15 ponder Lid sinds: 17-8-2014(UTC) Berichten: 110 Locatie: Gelderland Bedankjes: 4 keer Is 8 keer bedankt in 7 post(s)
|
Goeie Keus!
Je had inmiddels al 3 lbs hengels gekocht, begrijp ik ook? Welke? |
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 18-10-2013(UTC) Berichten: 124 Locatie: Bergeijk Bedankjes: 19 keer Is 17 keer bedankt in 17 post(s)
|
Hallo karpervriend.. ik zelf heb vorige week Sportex Speciment NTX Carp 12ft. 2,75lb besteld 229,95 Euro per stuk.. Niet de goedkoopste maarja... Sportex zijn Uitstekende hengels met zelfs 10 jaar garantie als je denkt er is iets mis met de hengel ga je naar de winkel waar je hem gekocht hebt en sturen hun hem op, als je denkt dat er iets mis is met de parabolische actie komt hij op een curve test bank al wijkt hij over 9 jaar 1/100 af van bijv. de 3.00lb (dus 2.99lb) en verders is er niks mee aan de hand (dus niet mishandeld) krijg je per direct een nieuwe toegestuurd dat werd mij verteld.. niet alle hengels zijn zo duur van Sportex bekijk deze hengel maar eens http://www.sportexhengel...etition-carp-p-1898.html mooi hengeltje voor een mooi prijsje.. Mvg Carpaco97 |
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 2-8-2014(UTC) Berichten: 350 Locatie: eeklo Bedankjes: 21 keer Is 23 keer bedankt in 20 post(s)
|
Eerst geschreven door: Carpphoto Goeie Keus!
Je had inmiddels al 3 lbs hengels gekocht, begrijp ik ook? Welke? sorry voor de late reactie. Ik heb de fox warrior s hengels gekocht 12ft 3 lbs. mvg |
Don't dream your life, But live your dream... |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.