CarpFeeling Forum
»
CarpTalk
»
Thee kransje
»
Ik ging naar Carp Zwolle en ik nam mee...
45 ponder Lid sinds: 18-11-2010(UTC) Berichten: 1.517 Bedankjes: 18 keer Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
|
Welke hengels, voerboot, gadgets, kleinmateriaal hebben jullie gescoord op Carp Zwolle? Daarnaast ben ik wel benieuwd wat jullie van deze editie vonden. Mijn buit: 10St. Inlinelood in diverse gewichten. Wat kleinmateriaal van Ace Pioneer baits 5Kg krill N'butric boilies 20mm en 15mm met bijbehorende popups en soak Pioneer baits 5Kg Black Squid boilies 20mm en 15mm met bijbehorende popups Pioneer baits limited edition popups Een karperknuffeltje voor mijn kleine neefje Mijn ervaring: Carp Zwolle groeit volgens mij uit z'n voegen. In de file staan vanaf de brug over de Ijssel tot de beurs en een parkeerplaats die niet groot genoeg meer is om alle auto's kwijt te kunnen. Binnen op de beurs in flinke opstoppingen gestaan. Verder moest je knokken voor je plekje bij een stand. Evengoed vond ik het bij vlagen wel een gezellige beurs, ik heb weer veel gezien, er was voor ieder wat wils. Bewerkt door de gebruiker zondag 8 februari 2015 15:12:24(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Groeten Peter, Aantal karpers 2015: 26 stuks |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 2-2-2014(UTC) Berichten: 176 Locatie: Flevoland Bedankjes: 12 keer Is 10 keer bedankt in 10 post(s)
|
totaal heb ik dit gekocht: Tycho Leushuis heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
CarpRespect! |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
Hoi Peter, Goede keuze qua boilies! Ik vind die Black Squid helemaal geweldig. Vorig jaar kwam de topvis van het water er bij ons 3x uit op die bol. Ik kwam overigens voor een aantal flavours maar het was zo druk dat alles al weg was. Het was goed druk! Bewerkt door de gebruiker maandag 9 februari 2015 08:40:06(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 29-6-2012(UTC) Berichten: 489
Bedankjes: 2 keer Is 25 keer bedankt in 24 post(s)
|
Een zere buik van het lachen door free spirit fishing.. Wat een kansloos filmpje!!! |
Door JOU drang om kilo 's te knallen op een BTW ben ook JIJ schuldig aan KARPERDIEFSTAL van openbare wateren! z2h-productions |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
Dan heb je in ieder geval gelachen Remon! Was het filmpje zo slecht dan?
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Helemaal niets....... Ja, een berg folders, brochures en flyers. Had graag beter rondgekeken maar kwam er vanwege het geklets niet aan toe....
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
Eerst geschreven door: Erwin Helemaal niets....... Ja, een berg folders, brochures en flyers. Had graag beter rondgekeken maar kwam er vanwege het geklets niet aan toe.... Viswijf........zeggen ze daartegen in Belgié. |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 29-6-2012(UTC) Berichten: 489
Bedankjes: 2 keer Is 25 keer bedankt in 24 post(s)
|
Eerst geschreven door: timvanzanten Dan heb je in ieder geval gelachen Remon! Was het filmpje zo slecht dan? Haha behoorlijk.. Ze gingen tosti ijzer en strijk ijzer werpen het hun hengels... Nog nooit zo 'n slechte reclame gezien... Bewerkt door de gebruiker dinsdag 10 februari 2015 21:17:38(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Door JOU drang om kilo 's te knallen op een BTW ben ook JIJ schuldig aan KARPERDIEFSTAL van openbare wateren! z2h-productions |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 28-5-2010(UTC) Berichten: 635 Locatie: Axel, Zeeland, Netherlands Bedankjes: 27 keer Is 55 keer bedankt in 45 post(s)
|
Avid Screen House, paar spombs, wat haakjes van Piet Vogel en een ipad houder (die laatste had eigenlijk m'n zoon gekocht , wel van mijn centen :-)
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-11-2010(UTC) Berichten: 1.517 Bedankjes: 18 keer Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
|
Hoi Tim, goed om te horen dat jouw ervaringen bevestigen dat ik iets goeds gekocht heb. Nu maar hopen op net zoveel succes. Ik had al wel gehoord dat het aas van goede kwaliteit was, daarnaast vond ik het ook goed betaalbaar in vergelijking met boilies van andere firma's. Dus dat is dan zeker het proberen waard. |
Groeten Peter, Aantal karpers 2015: 26 stuks |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
Eerst geschreven door: edwin Avid Screen House, paar spombs, wat haakjes van Piet Vogel en een ipad houder (die laatste had eigenlijk m'n zoon gekocht , wel van mijn centen :-) Edwin: tuurlijk van uw centen, wat had je gedacht? |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Eerst geschreven door: edwin Avid Screen House, paar spombs, wat haakjes van Piet Vogel en een ipad houder (die laatste had eigenlijk m'n zoon gekocht , wel van mijn centen :-) Hahaha, je hebt hem toch gekocht?
