20 ponder Lid sinds: 2-8-2014(UTC) Berichten: 350 Locatie: eeklo Bedankjes: 21 keer Is 23 keer bedankt in 20 post(s)
|
Beste Langs deze weg wil ik even duidelijk maken, dat het niks met jullie te maken heeft dat ik inactief ben. Momenteel ben ik dan ook even gekapt met vissen, wegens vooral familiale omstandigheden. In januari moet ik ook naar het gerecht dus even centjes sparen Ik wens jullie allemaal nog heel mooie vangsten in deze koude maanden. Bedankt voor privé berichten, maar alles komt goed. binnekort zal ik jullie wel weer komen ambeteren Mvg |
Don't dream your life, But live your dream... |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
Eerst geschreven door: carpbuddy Beste Langs deze weg wil ik even duidelijk maken, dat het niks met jullie te maken heeft dat ik inactief ben. Momenteel ben ik dan ook even gekapt met vissen, wegens vooral familiale omstandigheden. In januari moet ik ook naar het gerecht dus even centjes sparen Ik wens jullie allemaal nog heel mooie vangsten in deze koude maanden. Bedankt voor privé berichten, maar alles komt goed. binnekort zal ik jullie wel weer komen ambeteren Mvg Lorenzo, Dank om ons in te lichten, hopelijk worden uw familiale problemen snel opgelost, en is ook de rechter u gunstig gezind!! We kijken dan uit naar "binnenkort" Sterkte en suc6 Grtjs Patrick |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
whitey is 1x bedankt voor deze nuttige post.
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 18-10-2013(UTC) Berichten: 124 Locatie: Bergeijk Bedankjes: 19 keer Is 17 keer bedankt in 17 post(s)
|
Zoals Patrick al reeds beschreef, hoop ik precies hetzelfde voor je.. ook ik wens je sterkte en succes, we horen binnenkort weer van je..
Met vriendelijke groet Aaron. |
|
Carpaco97 is 1x bedankt voor deze nuttige post.
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 28-5-2014(UTC) Berichten: 1.103 Locatie: Lochem Bedankjes: 25 keer Is 84 keer bedankt in 80 post(s)
|
Lorenzo sterkte de komende tijd en straks als alles achter de rug is, weer veel visplezier. |
geniet aan het water, bewaar de stress voor later. |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
Ik hoop dat alles ok is met carpbuddy, het duurt wel veel langer dan verwacht eer hij terug is, me dunkt...... , ik heb er geen goed gevoel bij........ Bewerkt door de gebruiker zaterdag 21 februari 2015 18:34:30(UTC)
| Reden: !!aanvulling!! |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-9-2013(UTC) Berichten: 630 Bedankjes: 12 keer Is 56 keer bedankt in 53 post(s)
|
Het duurt een behoorlijke tijd voordat er een roeping voor kan komen. In sommige gevallen zelfs langer dan een jaar..
Maar laten we inderdaad hopen dat alles goed met hem gaat. |
Pak een Bak!!
Schubbenteller: -1 |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.