20 ponder Lid sinds: 11-7-2009(UTC) Berichten: 260
|
super bollen om pellets op afstand te krijgen. |
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-2-2010(UTC) Berichten: 1.786
|
ohh, ziet er interessant uit! Liggen ze al in de winkel of niet?? |
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 11-7-2009(UTC) Berichten: 260
|
bij een beetje hengelsportzaak wel.
kost volgens mij € 5,75 dus dat valt wel mee.
|
|
|
|
|
|
oke dat valt opzich wel mee, iemand er ervaring mee?? |
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.664 Bedankjes: 6 keer Is 14 keer bedankt in 13 post(s)
|
grappig, al zie ik de meerwaarde niet ten opzichte van pellets in een pva zakje...
of ongekookte boilies (gedroogd)
|
|
|
|
|
als je de zelfde smaken boilies heb kan ik er wel meerwaarde in zien!
in ieder geval is het dan interessant om te proberen! |
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
vind het zeker interessant, vooral als je wilt voeren op afstand met de werppijp Bewerkt door de gebruiker dinsdag 31 augustus 2010 16:54:05(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-7-2009(UTC) Berichten: 1.525
|
In mijn ogen is het gewoon een pellet in ronde vorm en in de zelfde smaak als de boilies van Nash.. Dus sorry Mister Kevin Nash,ik ben niet zo onder de indruk van uw balletjes! |
Groetjes, Tim
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Ik zie het grote voordeel er wel in hoor. Ze lijken meer op boilies die lang in het water liggen dan pellets. Ook dat ze dezelfde smaak afgeven, vind ik net als bij de proline sticks een voordeel.
Wat Steef al aangeeft is het te gooien met een werppijp, zodat je het net als boilies verspreid kunt voeren en niet met een zakje compact op de stek hebt.
Ze zijn ook nog eens goedkoper en zorgen voor meer attractie op je stek denk ik. Goedkoper voeren dus!
Hopen dat meer fabrikanten het doen zodat ook je favoriete firma dit gaat leveren.
Erwin
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 28-7-2009(UTC) Berichten: 358
Bedankjes: 5 keer Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
Ball pellets of Soluballs, zoals ze nu genoemd worden, zijn reeds lang op de markt te verkrijgen.
Vroeger waren deze vooral te verkrijgen in hemp, tigers; nu zijn ze uitgebracht door Nash en hebben ze identiek dezelfde smaak als deze van je boilie.
Zijn reeds te verkrijgen bij ons en we zien ze toch gezwind over de toonbank komen.
Kind regards, Frank |
Choose the right swim,... Choose the right gear,... Choose the right bait,... Use ... Baits
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.