5 ponder Lid sinds: 9-12-2014(UTC) Berichten: 33 Locatie: Heusden zolder Bedankjes: 8 keer
|
Hoi, Ik ben Koen, 22, vrachtwagen mechanieken. Ik vis regelmatig op een clubvijver. Maar wil stilaan wat meer op grotere waters te vissen op mooie karpers. Ik hoop hier heel wat bij te leren. En als er iemand uit de buurt eens samen wil vissen laat je horen.
Groetjes Mexe ( koen )
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 18-10-2013(UTC) Berichten: 124 Locatie: Bergeijk Bedankjes: 19 keer Is 17 keer bedankt in 17 post(s)
|
Wekom op CF koen, ik heb net gekeken hoe ver je van me af woont en je woont 42 km van me vandaan, zelf woon ik in bergeijk dat is iets verder over de grens bij lommel miss dat het ooit wel gaat lukken ofzo zien we wel.
Grtjes Aaron |
|
Carpaco97 is 1x bedankt voor deze nuttige post.
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
Welkom op CF Koen! (landgenoot hê......) |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
whitey is 1x bedankt voor deze nuttige post.
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 9-12-2014(UTC) Berichten: 33 Locatie: Heusden zolder Bedankjes: 8 keer
|
Eerst geschreven door: Carpaco97 Wekom op CF koen, ik heb net gekeken hoe ver je van me af woont en je woont 42 km van me vandaan, zelf woon ik in bergeijk dat is iets verder over de grens bij lommel miss dat het ooit wel gaat lukken ofzo zien we wel.
Grtjes Aaron 42km schuw ik niet hoor. Wil gerust ook eens in Nederland vissen maar hoe zit het daar met vergunningen?
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 28-5-2014(UTC) Berichten: 1.103 Locatie: Lochem Bedankjes: 25 keer Is 84 keer bedankt in 80 post(s)
|
Welkom Mexe Ik hoop dat je hier veel plezier zult hebben op CF
Hier in Nederland heb je sowieso een vispas nodig om te mogen vissen. (40,00 voor twee hengels.) Weet zo niet of je als buitenlander deze ook nodig hebt of dat je met dag-week-seizoen- kaarten toe kan. |
geniet aan het water, bewaar de stress voor later. |
|
|
|
|
Eerst geschreven door: HarryO Welkom Mexe Ik hoop dat je hier veel plezier zult hebben op CF
Hier in Nederland heb je sowieso een vispas nodig om te mogen vissen. (40,00 voor twee hengels.) Weet zo niet of je als buitenlander deze ook nodig hebt of dat je met dag-week-seizoen- kaarten toe kan. Amai, daar tellen ze nog al door. Ik betaal 15€ ongeveer ( op 2-3€ verschil )
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 21-1-2010(UTC) Berichten: 2.371
Bedankjes: 10 keer Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
|
|
Wind op de kant is vis in de hand.
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Hallo Koen Welkom hier op CarpFeeling Gr. Erwin
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 28-5-2014(UTC) Berichten: 1.103 Locatie: Lochem Bedankjes: 25 keer Is 84 keer bedankt in 80 post(s)
|
Eerst geschreven door: Mexe Eerst geschreven door: HarryO Welkom Mexe Ik hoop dat je hier veel plezier zult hebben op CF
Hier in Nederland heb je sowieso een vispas nodig om te mogen vissen. (40,00 voor twee hengels.) Weet zo niet of je als buitenlander deze ook nodig hebt of dat je met dag-week-seizoen- kaarten toe kan. Amai, daar tellen ze nog al door. Ik betaal 15€ ongeveer ( op 2-3€ verschil ) Tja wij hebben nu eenmaal een regering van opvreters aan het roer je mag hier voor alles betalen. ( volgens mij zit er op een condoom nog "Vermakelijkheid" belasting) d Maar het kan allemaal nog duurder voor je worden. wil je met 3 hengels vissen kost 25 euro extra, en ga je ook nachtvissen tel er dan nog eens 10 euro bij op. Oja denk je ik ga zonder, één bezoekje van een boa kost dan al gouw tussen de 100 en 200 euro. |
geniet aan het water, bewaar de stress voor later. |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-9-2013(UTC) Berichten: 630 Bedankjes: 12 keer Is 56 keer bedankt in 53 post(s)
|
Welkom op CF! b |
Pak een Bak!!
Schubbenteller: -1 |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 18-10-2013(UTC) Berichten: 124 Locatie: Bergeijk Bedankjes: 19 keer Is 17 keer bedankt in 17 post(s)
|
Eerst geschreven door: HarryO Eerst geschreven door: Mexe Eerst geschreven door: HarryO Welkom Mexe Ik hoop dat je hier veel plezier zult hebben op CF
Hier in Nederland heb je sowieso een vispas nodig om te mogen vissen. (40,00 voor twee hengels.) Weet zo niet of je als buitenlander deze ook nodig hebt of dat je met dag-week-seizoen- kaarten toe kan. Amai, daar tellen ze nog al door. Ik betaal 15€ ongeveer ( op 2-3€ verschil ) Tja wij hebben nu eenmaal een regering van opvreters aan het roer je mag hier voor alles betalen. ( volgens mij zit er op een condoom nog "Vermakelijkheid" belasting) d Maar het kan allemaal nog duurder voor je worden. wil je met 3 hengels vissen kost 25 euro extra, en ga je ook nachtvissen tel er dan nog eens 10 euro bij op. Oja denk je ik ga zonder, één bezoekje van een boa kost dan al gouw tussen de 100 en 200 euro. voor elke scheet betaal je onderhand hier in nederland maar beter 35 euro lichter voor 3 hengels en nachtvissen, dan 100-200 euro lichter in je beurs.. Bewerkt door de gebruiker vrijdag 12 december 2014 17:08:35(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 9-11-2014(UTC) Berichten: 85 Locatie: Oostvl Bedankjes: 8 keer Is 6 keer bedankt in 6 post(s)
|
Eerst geschreven door: Mexe Hoi, Ik ben Koen, 22, vrachtwagen mechanieken. Ik vis regelmatig op een clubvijver. Maar wil stilaan wat meer op grotere waters te vissen op mooie karpers. Ik hoop hier heel wat bij te leren. En als er iemand uit de buurt eens samen wil vissen laat je horen.
Groetjes Mexe ( koen ) welkom hier op carpfeeling koen ;-) |
Better a bad day at fishing than a good day at work.
|
Carpsam is 1x bedankt voor deze nuttige post.
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 14-4-2012(UTC) Berichten: 529
Is 17 keer bedankt in 17 post(s)
|
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.