15 ponder Lid sinds: 18-10-2013(UTC) Berichten: 124 Locatie: Bergeijk Bedankjes: 19 keer Is 17 keer bedankt in 17 post(s)
|
Eerst geschreven door: bertkamp Och.... Quote: Deze geleider is praktisch onverwoestbaar, wordt niet aangetast door moderne hi-tech lijnen zoals gevlochten lijnen, en heeft daarom levenslange garantie tegen normale slijtage. mij werd iets anders verteld!! |
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 23-8-2014(UTC) Berichten: 22 Locatie: brabant Bedankjes: 20 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Volgens mij geldt als met zoveel spullen, je moet er met beleid mee omgaan. Ik ben zuinig op mn spullen en probeer er verantwoord mee om te gaan.ik heb geen zin om binnen een jaar weer nieuwe beetmelders te gaan halen. Bovendien heb ik dan de kans dat ik op een ochtend wakker word met mn bivy in mn tuin en een koffer met het briefje; hier is je open inrichting..BEN JE GEK GEWORDEN? 😃😃
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 15-7-2010(UTC) Berichten: 405
Bedankjes: 4 keer Is 33 keer bedankt in 33 post(s)
|
De eerste delkims hadden inderdaad een probleem met gevlochten lijn. Dat is al lang opgelost maar nog steeds zijn er mensen die dat denken, niet omdat ze zelf die ervaring hebben maar omdat ze dat gehoord hebben. Geen van die mensen heeft natuurlijk zelf delkims.
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.