20 ponder Lid sinds: 20-6-2010(UTC) Berichten: 332
|
|
I swore I'd never fall again in love. But this don't even feel like falling.* |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
ziet er wel mooi uit die auto, maar hij is niet handig voor mij.... een auto moet voor mijn gezinnetje van 4 en voor mijn hobby handig zijn.... kom dan toch op een station of MPV uit.... Bewerkt door de gebruiker dinsdag 31 augustus 2010 07:07:16(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-2-2010(UTC) Berichten: 1.786
|
ja wel goed, vandaag gewerkt, deze avond wat rigs geknoopt en wat muziek geluisterd. |
|
|
|
|
|
Goed goed, ventje gezien. Dat maakt alles goed eh |
|
|
|
|
op naar de laatste dagdienst............... wat valt dat vroeg opstaan tegen, vooral na een nacht slecht slapen ivm verkoudheid Bewerkt door de gebruiker dinsdag 31 augustus 2010 08:21:19(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 12-5-2010(UTC) Berichten: 270
|
Proberen waker te worden na een nacht van 1 uurtje slaap door een ziek klein meisje. En dat op de verjaardag van mijn zoon die 10 is geworden. |
Wie het Kleine niet eert is het Grote niet weert.
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
O, dat is minder leuk. Maar gefeliciteerd met je zoon!
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 28-5-2010(UTC) Berichten: 635 Locatie: Axel, Zeeland, Netherlands Bedankjes: 27 keer Is 55 keer bedankt in 45 post(s)
|
beterschap voor je dochtertje en gefeliciteerd met je zoon Jorgen. Kijk alweer uit naar het weekend, voorspelling ziet er toppie uit voor een paar mooie visdagen. M'n vrouw moet werken dus nu de kids nog overhalen :-) Bewerkt door de gebruiker dinsdag 31 augustus 2010 13:07:09(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-7-2009(UTC) Berichten: 1.525
|
Ben weer aan t werk na een heerlijke week vakantie in France.. Wat is dat wennen zeg ! Mja.. nog maar 3 nachtjes en dan is het weer weekend! Ff kijken of ik dan nog n hengeltje kan uitgooien.. |
Groetjes, Tim
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 169
|
Moe en teleurgesteld na een nachtje vissen op nieuw water. Het is al lastig om daar een run te krijgen, maar die kreeg ik toch gister om half 11. Paar piepjes die overgingen in een run. De slip begon langzaam lijn te geven, ik tik aan en voel helemaal niks?!?! Nog nooit meegemaakt, een herkansing kwam er helaas niet... Donderdag lekker 8 dagen op vakantie, en die week er op maar eens terug om vol gas te geven. Dat is het goede nieuws Gr. Raymon
|
|
|
|
|
beterschap voor je dochtertje en gefeliciteerd met je zoon Jorgen... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Number_One schreef:zit te hopen; waarop? |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
|
Ron van Houtum schreef:Number_One schreef:zit te hopen; waarop? Dat men haarkleur goed zo uitkomen, maar niet dus. :'( het is echt kotslelijk :'( |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
|
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
|
wat voor kleur is het dan geworden Number One?????? |
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-8-2009(UTC) Berichten: 879
|
Steeds beter vanavond nog even trainen en dan nog maar 2 dagen en dan Viva la france!!! |
Groeten,
Jerry |
|
|
|
|
wat voor sport doe je dan en waar ga je naar toe in Frankrijk, Jerry??? |
|
|
|
|
|
steef zenden schreef:wat voor kleur is het dan geworden Number One?????? Het zou mooi chocolat bruin geweest moeten zijn, en het is chocolat maar zo bruin dat het lijkt alsof het zwart is :s In elk geval, morgen weer kleuren ze! tis echt te donker :S Vandaag school gehad, voelt echt raar om in zo'n laatste jaar te zitten . Gaat dus wel, maar koppijn :( |
|
|
|
|
Amai da's lang geleden zeg |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.