5 ponder Lid sinds: 25-8-2014(UTC) Berichten: 21 Locatie: zoersel
|
Hey iedereen ik ben kevin en kom uit zoersel (prov antwerpen)ik ben sinds paar maanden ook verliefd geworde op het karpervissen dus ik hoop hier veel leuke mense te spreken die me als het nodig is de juiste info kunnen geven zodat ik nog kan bijleren van jullie b grtz kevin
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 19-12-2011(UTC) Berichten: 1.233 Locatie: Zwolle Bedankjes: 81 keer Is 60 keer bedankt in 56 post(s)
|
Welkom op Carpfeeling Kevin! Je begint al heel goed door van een ander te willen leren. Dit voorkomt kapotte vissen etc. Je kunt op onze site al beginnen met vragen te stellen in de juiste topics. Voor de rest wat je wilt weten verwijs ik ja naar het keuze menu aan de linker kant van je scherm. Daar staan allerlei rigs, technieken en andere dingen waar je veel van kunt leren beschreven. Succes! b Bewerkt door de gebruiker dinsdag 26 augustus 2014 15:23:11(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Doorzetten wordt beloond! |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 2-8-2014(UTC) Berichten: 350 Locatie: eeklo Bedankjes: 21 keer Is 23 keer bedankt in 20 post(s)
|
|
Don't dream your life, But live your dream... |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
Welkom op CF landgenoot! |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 28-5-2014(UTC) Berichten: 1.103 Locatie: Lochem Bedankjes: 25 keer Is 84 keer bedankt in 80 post(s)
|
Welkom Kevin. Leuk dat je op CF bent gekomen. Ik wens je veel plezier hier en goede vangsten in de toekomst. En.....je hebt zeer zeker Withey blij gemaakt door je, als zijn landgenoot, hier voor te stellen. |
geniet aan het water, bewaar de stress voor later. |
|
|
|
|
haha wat een toffe ontvangst hier!! zal me eens direckt gaan verdiepen in het forum
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 2-8-2014(UTC) Berichten: 350 Locatie: eeklo Bedankjes: 21 keer Is 23 keer bedankt in 20 post(s)
|
Eerst geschreven door: Tjubbie haha wat een toffe ontvangst hier!! zal me eens direckt gaan verdiepen in het forum volgens mij zijn er wel hele mooie waters in antwerpen ofnie? mvg |
Don't dream your life, But live your dream... |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
Eerst geschreven door: HarryO Welkom Kevin. Leuk dat je op CF bent gekomen. Ik wens je veel plezier hier en goede vangsten in de toekomst. En.....je hebt zeer zeker Withey blij gemaakt door je, als zijn landgenoot, hier voor te stellen. moi?? b |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
|
|
|
|
Eerst geschreven door: carpbuddy Eerst geschreven door: Tjubbie haha wat een toffe ontvangst hier!! zal me eens direckt gaan verdiepen in het forum volgens mij zijn er wel hele mooie waters in antwerpen ofnie? mvg jaja zeker weten ben nu nog niet echt veel specifiek op karper geweest maar vooral netekanaal , campinastrand , karperhoeve , kanaal , zijn toch best bekende plekken hier b
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 14-4-2012(UTC) Berichten: 529
Is 17 keer bedankt in 17 post(s)
|
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 28-5-2014(UTC) Berichten: 1.103 Locatie: Lochem Bedankjes: 25 keer Is 84 keer bedankt in 80 post(s)
|
Eerst geschreven door: whitey Eerst geschreven door: HarryO Welkom Kevin. Leuk dat je op CF bent gekomen. Ik wens je veel plezier hier en goede vangsten in de toekomst. En.....je hebt zeer zeker Withey blij gemaakt door je, als zijn landgenoot, hier voor te stellen. moi?? b |
|
|
|
|
Eerst geschreven door: HarryO Eerst geschreven door: whitey Eerst geschreven door: HarryO Welkom Kevin. Leuk dat je op CF bent gekomen. Ik wens je veel plezier hier en goede vangsten in de toekomst. En.....je hebt zeer zeker Withey blij gemaakt door je, als zijn landgenoot, hier voor te stellen. moi?? b HarryO, als je me nog es wil kussen (al hoop ik van niet ), scheer u dan eerst Bewerkt door de gebruiker donderdag 28 augustus 2014 10:08:45(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
|
|
|
|
Eerst geschreven door: whitey Eerst geschreven door: HarryO Eerst geschreven door: whitey Eerst geschreven door: HarryO Welkom Kevin. Leuk dat je op CF bent gekomen. Ik wens je veel plezier hier en goede vangsten in de toekomst. En.....je hebt zeer zeker Withey blij gemaakt door je, als zijn landgenoot, hier voor te stellen. moi?? b HarryO, als je me nog es wil kussen (al hoop ik van niet ), scheer u dan eerst Was een hug voor alle belgen En sorry was vergeten mij te scheren, maar wees niet bang zal bij één maal blijven. |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Hallo Kevin
Welkom hier!! Heel erg veel plezier en dat we nog maar veel van je mogen zien/lezen hier.
M.v.g. Erwin
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 25-2-2011(UTC) Berichten: 1.024 Locatie: Scheldewindeke Bedankjes: 13 keer Is 12 keer bedankt in 12 post(s)
|
Welkom op CF! grtz |
"Carpfishing it's a way of life, my life!" |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
welkom op CF Kevin en we hopen dat je veel plezier mag hebben op CF |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.