Nieuwe uitzetting Lid sinds: 16-8-2012(UTC) Berichten: 8
|
Hoi, sinds gisteren heb ik wat karpertjes in een aquarium.. liep al geruime tijd met het idee om dit eens te willen doen.. 2 weken terug een aquarium gekocht en ingericht. Gisteren karpertjes opgehaald en erin gedaan, ze doen het prima tot op heden, zwemmen lekker en eten goed. uiteraard als ze te groot worden gaan ze eruit om hun groei niet te belemmeren. zie hieronder filmpje doormiddel te klikken op link Ser zijn Karpertjes Aquariumgr, Ser
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Nice! Ziet er goed uit. Zelf heb ik nooit karpers in een aquarium gehad maar een aantal vrienden van mij wel. Die hadden meteen al last van planten die werden losgetrokken. Hoop dat ze bij jou beter blijven zitten want het ziet er mooi uit.
|
Erwin is 1x bedankt voor deze nuttige post.
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 31-7-2010(UTC) Berichten: 1.124 Locatie: Kempen Bedankjes: 5 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Ser, dat ziet er zéér goed uit!! Ik heb een jaar of drie karpertjes opgekweekt in een aquarium. Echt super om te doen! Jammer genoeg heb ik het moeten opgeven wanneer ik hogere studies ging doen... En inderdaad zoals Erwin reeds zei, de planten moeten er dikwijls aan geloven. Goed dat je er stenen hebt rondgezet Heel veel succes ermee!!!
|
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 23-2-2014(UTC) Berichten: 5 Locatie: Bennekom
|
Leuk! Heb er zelf nu ook 2 in m'n aquarium. Een metallic gele en een metallic zilver spiegelkoitje.
Planten heb ik er al uitgehaald, ze slopen ze na verloop van tijd gewoon. Ze eten ze niet eens. Dus heb nu alleen een paar stukken hout, grind een zuurstofpompje en een filterpomp. Ze doen het prima! |
"Judge not, before you judge yourself" - Bob Marley
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 4-6-2014(UTC) Berichten: 50 Locatie: roeselare Bedankjes: 2 keer
|
Beste,
Echt prachtig, ik zou dit ook willen doen!! Ik heb thuis ook een aquarium en zou daar graag ook karpers in kweken. Ik vraag me gewoon af waar je die kleine karpers van 10cm hebt gehaald?
Mvg,
Ruben
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.