10 ponder Lid sinds: 26-7-2014(UTC) Berichten: 91 Bedankjes: 3 keer Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
gistere is de mat toch nat geworden , mijn kameraad wist toch zijn eerste winterschubje van 14kg te vangen , ik heb een bij een blankdagje gehouden maar was supergezllig en warm in de tent
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 9-11-2014(UTC) Berichten: 85 Locatie: Oostvl Bedankjes: 8 keer Is 6 keer bedankt in 6 post(s)
|
pfff lastige maand gehad zulle. maar na lang volhouden heb ik tog een spiegltje vn 6 kg kunne prikken. foto volgt nog. kheb wel enigste sfeer foto's van die zware nachtjes Bewerkt door de gebruiker zondag 28 december 2014 12:21:08(UTC)
| Reden: Niet aangegeven Carpsam heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
Better a bad day at fishing than a good day at work.
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
Eerst geschreven door: swinne gistere is de mat toch nat geworden , mijn kameraad wist toch zijn eerste winterschubje van 14kg te vangen , ik heb een bij een blankdagje gehouden maar was supergezllig en warm in de tent Mooie schub Swinne! |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
Eerst geschreven door: Carpsam pfff lastige maand gehad zulle. maar na lang volhouden heb ik tog een spiegltje vn 6 kg kunne prikken. foto volgt nog. kheb wel enigste sfeer foto's van die zware nachtjes Sam: Respect dat je dit doet bij deze ijstemperaturen b , is niks voor mij, mijn beste vriend is momenteel mijn kersenpitkussen! |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 9-11-2014(UTC) Berichten: 85 Locatie: Oostvl Bedankjes: 8 keer Is 6 keer bedankt in 6 post(s)
|
Eerst geschreven door: whitey Eerst geschreven door: Carpsam pfff lastige maand gehad zulle. maar na lang volhouden heb ik tog een spiegltje vn 6 kg kunne prikken. foto volgt nog. kheb wel enigste sfeer foto's van die zware nachtjes Sam: Respect dat je dit doet bij deze ijstemperaturen b , is niks voor mij, mijn beste vriend is momenteel mijn kersenpitkussen! jah blijven proberen hé.en in de tent is het lekker warm zulle het kriebelt zelfs om nu een korte sessie te gaan doen :-p ik wil er nog één :-p |
|
|
|
|
|
Eerst geschreven door: Carpsam pfff lastige maand gehad zulle. maar na lang volhouden heb ik tog een spiegltje vn 6 kg kunne prikken. foto volgt nog. kheb wel enigste sfeer foto's van die zware nachtjes hier is mijn decembervisje :-) Carpsam heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.