CarpFeeling Forum
»
CarpTalk
»
Thee kransje
»
Hobby'(s) naast karpervissen?
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
Eerst geschreven door: Maxweasel Naast het karpervissen ben ik ook nog bezig met verbouwen, met m'n dochter/gezin (al gaan vrouw en dochter wel heel graag mee vissen dus kan ik daar al veel family time van maken). Een andere echte "hobby" waar bijna evenveel tijd (maar nog veel meer geld :( ) in kruipt dan het vissen is het offroad-gebeuren. Ik ben zowel recreatief als op competitievlak bezig met offroaden. Dus zowel met de 4x4 op vakantie, als met de eigen gebouwde wedstrijdwagen aan binnen- en buitenlandse wedstrijden meedoen.
Dit is onze huidige wedstrijdwagen, volledig eigenhandig (met 2) opgebouwd vanaf 0. Dus een motor & bak naar keuze op een pallet, assen van een totaal andere wagen ervoor en erachter en dan veel meten, passen, plooien, lassen, etc...
Hier moet je dus vooral een handige harry voor zijn, net zoals "onze HarryO" Dan moet je ook nog es een heel goede rug hebben, en vooral ook een beest van een hogedrukreiniger! Toch een leuke hobby, en es iets anders.... |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
whitey is 1x bedankt voor deze nuttige post.
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 28-5-2014(UTC) Berichten: 1.103 Locatie: Lochem Bedankjes: 25 keer Is 84 keer bedankt in 80 post(s)
|
één ding weet ik zeker deze "modderkruiper" zie ik liever dan die ik laatst aan mijn haak had zitten. |
geniet aan het water, bewaar de stress voor later. |
HarryO is 1x bedankt voor deze nuttige post.
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
Eerst geschreven door: Flo voetballers en coiffeurs is dat niet wat hetzelfde? (aan de voetballers hier, voel u niet aangevallen , jullie weten best dat er veel ijdeltuiten tussen zitten) Das waar flo, ijdeltuiten of janetten, als je ze soms de bussen ziet afstappen met hun "Louis Vuitton" handtasjes, macho's die als je ze op een veld aanraakt, zich zomaar in 1 minuutje van bijna dood, naar springlevend kunnen transformeren, ze zijn gelukkig niet allen zo! Ps. ik heb het hier over "profvoetballers" hé! Bewerkt door de gebruiker zaterdag 22 november 2014 10:16:07(UTC)
| Reden: !!aanvulling!! |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 19-12-2011(UTC) Berichten: 1.233 Locatie: Zwolle Bedankjes: 81 keer Is 60 keer bedankt in 56 post(s)
|
Ik heb veel te veel hobby's naast karpervissen. Een vijver met koi's Race fietsen Mountainbiken Dood aas vissen (zowel statisch als met een dobber) Dropshot vissen Kunstaas vissen Fotografie En met vrienden/vriendin leuke dingen doen. Bewerkt door de gebruiker donderdag 17 december 2015 10:58:27(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Doorzetten wordt beloond! |
|
|
|
|
Eerst geschreven door: thimon Ik heb veel te veel hobby's naast karpervissen. Een vijver met koi's Race fietsen Mountainbiken Dood aas vissen (zowel statisch als met een dobber) Dropshot vissen Kunstaas vissen Fotografie En met vrienden leuke dingen doen. b Amaai Thimon, uw dagen blijken meer dan 24 uren te tellen soms? |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 5-7-2012(UTC) Berichten: 283
Bedankjes: 9 keer Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
roofvissen en horloges, goedkope hobby's dus
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 15-5-2015(UTC) Berichten: 19
Bedankjes: 8 keer
|
Mijn hobby naast het vissen is Levende geschiedenis/re-enactment (het herleven en zo correct mogelijk uitbeelden van een bepaald tijdperk) van het Amerikaanse leger ten tijde van WOII, samen met het mometeel het restaureren van een Dodge WC52 uit 1943 ...
|
|
|
|
|
Eerst geschreven door: Niels_1 Mijn hobby naast het vissen is Levende geschiedenis/re-enactment (het herleven en zo correct mogelijk uitbeelden van een bepaald tijdperk) van het Amerikaanse leger ten tijde van WOII, samen met het mometeel het restaureren van een Dodge WC52 uit 1943 ... Voor uw hobby woon je beter in de Westhoek denk ik,.......inderdaad ik woon er, hier zijn herdenkingen en herbelefenissen over de voorbij oorlogen genoeg! |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Ik heb te veel hobby's. Naast karpervissen mag ik ook graag met de vlieghengel op pad gaan en in de wintermaanden op snoek/snoekbaars. Naast vissen mag ik graag snowboarden, klussen (dingen maken), bbq'en (op hoog niveau ) en natuurlijk mijn werk . Ik heb een reclamebureau en mag voor verschillende klanten leuke campagnes verzinnen. Kortom, heel veel te doen in veel te weinig tijd...
