40 ponder Lid sinds: 10-2-2012(UTC) Berichten: 1.064
Bedankjes: 2 keer
|
Goedenavond mensen, Eind april ga ik voor een weekend richting domaine de madagaskar(Indien we een goed weekend hebben willen we misschien in het najaar terug gaan). Nu heb ik na een beetje research gevonden dat een aantal van de crew hier er ook is geweest. Wat kunnen jullie, en eventueel anderen mij over dit water vertellen? Wij hebben stek 9, de eilandstek, geboekt. Dit omdat we dan, naar ons idee, alle kanten op kunnen. Op welke stekken hebben jullie gezeten? Hoe zit het bijvoorbeeld met voer? Granen mag je niet zelf meenemen staat op de site, dit houden ook tijgernoten in neem ik aan? Kan je die wel daar kopen? Is het ook mogelijk om daar een boot te huren? Wat was jullie aanpak tijdens jullie verblijf qua stekkeuze en wat was hier het resultaat van? Hoor graag wat jullie hier over te vertellen hebben, wil namelijk het optimale uit het weekend halen! Met vriendelijke groet, Ronald de Hoog |
Voer geen oorlog, voer de vissen. |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-4-2011(UTC) Berichten: 774 Locatie: Elst
Bedankjes: 7 keer Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
volgensmij heeft de CF crew vorig jaar een video over dat water gemaakt, zeker de moeite waard om te kijken Ronald! hier word ook de nodige info over het water gegeven. mvg Luuk |
tight lines and wet nets Luuk Zomerhuis
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 19-12-2011(UTC) Berichten: 1.233 Locatie: Zwolle Bedankjes: 81 keer Is 60 keer bedankt in 56 post(s)
|
Beste Ronald,
Vraag Frank avezaat of Edwin stoffels even. Zij hebben op de eilandstek gezeten en kunnen jou waarschijnlijk van het beste advies voorzien.
Succes!
|
Doorzetten wordt beloond! |
|
|
|
|
Luuk, bedankt voor je tip. Deze heb ik idd al een paar keer bekeken.
Thimon, dit zal ik binnenkort is doen, bedankt! |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Neem veel voer mee!!!! Frank en Edwin zaten er helemaal doorheen (arme drommels...). De vis werd vooral tegen de lelievelden aan gevangen. Ook de doorgangen tussen de lelievelden deden het goed. Hier het filmpje van de heren. http://www.carpfeeling.c...-4-domaine-de-madagascar
|
Erwin is 2 keer bedankt voor deze nuttige post.
|
|
|
|
Bedankt Erwin! Wat verstaan jullie onder veel voer? Is dit 5, 10 of 50 kg? Weet jij ook hoe het zit met tijgernoten? Kan ik die daar kopen of mag ik die zelf meenemen? Zie namelijk dat Frank met de High visuals van AVK vist. |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Wij hebben al het voer zelf meegenomen. Ook de tijgernoten. Ik en mijn maatje hebben er ongeveer 25 kg boilies door gejast. Frank en Edwin volgens mij eerder richting de 50 kg.....
|
|
|
|
|
Bedankt voor he antwoord Erwin! Ik heb Frank Avezaat een PM gestuurd, maar krijg nog geen antwoord. Kan het zijn dat die op vakantie is? |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.