10 ponder Lid sinds: 9-11-2014(UTC) Berichten: 85 Locatie: Oostvl Bedankjes: 8 keer Is 6 keer bedankt in 6 post(s)
|
jaja mijn eerste 2 visjes zen binnen :-D klein maar maakt niet uit in deze periode. ben volledige nieuwe visserij begonen en het liep. ik 2 vissjes geland en eentje kwijt.mijn makker probeerde ook het nieuwe systeem en het was ook raak.jammer genoeg ook verloren tijdens de dril.ma het geeft voldoening als je weet dat je nieuwe systeem werkt Bewerkt door de gebruiker dinsdag 13 januari 2015 17:32:34(UTC)
| Reden: Niet aangegeven Carpsam heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
Better a bad day at fishing than a good day at work.
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Gaaf! Jij bent goed bezig. Drie runs is een hele goede score dacht ik zo. Welk systeem gebruikte je als ik vragen mag? En hoe diep heb je ze gevangen?
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 9-11-2014(UTC) Berichten: 85 Locatie: Oostvl Bedankjes: 8 keer Is 6 keer bedankt in 6 post(s)
|
Eerst geschreven door: Erwin Gaaf! Jij bent goed bezig. Drie runs is een hele goede score dacht ik zo. Welk systeem gebruikte je als ik vragen mag? En hoe diep heb je ze gevangen? dacht eerste met deze temperaturen moet ik zo diep mogelijk.maar tog niet kheb gwn een chod systeem gemaakt.en ik viste een goeie 30 a 40 cm vn de bodem.ongeveer 1.6 m diep. pop upje deraan. 10 bolletjes bijvoeren en wachten maar ;-) je kan ook gwn het helecopter systeem vn korda gebruiken.maar dan heb je maar 2 afstanden vo te vissen.tis beter daje het zelf fixt met een beetje leadcore ;-) Carpsam heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
Die Oostvlaamse Belgen zijn wel doorzetters hé |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Dat is niet diep voor de tijd van het jaar. Echt zon hebben we ook niet. Tenminste... hier niet. Ik weet niet hoe dat in België is
|
|
|
|
|
Eerst geschreven door: Erwin Dat is niet diep voor de tijd van het jaar. Echt zon hebben we ook niet. Tenminste... hier niet. Ik weet niet hoe dat in België is t'zijn nochtans nederlands karpers hoor :-) gwn anders voeren e dan lukt het ook.khad gehoord dat die dieptes niet veel uitmaken. daarmee eens iets anders geprobeerd |
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 31-7-2010(UTC) Berichten: 1.124 Locatie: Kempen Bedankjes: 5 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Hoppaké! Het is me gelukt, een mooie sessie van 3 karpers Op het laatste was het toch tanden bijten wegens de vriestemperaturen, maar dat werd meer dan beloond met een prachtige spiegel op het einde! b Volhouden is de boodschap louiskruyfhooft heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
|
Eerst geschreven door: louiskruyfhooft Hoppaké! Het is me gelukt, een mooie sessie van 3 karpers Op het laatste was het toch tanden bijten wegens de vriestemperaturen, maar dat werd meer dan beloond met een prachtige spiegel op het einde! b Volhouden is de boodschap Knap werk Inderdaad gwn blijven volhouden = ~ |
|
Carpsam is 1x bedankt voor deze nuttige post.
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
@louiskruyfhooft: Klassebakken, gewoon TOP! .......en oja welkom terug Louis! |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-9-2013(UTC) Berichten: 630 Bedankjes: 12 keer Is 56 keer bedankt in 53 post(s)
|
Prachtige vissen proficiat! b |
Pak een Bak!!
Schubbenteller: -1 |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 31-7-2010(UTC) Berichten: 1.124 Locatie: Kempen Bedankjes: 5 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Bedankt mannen! Deze avond weer richting de waterkant! Even profiteren van een aantal vrije dagen!
|
|
|
|
|
t'zal wel zijn dade d |
|
|
|
|
|
Geniet ervan! En wat een prachtige karpers man Jij bent weer heel goed bezig!
|
|
|
|
|
Jammer genoeg niet altijd rozengeur en maneschijn, 2 dagen keihard zitten blanken Maar toch zeker genoten
|
|
|
|
|
Je bent er even lekker uitgeweest zullen we dan maar zeggen 😉
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 14-1-2015(UTC) Berichten: 15
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
ook ik had 5-1-2015 me eerste visje zie avatar 19 ponds spiegeltje b b
|
|
|
|
|
Eerst geschreven door: Henry stotijn ook ik had 5-1-2015 me eerste visje zie avatar 19 ponds spiegeltje b b hopla. das mooi.k'dacht eerst dat ierdereen vn het forum op reis was.omdat ik geen visjes zie passeren kzou zegggen post die visjes maar |
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Helaas rustig hier Bijlagen: 31413 147 KB, aantal downloads: 56. |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 25-9-2012(UTC) Berichten: 544 Bedankjes: 5 keer Is 40 keer bedankt in 39 post(s)
|
gisteren eerste (korte) sessie gedaan, stroming op de rivier viel nog mee. zoals verwacht een blankje maar zo zijn we nog eens buiten
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-11-2010(UTC) Berichten: 1.517 Bedankjes: 18 keer Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
|
Mooie vissen heren!
Na een paar maanden achter de snoeken aan gejaagd te hebben heb ik vorig weekend de karperhengels maar weer eens gepakt. De eerste 3 visjes van het jaar heb ik mogen vangen op de popup.
Het was dus geen slecht begin van het seizoen. |
Groeten Peter, Aantal karpers 2015: 26 stuks |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.