50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
deze op 1 november om 01:30 gevangen Zelfontspanner vrouwtje lag te slapen was pas om 0:45 aan het water moeten werken Verder is het een rustige nacht geweest Lekker geslapen met munne maat Bewerkt door de gebruiker zondag 2 november 2014 12:46:34(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 2-8-2014(UTC) Berichten: 350 Locatie: eeklo Bedankjes: 21 keer Is 23 keer bedankt in 20 post(s)
|
Mooie spiegel Ron, keep it up.
mvg
|
Don't dream your life, But live your dream... |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
Ron: zoals gewoonlijk een gave spiegel! leuke foto met "junne maat" |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 28-5-2014(UTC) Berichten: 1.103 Locatie: Lochem Bedankjes: 25 keer Is 84 keer bedankt in 80 post(s)
|
Mooie spiegel Ron. En wederom de eerste van de maand die een foto plaatst. b Al was het vorige maand met een beetje hulp. proficiat Bewerkt door de gebruiker zondag 2 november 2014 13:28:17(UTC)
geniet aan het water, bewaar de stress voor later. |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 10-6-2013(UTC) Berichten: 99
Bedankjes: 4 keer Is 11 keer bedankt in 9 post(s)
|
Zaterdag ook een dagje gevist. Na een half uur kwam dit plaatje al op de mat. Super blij met deze vis. Verder nog 3 schubs gevangen en een karper gelost. |
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
Eerst geschreven door: JustMoes Zaterdag ook een dagje gevist.
Na een half uur kwam dit plaatje al op de mat. Super blij met deze vis.
Verder nog 3 schubs gevangen en een karper gelost. Dit is dan ook een hele mooie hoor! Proficiat! |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 23-9-2013(UTC) Berichten: 21
|
Gisteren beten ze bij mij alleen bij het schemeren tot 21uur was het weer gedaan. Totaal 5 vissen. Dit waren de twee mooiste en grootste van deze lenteachtige herfstdag
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 2-2-2014(UTC) Berichten: 176 Locatie: Flevoland Bedankjes: 12 keer Is 10 keer bedankt in 10 post(s)
|
Eerst geschreven door: JustMoes Zaterdag ook een dagje gevist. Na een half uur kwam dit plaatje al op de mat. Super blij met deze vis. Verder nog 3 schubs gevangen en een karper gelost. krijg nou wat!!! wat een schitterende mooie vis!! om verliefd op te worden!!! rijen karpers zijn in mijn ogen de mooiste karpers die er zwemmen, ik ben een van de gelukkige die er al wel eens 1 heeft mogen vangen! maar man man man wat is deze vis schitterend!!! |
CarpRespect! |
|
|
|
|
Eerst geschreven door: tobo Gisteren beten ze bij mij alleen bij het schemeren tot 21uur was het weer gedaan. Totaal 5 vissen. Dit waren de twee mooiste en grootste van deze lenteachtige herfstdag
Iets is beter dan niets! Beter 1 vogel of vis in de hand dan........geen hand? |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 23-9-2013(UTC) Berichten: 21
|
Eerst geschreven door: whitey Eerst geschreven door: tobo Gisteren beten ze bij mij alleen bij het schemeren tot 21uur was het weer gedaan. Totaal 5 vissen. Dit waren de twee mooiste en grootste van deze lenteachtige herfstdag
Iets is beter dan niets! Beter 1 vogel of vis in de hand dan........geen hand? Heb me in ieder geval geamuseerd en genoten, ook tijdens de uren dat er geen beweging was, en daar gaat het nog steeds om!