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 21-8-2014(UTC) Berichten: 124 Locatie: in de achterhoek Bedankjes: 3 keer Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
deze beurs was voor mij de 1e waar ik ben geweest. We waren er op zondag, en ondanks dat het druk was had ik het zelf drukker verwacht door wat er me verteld was. Toch vanaf 11 tot 4 uur binnen geweest en erg veel gezien. We waren met 3 volwassenen en een kind maar vonden het allemaal geslaagd.
Tevens heb ik gehaald: onthaak mat van jrc weight sling van avid carp wat pop ups mouth snaggers hand warmers (gel met klik plaatje) klein emmertje tijgernoten logboek
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 360
Bedankjes: 4 keer
|
Heb je niet gezien op zaterdag Erwin d
|
|
|
|
|
Eerst geschreven door: Roy Oostindien Heb je niet gezien op zaterdag Erwin d Waar stond je dan Roy?
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 360
Bedankjes: 4 keer
|
Stand van Gardner naast MTC baits
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 21-8-2011(UTC) Berichten: 58
Bedankjes: 10 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Op de beurs heb ik een Tiki Taka(3+1) beetmelderset van Markerworld en bijhorende lamp en swingerset gekocht. En een Tacklebox van X2 met losse doosjes voor € 15,- kon ik het niet laten liggen.
Aangezien ik alles nieuw ga kopen volgt de rest volgende week!
|
F***k
|
Gradus Scholtens is 1x bedankt voor deze nuttige post.
|
|
|
|
Eerst geschreven door: Gradus Scholtens Op de beurs heb ik een Tiki Taka(3+1) beetmelderset van Markerworld en bijhorende lamp en swingerset gekocht. En een Tacklebox van X2 met losse doosjes voor € 15,- kon ik het niet laten liggen.
Aangezien ik alles nieuw ga kopen volgt de rest volgende week!
Laat je maar gaan Gradus! Geld moet rollen! |
whitey is 1x bedankt voor deze nuttige post.
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 21-8-2011(UTC) Berichten: 58
Bedankjes: 10 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
whitey,
Heb helaas in een opwelling alles verkocht begin vorig jaar. Vandaar dat ik alles nieuw moet aanschaffen. Dus ben ik een beetje aan het rondkijken voor de beste aanbiedingen(Ik blijf toch een Nederlander he ha ha)
Misschien ga ik zondag 1 maart wel naar de beurs in Mechelen. Kijken we daar voor wat leuke aanbiedingen!
|
F***k
|
|
|
|
|
Eerst geschreven door: Gradus Scholtens whitey,
Heb helaas in een opwelling alles verkocht begin vorig jaar. Vandaar dat ik alles nieuw moet aanschaffen. Dus ben ik een beetje aan het rondkijken voor de beste aanbiedingen(Ik blijf toch een Nederlander he ha ha)
Misschien ga ik zondag 1 maart wel naar de beurs in Mechelen. Kijken we daar voor wat leuke aanbiedingen!
Gradus, Ik ken het hoor, heb 20 jaar terug ook alles verkocht, en een 4 jaar terug alles beginnen opnieuw kopen, ook alles nieuw, buiten mijn voerboot, naar beurzen en dergelijke ga ik niet, ik geef wel (heel) graag geld uit, maar op dergelijke evenementen zou ik te veel durven uitgeven....... Daarom ook dat ik steeds zeg, geld moet rollen, je neemt toch geen mee als je.......je weet wel hé. Maar als je voor bepaald materiaal de beste prijzen zoekt, vraag het mij gerust, ik help wel zoeken, ik doe dat graag, anderen op dit forum doen dat ook wel graag hoor. Ik vergelijk ook altijd wel prijzen op verschillende websites, het is niet omdat ze korting geven, dat ze dan ook effectief goedkoper zijn dan anderen.......is het niet Leen?? suc6 op de beurs en laat vooral weten wat je koopt. b |
whitey is 2 keer bedankt voor deze nuttige post.
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
CarpTalk
»
Thee kransje
»
Ik ging naar Carp Zwolle en ik nam mee...
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.