45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
Beste Collega's, Iedereen zal al wel 1 om diverse redenen (opengeplooid,krom, bot, enzzz...)ONbruikbare haak/swifel, link of dergelijke hebben gehad, kortom ONbruikbaar end tackle materiaal.......mijn vraag: Wat doe je met ONbruikbaar end tackle materiaal? Enkele slechte voorbeelden: Werp je dit in het water? Werp je dit in het struikgewas? Werp je dit in de vuilbak? Bij mij, en waarschijnlijk bij de meeste collega's gaat het hem hier over onbruikbare haken, wat doe ik ermee? Nee ik spaar alles niet op tot ik 1kg oud ijzer heb, .........Ik heb in mijn carryall altijd een potje om dergelijk ONbruikbaar materiaal in te steken, ik steek dit dan bij thuiskomst in lege blikken van cola of dergelijke, trap het plat, en dat verdwijnt dan in de pmd zak.........ik doe dit vooral voor de veiligheid, en al zeker en vooral met onbruikbare haken, ik steek die dus in een LEEG blik en trap het plat, ik vind dit veiligst.......of dit de juiste oplossing is, dat weet ik (nog) niet, maar ik denk dat hier spoedig wel te weten te komen. Benieuwd wat anderen ermee aanvangen. Bewerkt door de gebruiker zondag 15 februari 2015 07:37:30(UTC)
| Reden: verbetering spelfout |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 28-8-2012(UTC) Berichten: 725
Bedankjes: 8 keer Is 83 keer bedankt in 76 post(s)
|
Whitey Zoals jij het doet doe ik het ook je zou verschieten hoeveel van die swivels en haken er in een jupiler 50 cl kunnen. d MVG Lorenzo
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
Eerst geschreven door: l-o-r-e-n-z-o Whitey Zoals jij het doet doe ik het ook je zou verschieten hoeveel van die swivels en haken er in een jupiler 50 cl kunnen. d MVG Lorenzo Haha Lorenzo, wij zijn dan ook West-Vlamingen hé.......ook al zijn mijn lege blikken van Pepsi Max. |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Bij mij verdwijnt het allemaal in de grijze container.
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
Alle afval gaat de afvalzak in en thuis in de afvalcontainer. Verstop oude haken dus niet. Is voor mij net zulk afval als alle andere afval. En éénmaal in de afvalcontainer komt niemand er meer aan (kan me niet heugen dat er iemand bij mij in de afvalcontainer heeft gegraaid..).
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 28-5-2014(UTC) Berichten: 1.103 Locatie: Lochem Bedankjes: 25 keer Is 84 keer bedankt in 80 post(s)
|
Bij mij idem dito. Alleen is hetgeen ik in de vuilnisbak deponeer maar voor 1% van mij en de andere 99% van aso vissers die hun spullen maar overal dumpen. Met name vind ik de 10tallen meters snoer die overal rondzwerven een doorn in het oog. heb al eens een vogel(tje) moeten ontwarren uit zo'n kluwen. Of de vele lege blikjes die rondslingeren. ik snap niet dat ze volle blikjes wel kunnen dragen maar lege niet. |
geniet aan het water, bewaar de stress voor later. |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.