15 ponder Lid sinds: 27-1-2013(UTC) Berichten: 134 Locatie: Lommel Bedankjes: 9 keer Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
Hallo allemaal, Binnenkort ga ik de Shimano ultegra xtc 5500 aanschaffen. Deze heb ik al een hele tijd op het oog en heb nu de beslissing gemaakt om ze in februari aan te gaan schaffen (na carpzwolle). Nu zit ik alleen nog te twijfelen of ik ook direct nieuwe hengels erbij ga kopen. Ik heb momenteel de Ron Thompson c14 Pro carp 12' 2,75lbs hengels en deze zijn beide nog heel netjes in orde. Alleen omdat ik nieuwe molens ga kopen kriebelt het ook om meteen nieuwe hengels aan te gaan schaffen, dan heb ik een complete set nieuwe hengels. Het ene nadeel van de Ron Thompson hengels is dat ze voor mijn gevoel heel erg ver door buigen, waardoor het drillen een heel stuk zwaarder is, soms tot serieuze pijn in handen toe. Dat komt mede ook door mijn oude molens(spro hardliner lcs 10500), deze zijn niet echt top en zullen het drillen wss ook wel zwaarder maken. Nu is mijn vraag, kan iemand mij raad geven in nieuwe of andere hengels? Als ik iets anders koop, worden het 2 hengels tot 100€ per stuk. Vorige keer ben ik erg goed geholpen bij de molen keuze, dus hoop dat er iemand is die me hier ook goed bij kan helpen. Alvast bedankt! Groetjes Jordy Bewerkt door de gebruiker zondag 18 januari 2015 16:30:15(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Vangsten 2014: 25 Persoonlijk record: 26 pond |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 29-6-2012(UTC) Berichten: 489
Bedankjes: 2 keer Is 25 keer bedankt in 24 post(s)
|
Ik kan je met volle vertrouwen de Nash entity 's aanraden! Ik heb de mijne de afgelopen 3 jaar echt zwaar gebruikt, 400g weg gezet over makkelijk 75+meter. Maar nog geen gebruikssporen of slijtage tegengekomen.. Ik heb de 3,00lb en die zijn lekker soepel onder de top maar je kan er ook vissen mee blokken op grote afstand. |
Door JOU drang om kilo 's te knallen op een BTW ben ook JIJ schuldig aan KARPERDIEFSTAL van openbare wateren! z2h-productions |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 27-1-2013(UTC) Berichten: 134 Locatie: Lommel Bedankjes: 9 keer Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
Bedankt voor je reactie remon! Ik heb de nash entity's in het lijstje gezet van mogelijke hengels! Maar ramon wat voor soort wateren bevis je meestal? Ben zelf vooral actief op vijvers tot 5 hectare.
Mijn ron thompson hengels zijn trouwens met werpen van zwaarder gewicht ook niet ideaal! Dit komt waarschijnlijk ook weer mede door mijn molens. Maar ik merk dat de top echt door hangt en moeilijk te sturen is op moment dat je meer gewicht werpt. Daarom misschien nog een reden om zeker voor nieuwe hengels te kijken!
|
Vangsten 2014: 25 Persoonlijk record: 26 pond |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 2-4-2012(UTC) Berichten: 41
|
Eerst geschreven door: remon v wanrooij Ik kan je met volle vertrouwen de Nash entity 's aanraden! Ik heb de mijne de afgelopen 3 jaar echt zwaar gebruikt, 400g weg gezet over makkelijk 75+meter. Maar nog geen gebruikssporen of slijtage tegengekomen.. Ik heb de 3,00lb en die zijn lekker soepel onder de top maar je kan er ook vissen mee blokken op grote afstand. 400 gram 75 meter plus
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.