logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

2 Pagina's<12
Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
Peter D  
#21 Gepost : dinsdag 24 september 2013 15:16:17(UTC)
Peter D


20 ponder

Lid sinds: 26-3-2012(UTC)
Berichten: 300

Bedankjes: 17 keer
Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
Reprak13 schreef:
leen schreef:

Om dit nu je eerste post op het forum te laten zijn midden in de nacht om 03:00 uur...

In ieder geval, welkom op CF.


En wederom een tikkeltje negatief....Like


Die doet dat precies graag, zit altijd klaar met een giftige opmerking, heeft waarschijnlijk thuis niets te zeggen of tis ne flik..
Wie de eerste steen niet gooit, is de laatste ook niet waard...
Erwin  
#22 Gepost : dinsdag 24 september 2013 15:54:11(UTC)
Erwin


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 8-1-2009(UTC)
Berichten: 7.647
Man
Nederland
Locatie: Kampen

Bedankjes: 71 keer
Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
Mensen. Zullen we ons een beetje op het topic concentreren?
Reprak13  
#23 Gepost : dinsdag 24 september 2013 15:58:22(UTC)
Reprak13


Nieuwe uitzetting

Lid sinds: 23-9-2013(UTC)
Berichten: 3

Ik heb zojuist het pakket binnen...3 dagen Like
"Er is minder tijd voor nodig om iets goed te doen dan om uit te leggen waarom je het verkeerd hebt gedaan." Henry Wadsworth Longfellow
jannes  
#24 Gepost : dinsdag 24 september 2013 16:46:38(UTC)
jannes


25 ponder

Lid sinds: 11-8-2012(UTC)
Berichten: 425

Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
Reprak13 schreef:
Lees niet veel goeds hiero, hahaha.Verdrietig
Dan ben ik uitzondering Mee eens , 3x besteld en 2x redelijk snel geleverd gehad Like , laatste bestelling afgelopen vrijdag gedaan...ben benieuwd.
Voor de prijs hoef je niet te zeuren Nee hoor , je moet het bestelde uiteraard wel krijgen!

Tot nu toe ben ik wel tevreden. (mag ook gezegd worden, toch?)



Zoveel lees je hier toch niet, anders had je je toch ff voorgesteld, hebben we allemaal
gedaan.
leen  
#25 Gepost : dinsdag 24 september 2013 19:42:18(UTC)
leen


40 ponder

Lid sinds: 14-11-2010(UTC)
Berichten: 1.385
Man
Nederland

Bedankjes: 74 keer
Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
Peter D schreef:
Reprak13 schreef:
leen schreef:

Om dit nu je eerste post op het forum te laten zijn midden in de nacht om 03:00 uur...

In ieder geval, welkom op CF.


En wederom een tikkeltje negatief....Like


Die doet dat precies graag, zit altijd klaar met een giftige opmerking, heeft waarschijnlijk thuis niets te zeggen of tis ne flik..


Nee joh, vindt het alleen opmerkelijk. Dat gif dat maak je er zelf van. 't is maar net wat je wilt lezen.

Vindt het in het algemeen jammer als iemand met zijn/haar zuurverdiende centjes een bestelling doet en betaald (vooruit he!) en dan heel lang op iets moet wachten en weken geen enkele reactie krijgt. Kwestie van onbehoorlijk zaken doen. En dan plots post iemand midden in de nacht een positieve (de eerste) reactie hetwelk ook nog het allereerste bericht is. Wellicht snapte je dat ik het vermoeden had en heb dat deze persoon zekere belangen hierbij heeft. Rare gedachte of moet ik de onnozelaar uithangen?

Voor de rest zoekt een ieder het maar uit wat met deze draad te doen. Kan in ieder geval niet zeggen, als deze draad gelezen is, goh dat ik dat nu niet had voorzienTik 'm aan! Tik 'm aan!



Bewerkt door de gebruiker dinsdag 24 september 2013 19:44:02(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

jannes  
#26 Gepost : dinsdag 24 september 2013 20:19:36(UTC)
jannes


25 ponder

Lid sinds: 11-8-2012(UTC)
Berichten: 425

Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
leen schreef:
Peter D schreef:
Reprak13 schreef:
leen schreef:

Om dit nu je eerste post op het forum te laten zijn midden in de nacht om 03:00 uur...

In ieder geval, welkom op CF.


En wederom een tikkeltje negatief....Like


Die doet dat precies graag, zit altijd klaar met een giftige opmerking, heeft waarschijnlijk thuis niets te zeggen of tis ne flik..


Nee joh, vindt het alleen opmerkelijk. Dat gif dat maak je er zelf van. 't is maar net wat je wilt lezen.

Vindt het in het algemeen jammer als iemand met zijn/haar zuurverdiende centjes een bestelling doet en betaald (vooruit he!) en dan heel lang op iets moet wachten en weken geen enkele reactie krijgt. Kwestie van onbehoorlijk zaken doen. En dan plots post iemand midden in de nacht een positieve (de eerste) reactie hetwelk ook nog het allereerste bericht is. Wellicht snapte je dat ik het vermoeden had en heb dat deze persoon zekere belangen hierbij heeft. Rare gedachte of moet ik de onnozelaar uithangen?

Voor de rest zoekt een ieder het maar uit wat met deze draad te doen. Kan in ieder geval niet zeggen, als deze draad gelezen is, goh dat ik dat nu niet had voorzienTik 'm aan! Tik 'm aan!


Juist!!


freaky  
#27 Gepost : woensdag 25 september 2013 12:33:32(UTC)
freaky


25 ponder

Lid sinds: 16-2-2010(UTC)
Berichten: 564

Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
en dan komt die nog uit eckelrade, wat naast maastricht ligt, en laat de link naar hengelsport maastricht nou ook op de site van jeha2012 staan


leer om te vangen, vang om te leren
erik de penvisser  
#28 Gepost : woensdag 7 mei 2014 20:56:58(UTC)
erik de penvisser


Nieuwe uitzetting

Lid sinds: 7-5-2014(UTC)
Berichten: 3
Nederland
Locatie: utrecht

Kan iemand mij aan het adres helpen ? Krijg het idee dat ik voorlopig niets geleverd krijg. Er wordt op geen enkele manier gereageerd (mail niet, en als je belt krijg je direct voicemail Langsrijden is goed te doen want ik kom bijna wekelijks in Maastricht.
erik de penvisser  
#29 Gepost : vrijdag 9 mei 2014 18:35:52(UTC)
erik de penvisser


Nieuwe uitzetting

Lid sinds: 7-5-2014(UTC)
Berichten: 3
Nederland
Locatie: utrecht

Vandaag alles binnen gekregen. Wegens omstandigheden was het een paar dagen vertraagd. Dus binnen één week de spullen in huis.
snautzie  
#30 Gepost : dinsdag 7 oktober 2014 08:51:41(UTC)
snautzie


Nieuwe uitzetting

Lid sinds: 7-10-2014(UTC)
Berichten: 1

Ik heb ook een bestelling geplaatst, nooit meer wat van gehoord; geen reactie op mails, telefoon direct op voicemail.
Inmiddels doordat ik via Paypal betaald heb toch mijn geld teruggezien (via Paypal ben je automatisch verzekerd)
Ik raad iedereen af om iets via deze site te bestellen dus!
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest
2 Pagina's<12
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.