Nieuwe uitzetting Lid sinds: 27-12-2014(UTC) Berichten: 3
|
Hallo karpervissers
Ik ga in de Paasvakantie een weekje naar eemhof. Heeft iemand daar ervaring mee? Graag wat informatie over welk huisje het best is Met wat ik moet vissen? Alle informatie is welkom.
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
Eerst geschreven door: The carpfisher Hallo karpervissers
Ik ga in de Paasvakantie een weekje naar eemhof. Heeft iemand daar ervaring mee? Graag wat informatie over welk huisje het best is Met wat ik moet vissen? Alle informatie is welkom. Je kan altijd es het forum doorzoeken hé: http://www.carpfeeling.com/forum/yaf_search.aspx ........en u misschien ook es voorstellen? |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
|
|
|
|
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 19-12-2011(UTC) Berichten: 1.233 Locatie: Zwolle Bedankjes: 81 keer Is 60 keer bedankt in 56 post(s)
|
Je eerste dag van aankomst besteden met een peil hengel of een voerboot met dieptemeter brengt je al een heel eind in de richting van een hoop interessante info. Zoeken, vissen, en hopelijk vangen! Succes b |
Doorzetten wordt beloond! |
|
|
|
|
Kan je er ook goed vissen met brood? En dan waar het beste?
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.