20 ponder Lid sinds: 5-7-2012(UTC) Berichten: 283
Bedankjes: 9 keer Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
Hallo ik wilde de aankomende winter het eigenlijk weer proberen met de chod rig, ik heb het deze zomer gebruikt maar helaas nog niks mee mogen vangen. dus mijn vraag doe ik het goed? carp1996 heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 28-5-2010(UTC) Berichten: 635 Locatie: Axel, Zeeland, Netherlands Bedankjes: 27 keer Is 55 keer bedankt in 45 post(s)
|
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 28-5-2010(UTC) Berichten: 635 Locatie: Axel, Zeeland, Netherlands Bedankjes: 27 keer Is 55 keer bedankt in 45 post(s)
|
En daar zijn dus de foto's :-) De kromming in de lijn is belangrijk, op de tweede foto lijkt die er wat uit te zijn. Voor de rest ziet het er goed uit naar mijn mening. Weet je zeker dat alles netjes op de bodem blijft en dat de bolletjes in combi met je boillie de boel niet van de bodem lichten? Bewerkt door de gebruiker woensdag 29 oktober 2014 21:41:55(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
|
Hoi Edwin. bedankt voor je snelle reactie! de kromming is er niet echt uitgegaan, ik durfde hem eerlijk gezegd niet nog krommer te maken omdat ik dan denk dat hij te gesloten wordt? Maar hij mag/kan dus wel krommer? enja hij is precies uitgebalanceerd, als er iemand een zeikerd is qua uitbalanceren dan ben ik dat wel
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 16-4-2012(UTC) Berichten: 114
Is 6 keer bedankt in 6 post(s)
|
De kromming moet zo krom zijn dat wanneer alles op de bodem ligt/zweeft de haaksteel evenwijdig loopt met de bodem!
grt
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bedankt iedereen! Die tool is zeker handig maar ik ga de chod morgen al inzetten. Ik gebruik de korda mouthtrap dus deze kan ik zelf wel krommen!
|
|
|
|
|
vrijdag mee gevist 3 brasems en de karper liet zich niet zien.. weet nu wel dat het systeem werkt! dankjulliewel!
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 9-11-2014(UTC) Berichten: 85 Locatie: Oostvl Bedankjes: 8 keer Is 6 keer bedankt in 6 post(s)
|
Eerst geschreven door: carp1996 vrijdag mee gevist 3 brasems en de karper liet zich niet zien.. weet nu wel dat het systeem werkt! dankjulliewel! k'heb er zondag ook z'n paar uurtjes mee gevist.en het heeft me 3 runs opgeleverd.en 2 visjes op de mat.wat ik wel handiger vindt is dat ik 2 kleine stukjes schrink tube over de leadcore doe. en ik plaat b s ze onder de kraaltjes.zo schuift da minder en hoor je rapper je aanbeten ;-) |
Better a bad day at fishing than a good day at work.
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
De jrc heli beads werken ook goed. Gebruik ik zelf ook regelmatig en bevallen prima.
|
Erwin is 1x bedankt voor deze nuttige post.
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 15-6-2012(UTC) Berichten: 171
Bedankjes: 12 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Weet er iemand hoe die schroef kopjes noemen voor je Pop up op te schroeven aan je D? Mvg nicky
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
|
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
whitey is 1x bedankt voor deze nuttige post.
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 9-11-2014(UTC) Berichten: 85 Locatie: Oostvl Bedankjes: 8 keer Is 6 keer bedankt in 6 post(s)
|
Eerst geschreven door: Nicky Weet er iemand hoe die schroef kopjes noemen voor je Pop up op te schroeven aan je D? Mvg nicky baitscrews van avid carp ;-) Bewerkt door de gebruiker woensdag 21 januari 2015 13:49:30(UTC)
| Reden: foto stond er niet bij Carpsam heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
|
Carpsam is 1x bedankt voor deze nuttige post.
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 15-6-2012(UTC) Berichten: 171
Bedankjes: 12 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Bedankt jongens dat zijn ze inderdaad! Ik vond de naam Niet van die dinskes! Grtz
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
|
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
|
|
|
|
keb juist nog eens een vraagje. gebruikt er iemand die tang van korda? ik heb die 2dehands overkocht maar ik vertrouw dat spul niet? zijn er sommigen die mij kunnen overtuigen? zou wel handig zijn vo de chod te bevestigen d Bewerkt door de gebruiker donderdag 22 januari 2015 11:26:26(UTC)
| Reden: Niet aangegeven Carpsam heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Poehh.... Maak een lijntje en hang het aan een unster. Kun je precies zien op hoeveel kg hij knapt. Persoonlijk vind ik fluorocarbon en een sleeve geen goed idee. Lijkt mij erg kwetsbaar. Vooral met een dunne diameter. Fluorocarbon is al erg kwetsbaar...
Maar goed, ik heb er geen ervaring mee. Misschien dat andere bezoekers dit tegen kunnen spreken.
|
|
|
|
|
Eerst geschreven door: Erwin Poehh.... Maak een lijntje en hang het aan een unster. Kun je precies zien op hoeveel kg hij knapt. Persoonlijk vind ik fluorocarbon en een sleeve geen goed idee. Lijkt mij erg kwetsbaar. Vooral met een dunne diameter. Fluorocarbon is al erg kwetsbaar...
Maar goed, ik heb er geen ervaring mee. Misschien dat andere bezoekers dit tegen kunnen spreken. Het is geen sleave dat er over gaat.Het in een loodje vn 0.6 of 0.7 die je erop nijpt. Alleen ma te gebruiken vo fluorcarbon.Maar wou eerst wat meningen vn onze medevissers horen |
|
|
|
|
|
Maar omdat je hem er overheen knijpt beschadig je de fluorocarbon toch? Of zie ik dat verkeerd.
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 6-8-2012(UTC) Berichten: 492
Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
Het is wel een sleeve en alleen bij dik fluorocarbon van 20-25 lbs zou ik dit aanraden, dat beschadigt niet zo snel. Dan kun je het veilig gebruiken, anders niet doen. |
gooi je problemen uit, vang je dromen. |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.