CarpFeeling Forum
»
Karpervissen
»
Fotografie & Film
»
Een kleine impessie van ons seizoen 2014 op de rivieren!
25 ponder Lid sinds: 29-6-2012(UTC) Berichten: 489
Bedankjes: 2 keer Is 25 keer bedankt in 24 post(s)
|
|
Door JOU drang om kilo 's te knallen op een BTW ben ook JIJ schuldig aan KARPERDIEFSTAL van openbare wateren! z2h-productions |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
Remon en collega, Ik heb genoten van deze "kleine impressie", het mocht van mij gerust een grote, lees lange impressie zijn, prachtige bakken, mooie stekken, en ik heb enorm veel respect voor mensen die dergelijke weersomstandigheden trotseren, vroeger deed ik dat ook, maar nu door lichamelijke problemen kan ik dit niet meer! Heb je geen beelden van runs/drills? Ik zou zeggen: doe zo verder, maar ga ervan uit dat je dat wel zal doen! b |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Tof filmpje man!!
Geslaagde sessie. Jullie zijn Frankrijk doorgetrokken?
Gr. Erwin
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 29-6-2012(UTC) Berichten: 489
Bedankjes: 2 keer Is 25 keer bedankt in 24 post(s)
|
We zijn in 2014 totaal 9 keer naar frankrijk gereden voor het vissen aan de rivieren, van Zuid tot noord. Totaal niet te vergelijken met de Nederlandse en ik denk dat mijn hart nu ligt bij de Franse rivieren met al hun magie en verassing. |
Door JOU drang om kilo 's te knallen op een BTW ben ook JIJ schuldig aan KARPERDIEFSTAL van openbare wateren! z2h-productions |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 14-10-2012(UTC) Berichten: 88 Bedankjes: 1 keer Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
top filmpje
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 23-12-2014(UTC) Berichten: 82 Locatie: Antwerpen Bedankjes: 5 keer Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
prachtige sfeerbeelden en wat een biggen! kijk al uit naar jullie volgende compilatie |
I'm a fishaholic, on the way to recovery |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 21-1-2010(UTC) Berichten: 2.371
Bedankjes: 10 keer Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
|
mooie film, en wat een mooie vissen. |
Wind op de kant is vis in de hand.
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 9-11-2014(UTC) Berichten: 85 Locatie: Oostvl Bedankjes: 8 keer Is 6 keer bedankt in 6 post(s)
|
Eerst geschreven door: remon v wanrooij https://www.youtube.com/watch?v=ClNzNgo9O2U knap filmpje |
Better a bad day at fishing than a good day at work.
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 27-1-2013(UTC) Berichten: 134 Locatie: Lommel Bedankjes: 9 keer Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
Ziet er erg goed uit ramon!! b |
Vangsten 2014: 25 Persoonlijk record: 26 pond |
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
Karpervissen
»
Fotografie & Film
»
Een kleine impessie van ons seizoen 2014 op de rivieren!
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.