|
|
|
|
|
tobo: inderdaad, "thats the spirit"! |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 28-5-2010(UTC) Berichten: 635 Locatie: Axel, Zeeland, Netherlands Bedankjes: 27 keer Is 55 keer bedankt in 45 post(s)
|
Heb er drie weten te strikken van vrijdag op zaterdag (en de dag), allemaal op 1 nov gevangen al was de eerste wel kantje boord (00:30). Een schub van 11 kg kon ik filmen tijdens het vrijlaten (imitatie go-pro van m'n zoontje effe 'geleend'
Bewerkt door de gebruiker maandag 3 november 2014 22:07:56(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
|
Eerst geschreven door: Tycho Leushuis Eerst geschreven door: JustMoes *geknipt* krijg nou wat!!! wat een schitterende mooie vis!! om verliefd op te worden!!! rijen karpers zijn in mijn ogen de mooiste karpers die er zwemmen, ik ben een van de gelukkige die er al wel eens 1 heeft mogen vangen! maar man man man wat is deze vis schitterend!!! Tycho, Ik heb zelf in mijn karpervis carrière al 3 keer een rijenkarper mogen vangen, maar nog nooit een 'normale' spiegel Ik vind rijenkarpers zelf ook een van de mooiere vissen. Ik ben ook erg blij met de vangst. Ik ben gister naar een lokale schilderaar geweest om te vragen of hij de foto kon schilderen, ik heb zeer goed contact met de man en hij doet dit dan ook voor minimale kosten. Natuurlijk heb ik gevraagd of hij de achtergrond wat anders kan maken ^^. Als ik resultaat heb zal ik deze ook even posten op het forum. Vanavond nog weer even een korte sessie vissen. Kijken wat er nu weer toe gaat happen. Bewerkt door de gebruiker woensdag 5 november 2014 08:49:26(UTC)
|
|
|
|
|
Eerst geschreven door: whitey Beter 1 vogel of vis in de hand dan........geen hand? Daar ben ik het niet helemaal mee eens. Laat die vogels lekker vliegen. Van het weekeinde ook bijna een meerkoet gehaakt :( |
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 26-2-2012(UTC) Berichten: 495
Bedankjes: 1 keer Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
Vandaag mijn 2e hobby in de visserij uitgevoerd. Heerlijk statisch met de piepers op snoek vissen. Dan is het toch super als er een beer van 1.09 op je Horsmakreel klapt?! Ik zie de karpers volgend voorjaar wel weer, voor nu vol op de snoeken hahaha Mvg; Jordy Paauw |
Geniet en drink met je maten! |
|
|
|
|
Dat geld voor mij ook. Afgelopen weekend de laatste sessie op karper gevist en nu even de molens lijnvrij maken en even uit elkaar halen. Even 30/00 op de penhengel knallen en lekker met de dobber gaan doodazen. Mijn laatste sessie is toch best aardig verlopen. Dit jaar geëindigd met mijn eerste 30-ponder en wat voor een! Ik heb jammer genoeg niet de meest scherpe foto uit mijn telefoon kunnen persen. Tevens nog een mooie 20-ponder en een visje van om en nabij de 15 pond. |
|
|
|
|
|
Eerst geschreven door: Jordy Paauw Vandaag mijn 2e hobby in de visserij uitgevoerd. Heerlijk statisch met de piepers op snoek vissen. Dan is het toch super als er een beer van 1.09 op je Horsmakreel klapt?! Ik zie de karpers volgend voorjaar wel weer, voor nu vol op de snoeken hahaha
Mvg; Jordy Paauw Prachtige slanke dame Jordy! (de snoek hé b |
|
|
|
|
Eerst geschreven door: JustMoes Dat geld voor mij ook. Afgelopen weekend de laatste sessie op karper gevist en nu even de molens lijnvrij maken en even uit elkaar halen. Even 30/00 op de penhengel knallen en lekker met de dobber gaan doodazen.
Mijn laatste sessie is toch best aardig verlopen. Dit jaar geëindigd met mijn eerste 30-ponder en wat voor een! Ik heb jammer genoeg niet de meest scherpe foto uit mijn telefoon kunnen persen. Tevens nog een mooie 20-ponder en een visje van om en nabij de 15 pond.
Inderdaad een prachtige karper (en sessie), proficiat! |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 25-8-2014(UTC) Berichten: 21 Locatie: zoersel
|
Eerst geschreven door: JustMoes Zaterdag ook een dagje gevist. Na een half uur kwam dit plaatje al op de mat. Super blij met deze vis. Verder nog 3 schubs gevangen en een karper gelost. wat een knappe vis man proficiat met deze knappe vangst
|
|
|
|
|
@Tjubbie: Thenks . Het is wel een van de mooiste van 2014. |
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.