20 ponder Lid sinds: 2-8-2014(UTC) Berichten: 350 Locatie: eeklo Bedankjes: 21 keer Is 23 keer bedankt in 20 post(s)
|
Beste forum leden
Bij deze wil ik toch 1 persoon eens extra in de spotlight zetten, aangezien hij dit echt verdient. Deze persoon is altijd zeer vriendelijk, zeer actief en zoekt echt dingen voor ons uit. Volgens mij zullen meerdere personen dit kunnen bevestigen dat hij echt een meerwaarde is op het forum. Ook financieel zal deze persoon ons altijd raad geven waar de kortingen te rapen zijn. Ik weet dat het forum er is om elkaar vooruit te helpen, maar wat mij betreft spant hij letterlijk de kroon.
Wat mij betreft behoord whitey echt tot de crew, Je bent een top kerel ! !
Bedankt voor alle hulp inmiddels, Personen zoals jou zijn een voorbeeld ! !
Mvg |
Don't dream your life, But live your dream... |
carpbuddy is 2 keer bedankt voor deze nuttige post.
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Wat een super sympathiek bericht, en ik sluit mij hier volledig bij aan!!
We zijn erg blij met je whitey!
M.v.g. Erwin
|
Erwin is 1x bedankt voor deze nuttige post.
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
@carpbuddy, Bedankt om zoveel lovende woorden voor mijn persoontje, had ik echt niet verwacht, was zelfs eerst sprakeloos, en dat vooral overkomt mij niet vaak, ik vind het gewoon leuk en ik voel me er goed door wanneer ik iemand kan helpen, er zullen ook wel personen zijn die me "niet lusten", maar das niet meer dan normaal, iedereen heeft zijn voor en nadelen, en vooral ik ook, deze post motiveert me gewoon om te blijven doen wat ik nu doe, en das denk ik proberen te helpen waar nodig. @Erwin: bedankt om volledig de mening van carpbuddy te delen, het is altijd prettig een complimentje van "de baas" te krijgen! Bedankt heren! |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 2-8-2014(UTC) Berichten: 350 Locatie: eeklo Bedankjes: 21 keer Is 23 keer bedankt in 20 post(s)
|
Ik ben gewoon eerlijk, en dit mocht echt wel eens gezegd worden. mensen vergeten dat je gewoon een deel bent van de leden, en dat je niet verplicht bent dit allemaal te doen. Vind persoonlijk best laag gevallen dat mensen dit gaan lezen en niet reageren. maar bon zal dan ook met jaloezie ofzoiets te maken hebben vermoed ik. Vooral zo blijven verder doen whitey zoals ik zei je bent een voorbeeld voor velen. En ik ben er zeker van dat je nog veel meer mensen gaat helpen in de toekomst.
mvg |
Don't dream your life, But live your dream... |
carpbuddy is 1x bedankt voor deze nuttige post.
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 21-1-2010(UTC) Berichten: 2.371
Bedankjes: 10 keer Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
|
Ik sluit me hier bij aan. Zulke mensen daar draait een forum op, dus whitey ga zo door b |
Wind op de kant is vis in de hand.
|
griend is 1x bedankt voor deze nuttige post.
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-9-2013(UTC) Berichten: 630 Bedankjes: 12 keer Is 56 keer bedankt in 53 post(s)
|
Ja, Keep it up Whitey b |
Pak een Bak!!
Schubbenteller: -1 |
Jeroen84 is 1x bedankt voor deze nuttige post.
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 28-5-2014(UTC) Berichten: 1.103 Locatie: Lochem Bedankjes: 25 keer Is 84 keer bedankt in 80 post(s)
|
Het enige wat ik hierop kan zeggen is dat carpbuddy hier de juiste woorden heeft neergezet. Whitey ga vooral zo door.
|
geniet aan het water, bewaar de stress voor later. |
HarryO is 1x bedankt voor deze nuttige post.
