25 ponder Lid sinds: 30-8-2010(UTC) Berichten: 516
|
Hallo allemaal,
Mijn naam is Anne (m), 41 jaar, getrouwd, 3 kids en sinds kort ben ik weer begonnen met karpervissen.
Als "old-school" karpervisser moet ik zeggen dat er veel verandert is in de afgelopen 10 jaar en als ik het forum even snel doorlees zie ik al dat ik veel te lezen/leren heb over de nieuwste ontwikkelingen.
Talk to you soon128fs31818 |
Karpers zijn net tieten, het maakt me niet uit of ze groot of klein zijn, als ik ze maar effe vast mag houden |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
He Anne. Wat leuk dat je de draad weer hebt opgepakt! Als je alles hier hebt gelezen ben je weer helemaal up-to-date. Schroom je niet om vragen te stellen. Daar zijn we voor!
Veel plezier op CarpFeeling en ik hoop nog veel van je te lezen.
Gr. Erwin
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 20-6-2010(UTC) Berichten: 332
|
Hej Anne, Welkom op CF! Hoop dat je ook veel kan bijleren op het forum & de site, want hier staat enorm veel leerrijke info. Gr. Chiara |
I swore I'd never fall again in love. But this don't even feel like falling.* |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-2-2010(UTC) Berichten: 1.786
|
Welkome hier, veel lees en leer plezier, wie weet kunnen we ook van jou leren! |
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 28-5-2010(UTC) Berichten: 635 Locatie: Axel, Zeeland, Netherlands Bedankjes: 27 keer Is 55 keer bedankt in 45 post(s)
|
Hey Anne, heb zelf de draad dit jaar ook weer opgepakt na 15 jaar. Deze site en forum gaat je zeker zinvolle tips en uitleg opleveren. Zal zeker eens de sectie rigs en technieken eens doorbladeren. Extra tip: luister ook naar andere vissers op je thuiswater(s) (als je die heb natuurlijk), maar staar je er niet op blind en observeer goed, ik vis vaak op een water(tje) waar buiten mezelf maar 1 karpervisser vist. Maar heb daar veel succes op heel korte sessie (zonder voeren op een avond ed.) Bewerkt door de gebruiker dinsdag 31 augustus 2010 00:33:37(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
welkom anne op Carpfeeling!
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 13-7-2009(UTC) Berichten: 974
|
Welkom en veel plezier Anne!
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 12-5-2010(UTC) Berichten: 270
|
|
Wie het Kleine niet eert is het Grote niet weert.
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
welkom hier op Carpfeeling Anne..........! |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-8-2009(UTC) Berichten: 879
|
|
Groeten,
Jerry |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 3-10-2009(UTC) Berichten: 386
Bedankjes: 1 keer Is 2 keer bedankt in 1 post(s)
|
Welkom Anne en veel succes nu je de oude hobby weer oppakt. Er is zeker een hoop veranderd in de laatste 10 jaar alleen de drang om de vissen aan de schubben te komen niet..... |
Helemaal zelf bedacht.........
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-7-2009(UTC) Berichten: 1.525
|
Welcome @ CarpFeeling Anne!
|
Groetjes, Tim
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 30-8-2010(UTC) Berichten: 516
|
Dank voor het warme welkom |
Karpers zijn net tieten, het maakt me niet uit of ze groot of klein zijn, als ik ze maar effe vast mag houden |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 11-1-2010(UTC) Berichten: 337
|
veel leerzame momenten gewenst... |
Gr Henk de platte koning. |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.