Nieuwe uitzetting Lid sinds: 29-8-2014(UTC) Berichten: 9 Locatie: Antwerpen Bedankjes: 2 keer
|
Hoi beste karpervissers, Mijn naam is Franky en ik heb onlangs het karpervissen ontdekt wat mijn interesse gewekt heeft. Ben met volle moed naar een speciaalzaak getrokken in Merksplas waar ze mij heel goed geholpen hebben om mijn eerste onderlijn Te monteren, daar mijn eerste poging om met boillies te vissen geen succes was ( had hoekafhouder gebruikt welke telkens in de war was ) met als gevolg geen enkele aanbeet natuurlijk. Hoop van veel mensen te kunnen bijleren, vooral over verschillende visplaatsen welke ik al heb opgezocht, en wil uitproberen. Bv. Fort van Merksem, domein muisbroek in Ekeren, galgenweel in linkeroever, campinastrand in Dessel, nielse kleiputten enz... Alvast groetjes van mij aan iedereen op dit forum en veel succes gewenst, Franky,
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
Welkom op CF landgenoot! |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 28-8-2014(UTC) Berichten: 7 Locatie: Maastricht Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 14-4-2012(UTC) Berichten: 529
Is 17 keer bedankt in 17 post(s)
|
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 28-5-2014(UTC) Berichten: 1.103 Locatie: Lochem Bedankjes: 25 keer Is 84 keer bedankt in 80 post(s)
|
Welkom Franky op CF en suc6 bij het karper vissen. Belgie raakt steeds beter vertegenwoordigd. euhm..... Whithey....ik zeg niks.... |
geniet aan het water, bewaar de stress voor later. |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
Eerst geschreven door: HarryO Welkom Franky op CF en suc6 bij het karper vissen. Belgie raakt steeds beter vertegenwoordigd. euhm..... Whithey....ik zeg niks.... .....ik ook niet, anders wil je me weer kussen! |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 28-5-2014(UTC) Berichten: 1.103 Locatie: Lochem Bedankjes: 25 keer Is 84 keer bedankt in 80 post(s)
|
Eerst geschreven door: whitey Eerst geschreven door: HarryO Welkom Franky op CF en suc6 bij het karper vissen. Belgie raakt steeds beter vertegenwoordigd. euhm..... Whithey....ik zeg niks.... .....ik ook niet, anders wil je me weer kussen! d Whitey, bij deze beloof ik je dat ik je niet meer zal proberen te zoenen voordat wij alle twee uit de kast zijn gekomen. |
|
|
|
|
Sorry Franky voor het vervuilen van jouw topic Maar nu kun je gelijk zien dat er hier ook veel gein gemaakt word. |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 17-8-2014(UTC) Berichten: 110 Locatie: Gelderland Bedankjes: 4 keer Is 8 keer bedankt in 7 post(s)
|
|
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 21-1-2010(UTC) Berichten: 2.371
Bedankjes: 10 keer Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
|
|
Wind op de kant is vis in de hand.
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-9-2013(UTC) Berichten: 630 Bedankjes: 12 keer Is 56 keer bedankt in 53 post(s)
|
Welkom op CF! b |
Pak een Bak!!
Schubbenteller: -1 |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Welkom hier op CarpFeeling Franky
Heel veel plezier hier!
Gr. Erwin
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 25-2-2011(UTC) Berichten: 1.024 Locatie: Scheldewindeke Bedankjes: 13 keer Is 12 keer bedankt in 12 post(s)
|
Welkom op CF! grtz |
"Carpfishing it's a way of life, my life!" |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
hallo Franky, hier kun je genoeg lezen, zien en vragen. welkom op CF en succes met je ontdekkingsreis |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.