|
|
|
|
|
Erwin:.....nu ben ik en veel anderen (denk ik) wel nieuwsgierig naar uw "bbq op hoog niveau".......leg maar es uit! .......of moeten we daarvoor zo hoog ter plaatse komen? hihi |
|
|
|
|
Eerst geschreven door: whitey Eerst geschreven door: Niels_1 Mijn hobby naast het vissen is Levende geschiedenis/re-enactment (het herleven en zo correct mogelijk uitbeelden van een bepaald tijdperk) van het Amerikaanse leger ten tijde van WOII, samen met het mometeel het restaureren van een Dodge WC52 uit 1943 ... Voor uw hobby woon je beter in de Westhoek denk ik,.......inderdaad ik woon er, hier zijn herdenkingen en herbelefenissen over de voorbij oorlogen genoeg! Hehe, in de westhoek zijn er inderdaad veel herdenkingen, maar hier in het Limburgse ook hoor ... Hier is o.a. 1 van de eerste verzetsgroeperingen opgericht, en er hebben ook belangrijke gebeurtenissen rond de inval in Mei '40 hier plaats gevonden, dus ook aan deze kant van het land ook genoeg herdenkingen en herbelevingen
|
|
|
|
|
Niels, heb je dan ooit al hier in Ieper de menenpoort en de dagelijkse last post door klaroenblazers meegemaakt? Ik woon nog iets verder in Poperinge, hier vooral veel militaire begraafplaatsen en bunkers.
|
|
|
|
|
Eerst geschreven door: whitey Niels, heb je dan ooit al hier in Ieper de menenpoort en de dagelijkse last post door klaroenblazers meegemaakt? Ik woon nog iets verder in Poperinge, hier vooral veel militaire begraafplaatsen en bunkers.
Dat heb ik al vaker meegemaakt , en elke keer opnieuw wanneer ik daar sta krijg ik weer kippenvel bij de eerste noot die er gespeeld wordt .. Waar ik woon zijn er niet zoveel bunkers, maar wanneer ik verder naar Zuid-limburg ga (richt lanakan, vroenhoven, ... ) staan er ook redelijk veel bunkers .
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 30-10-2014(UTC) Berichten: 49 Bedankjes: 5 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Naast karpervissen vis ik wel eens witviswedstrijden en on de koude tijden op roofvis. Daarnaast voetbal ik 3maal per week. Heb een vriendengroep. Zit in de 4de van de HAVO. Daarnaast heb ik nog een aquarium. Een bijbaantje van 11uur per week. En gamen is ook nog een hobby, doe dit op een aardig niveau. Jammer genoeg tijdens de meivakantoe een tournament waaraan ik 3 avonden en 2middagen aan kwijt was... wel 60euro per persoon (600euro in ons team) aan ingame geld. Nu gaat de focus liggen op mn laatste schoolweken voor de vakantie te knallen en meer proberen te vissen.
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
@whitey
BBQ'en op hoof niveau is het meer dan 3 uur bezig zijn met bijvoorbeeld een beenham, hele kippen, en ga zo maar door. Niet simpel een hamburger boven het vuur maar heel langzaam een groot stuk vlees laten garen en op smaak brengen.
Lekkerder krijg je ze niet!!
|
|
|
|
|
Eerst geschreven door: Erwin @whitey
BBQ'en op hoof niveau is het meer dan 3 uur bezig zijn met bijvoorbeeld een beenham, hele kippen, en ga zo maar door. Niet simpel een hamburger boven het vuur maar heel langzaam een groot stuk vlees laten garen en op smaak brengen.
Lekkerder krijg je ze niet!! ...........das een raar soort niveau !!Bewijzen!! l # .....uw gasten zijn ladderzat van het wachten op eten! Bewerkt door de gebruiker zaterdag 23 mei 2015 08:31:07(UTC)
| Reden: !!aanvulling!! |
|
|
|
|
Hahaha... voor zoveel man kan ik niet koken Whitey!!
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 8-2-2011(UTC) Berichten: 1.050
Is 38 keer bedankt in 28 post(s)
|
|
Say hello to my little friend |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 28-5-2014(UTC) Berichten: 1.103 Locatie: Lochem Bedankjes: 25 keer Is 84 keer bedankt in 80 post(s)
|
DavidT Vroeger, op mijn werk, organiseerde ik nog wel eens een feestje. Jammer dat ik dat nu niet meer doe. Ik zou je dadelijk uitnodigen om, tijdens een borrelmiddagje ter komen bbq. Alleen al het vooruitzicht om 10 uur lang te kunnen borrelen en dan een stukje vlees geserveerd te krijgen. l # Ik denk dat veel van mijn oud collega's het niet meer zouden meemaken. Maar het ziet er heerlijk uit. Bewerkt door de gebruiker woensdag 3 juni 2015 20:37:39(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
geniet aan het water, bewaar de stress voor later. |
|
|
|
|
Dat heb je snel gedaan Davidt!! Ik doe maar 3,5 uur over een sparerib
|
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
CarpTalk
»
Thee kransje
»
Hobby'(s) naast karpervissen?
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.