50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
|
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
Ron van Houtum is 1x bedankt voor deze nuttige post.
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 18-10-2013(UTC) Berichten: 124 Locatie: Bergeijk Bedankjes: 19 keer Is 17 keer bedankt in 17 post(s)
|
Toffe persoon bent u Whitey.. b Keep going Mvg Carpaco97 |
|
Carpaco97 is 1x bedankt voor deze nuttige post.
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 2-2-2014(UTC) Berichten: 176 Locatie: Flevoland Bedankjes: 12 keer Is 10 keer bedankt in 10 post(s)
|
ik sluit me hier volledig bij aan, whitey is een van de weinige op dit forum die ik nooit een vervelend woord over iets of iemand zie zeggen en altijd andere mensen wil helpen! blij dat er ook nog zulke mensen op dit forum aanwezig zijn! (toch mis ik Boe wel hahaha ) |
CarpRespect! |
Tycho Leushuis is 1x bedankt voor deze nuttige post.
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 16-6-2011(UTC) Berichten: 8
Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
Ik kan alleen maar zeggen oit de grond van mijn hart als ik nog zou kunnen vissen en we niet zover uiteen woonden ik elke dag met Pat weg zou zijn !!! Hij is een eerlijke en vriendelijke en ook een beetje gek tussen zijn oren maarja ik ook he. En direct mijn vrouw willen kopen lol twas 20 euro he. Samen een makroke gedaan op zoek naar haargroeimiddel maar hij had pech hehehehehehe Nog eens bedankt voor het cado dat je heb mee gebracht!!! Stuur deez week nog wat foto's van het klein materiaal naar je nu even rugpijn. En ja der staa antwarps in mijne tekst lol. Hoopelijk kom je eens tot in antwerpen dan kan ik je een chocomelk aanbieden. Ik hoor je nog wel. grroetjes Andy en Sara Bewerkt door de gebruiker zondag 9 november 2014 14:23:40(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
watt is 1x bedankt voor deze nuttige post.
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.