5 ponder Lid sinds: 17-1-2015(UTC) Berichten: 24
Bedankjes: 2 keer
|
Hallo
Wat zouden jullie aanraden om met dit weer mee te vissen? Deze weken/maanden.
Mvg Danny
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 23-12-2014(UTC) Berichten: 82 Locatie: Antwerpen Bedankjes: 5 keer Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
Hoi Danny, heb je veel last van witvis? zoniet: chili hemp paricles, met misschien een garlic boilie? of andere kruidige bol... soms doen fruitige pop-us het ook nog goed in de winter, hangt echt van het water af... just my 2 cents natuurlijk, men mag mij corrigeren natuurlijk groetjes Frank |
I'm a fishaholic, on the way to recovery |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 17-1-2015(UTC) Berichten: 24
Bedankjes: 2 keer
|
Okee frank dank je Dus je kan wel in de (winter) zover die er is Ik dacht dat de karpers dat slecht konden hebben in de winter. Maar dat kan dus wel gewoon? Mvg Danny
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 23-12-2014(UTC) Berichten: 82 Locatie: Antwerpen Bedankjes: 5 keer Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
hennep werkt altijd goed als je niet teveel last hebt van witvis, wel goed weken (minstens 24u) en 30min doorkoken zodat hij goed kiemt of kant en klaar kopen kan ook, in geval van boilies kies je best een bol die licht verteerbaar is en met natuurlijke flavours (geen chemische bol en weinig olie) maar dit komt uit mijn beperkte kennis voort natuurlijk, er zijn veel en beter ingelichte karpervissers op dit forum groetjes Frank |
I'm a fishaholic, on the way to recovery |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 25-9-2012(UTC) Berichten: 544 Bedankjes: 5 keer Is 40 keer bedankt in 39 post(s)
|
het metabolisme van de vis vertraagt in de winter waardoor deze dus minder voedsel gaat opnemen dit wil niet zegen dat er geen visje te prikken valt in de winter zoals hierboven gezegd : iets licht verteerbaar, en klein maar attractief vissen
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Ik gebruik het liefst zoete Boilies (scopex, pineapple) en zachte, zoete mais. Gemakkelijk verteerbaar en ze zijn er gek op
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.