10 ponder Lid sinds: 26-7-2014(UTC) Berichten: 91 Bedankjes: 3 keer Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
Nummerke 1 van de sessie die een paar uurtje aant lopen is Schubje 11,3kg , hopelijk volgen er deze nacht nog enkele
|
swinne is 1x bedankt voor deze nuttige post.
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
Eerst geschreven door: swinne Nummerke 1 van de sessie die een paar uurtje aant lopen is Schubje 11,3kg , hopelijk volgen er deze nacht nog enkele Swinne: Dit "schubke" heeft wel al een serieuze flapper hé! b |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 26-7-2014(UTC) Berichten: 91 Bedankjes: 3 keer Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
Eerst geschreven door: whitey Eerst geschreven door: swinne Nummerke 1 van de sessie die een paar uurtje aant lopen is Schubje 11,3kg , hopelijk volgen er deze nacht nog enkele Swinne: Dit "schubke" heeft wel al een serieuze flapper hé! b Ja dat wel , had ook meer kracht dan gedacht , momenteel is het bij die eene schub gebleven maar blijf nog tot de middag dus nog een kans om iets boven te halen
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
Eerst geschreven door: swinne Eerst geschreven door: whitey Eerst geschreven door: swinne Nummerke 1 van de sessie die een paar uurtje aant lopen is Schubje 11,3kg , hopelijk volgen er deze nacht nog enkele Swinne: Dit "schubke" heeft wel al een serieuze flapper hé! b Ja dat wel , had ook meer kracht dan gedacht , momenteel is het bij die eene schub gebleven maar blijf nog tot de middag dus nog een kans om iets boven te halen Suc6! |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 26-2-2012(UTC) Berichten: 495
Bedankjes: 1 keer Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
Vandaag had ik nummer 2! Mooie vissen mensen! Mvg; Jordy Paauw |
Geniet en drink met je maten! |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 7-5-2014(UTC) Berichten: 86 Bedankjes: 20 keer Is 5 keer bedankt in 4 post(s)
|
Beste medevissers, Vandaag heb ik eindelijk de eerste vissen van het jaar gevangen! Meteen drie gevangen vandaag . Had dit jaar al vaak gezeten maar niks gevangen. Wel een vis verspeeld tijdje terug helaas. Maar wat is de voldoening dan weer groot! Fantastisch om dan weer je visje te vangen. Bij deze de foto's (zijn misschien wat onduidelijk omdat ik ze met mijn mobiel gemaakt hebt, en moesten even prutsen om me zelf erop te krijgen met de vis want was in me eentje daarom was het maar bij een vis goed gelukt.): 11 pond . 19 pond 15 pond Tight lines, Roeland
|
|
|
|
|
Eerst geschreven door: Roeland Beste medevissers, Vandaag heb ik eindelijk de eerste vissen van het jaar gevangen! Meteen drie gevangen vandaag . Had dit jaar al vaak gezeten maar niks gevangen. Wel een vis verspeeld tijdje terug helaas. Maar wat is de voldoening dan weer groot! Fantastisch om dan weer je visje te vangen. Bij deze de foto's (zijn misschien wat onduidelijk omdat ik ze met mijn mobiel gemaakt hebt, en moesten even prutsen om me zelf erop te krijgen met de vis want was in me eentje daarom was het maar bij een vis goed gelukt.): Tight lines, Roeland Proficiat Roeland! |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 7-5-2014(UTC) Berichten: 86 Bedankjes: 20 keer Is 5 keer bedankt in 4 post(s)
|
Dank u! Kan je de foto's goed zien whitey? Weet niet of het helemaal goed was gegaan met de foto's plaatsen.
|
|
|
|
|
Eerst geschreven door: Roeland Dank u! Kan je de foto's goed zien whitey? Weet niet of het helemaal goed was gegaan met de foto's plaatsen. Roeland: nee de foto's kan ik niet zien (server niet gevonden), maar daar gaat het mij ook niet om, ik wenste je proficiat omdat je 3 karpers hebt kunnen strikken, de grootte of dergelijke doet mij er niet toe, ik geloof u ook zo wel! |
whitey is 1x bedankt voor deze nuttige post.
|
|
|
|
Jammer genoeg zijn de foto's te groot als ik ze wil uploaden. Weet iemand misschien nog een andere manier?
|
|
|
|
|
Eerst geschreven door: Roeland Jammer genoeg zijn de foto's te groot als ik ze wil uploaden. Weet iemand misschien nog een andere manier? Roeland: hiermee zou het moeten lukken hoop ik: http://nl.tinypic.com/suc6! alvast b |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 15-6-2012(UTC) Berichten: 171
Bedankjes: 12 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
3 de karpke van dit jaar op het kanaal. Nicky heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 19-2-2015(UTC) Berichten: 171
Bedankjes: 9 keer Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 25-9-2012(UTC) Berichten: 544 Bedankjes: 5 keer Is 40 keer bedankt in 39 post(s)
|
Eindelijk de eerste 2 mogen verwelkomen 2 schubs van gelijkaardig formaat, niet van de grootste maar zeer welkom na lang blanken
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-11-2010(UTC) Berichten: 1.517 Bedankjes: 18 keer Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
|
Van het weekend 8 karpertjes mogen vangen Qua formaat geen grote vissen, wel mooie wilde boeren karpertjes tot een pondje of 10. Ik had er 3 statisch en 5 op de pen. Leuke visjes die keihard vochten voor wat ze waard zijn. Ik heb er mooie sport aan gehad op redelijk licht materiaal. Bewerkt door de gebruiker dinsdag 3 maart 2015 00:06:28(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Groeten Peter, Aantal karpers 2015: 26 stuks |
|
|
|
|
Afgelopen donderdag nacht toch 4 visjes op de mat gekregen waaronder 2 30+ spiegels , 28pond schub en 26pond spiegel 1 foto heb ik tot nu toe en die is mee de gsm genomen , een van de dagen de camera is leegmaken dan post ik ze er wel bij Ik kan niet,wachten tot volgend weekend om terug te gaan !! BTW goe bezig mannen ! Mooie gevangsten worden hier gepost !!
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-9-2013(UTC) Berichten: 630 Bedankjes: 12 keer Is 56 keer bedankt in 53 post(s)
|
Zo mooi bak Swinne! Alleen had je ze even in vangsten Maart moeten posten |
Pak een Bak!!
Schubbenteller: -1 |
|
|
|
|
Oei ja te laat gezien zal mijn post verplaatsen dan :-D
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.