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
Bedankt allemaal heren, dank vooral voor de waarderingen, spijtig dat ik door een onbekende reden momenteel geen bedankjes kan geven, ik maak het later wel goed. |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 28-5-2014(UTC) Berichten: 1.103 Locatie: Lochem Bedankjes: 25 keer Is 84 keer bedankt in 80 post(s)
|
Whitey Als je het perse nodig vind om bedankjes te geven, geef ze dan aan jezelf (en de starter van deze topic b |
|
|
|
|
Eerst geschreven door: HarryO Whitey Als je het perse nodig vind om bedankjes te geven, geef ze dan aan jezelf (en de starter van deze topic b HarryO: ik geef met plezier een bedankje aan mensen die dat verdienen, zou maar al te belachelijk zijn om mezelf te bedanken, ik krijg steeds een error melding als ik iemand een bedankje wil geven, ook op mijn laptop en tablet, dus denk ik dat het een forum-bug is. |
whitey is 1x bedankt voor deze nuttige post.
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 19-12-2011(UTC) Berichten: 1.233 Locatie: Zwolle Bedankjes: 81 keer Is 60 keer bedankt in 56 post(s)
|
Volledig mee eens! Maar Whitey wist mijn mening al. b |
Doorzetten wordt beloond! |
thimon is 1x bedankt voor deze nuttige post.
|
|
|
|
Whitey Wat ik bedoelde te zeggen is, dat als er iemand een bedankje verdiend, jij dat bent. Daarom zij ik bedank je zelf. Dat het niet lukt om een bedankje te plaatsen ligt i.d.d. aan CF want ik kan het ook niet. Bewerkt door de gebruiker donderdag 23 oktober 2014 21:41:26(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
|
|
|
|
Eerst geschreven door: HarryO Whitey Wat ik bedoelde te zeggen is, dat als er iemand een bedankje verdiend, jij dat bent. Daarom zij ik bedank je zelf. Dat het niet lukt om een bedankje te plaatsen ligt i.d.d. aan CF want ik kan het ook niet. HarryO: m8, ik vrees dat je nogmaals je post zal moeten verbeteren, hihihi |
|
|
|
|
Eerst geschreven door: whitey Eerst geschreven door: HarryO Whitey Wat ik bedoelde te zeggen is, dat als er iemand een bedankje verdiend, jij dat bent. Daarom zij ik bedank je zelf. Dat het niet lukt om een bedankje te plaatsen ligt i.d.d. aan CF want ik kan het ook niet. HarryO: m8, ik vrees dat je nogmaals je post zal moeten verbeteren, hihihi Maar wat moet ik verbeteren. Zie ik iets over het hoofd? |
|
|
|
|
Eerst geschreven door: HarryO Eerst geschreven door: whitey Eerst geschreven door: HarryO Whitey Wat ik bedoelde te zeggen is, dat als er iemand een bedankje verdiend, jij dat bent. Daarom zij ik bedank je zelf. Dat het niet lukt om een bedankje te plaatsen ligt i.d.d. aan CF want ik kan het ook niet. HarryO: m8, ik vrees dat je nogmaals je post zal moeten verbeteren, hihihi Maar wat moet ik verbeteren. Zie ik iets over het hoofd? zij is zei? , het is je vergeven hoor. omdat jij het bent. |
|
|
|
|
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 28-5-2010(UTC) Berichten: 635 Locatie: Axel, Zeeland, Netherlands Bedankjes: 27 keer Is 55 keer bedankt in 45 post(s)
|
Thanks button werkt weer, door een patch was er iets mis gegaan. Bedankt voor het melden. En natuurlijk bedankt voor je inzet Withey (en alle andere personen die het forum zo leuk maken hier)!
|
edwin is 1x bedankt voor deze nuttige post.
|
|
|
|
Eerst geschreven door: edwin Thanks button werkt weer, door een patch was er iets mis gegaan. Bedankt voor het melden. En natuurlijk bedankt voor je inzet Withey (en alle andere personen die het forum zo leuk maken hier)! Bedankt Edwin! |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 28-8-2012(UTC) Berichten: 725
Bedankjes: 8 keer Is 83 keer bedankt in 76 post(s)
|
Keep up good work Patrick . Ik weet zeker dat je vriend Boe het ermee eens is . MVG Lorenzo
|
l-o-r-e-n-z-o is 1x bedankt voor deze nuttige post.
|
|
|
|
Eerst geschreven door: l-o-r-e-n-z-o Keep up good work Patrick . Ik weet zeker dat je vriend Boe het ermee eens is . MVG Lorenzo Dank u buurman , en als ik eens iets niet weet, dan vraag ik het gewoon aan jou hé b Ik denk niet dat "boe" ook maar 1 vriend heeft, buiten zichzelf natuurlijk. |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.