Nieuwe uitzetting Lid sinds: 11-9-2014(UTC) Berichten: 2 Locatie: Roermond
|
Het is een bedrijf dat karpers kweekt Like alstublieft mijn facebook pagina Karperkweekcentrum roermond
Grtjes justus
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 28-5-2014(UTC) Berichten: 1.103 Locatie: Lochem Bedankjes: 25 keer Is 84 keer bedankt in 80 post(s)
|
juscarp leg eens even uit waarom wij deze karperkweker op facebook moeten liken bij jou. Waarom specifiek deze kweker, wat doet hij voor bijzonders dat anderen niet doen. En als je graag wilt dat wij een like plaatsen op jou facebook is het niet geheel onverstandig om hier een link te plaatsen. Ik neem tenminste aan dat je op facebook niet juscarp heet, dus hoe moeten wij, "als" er iemand een like zou willen plaatsen, jou dan vinden. |
geniet aan het water, bewaar de stress voor later. |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
HarryO: juscarp vist gewoon in de kweekvijver volgens mij |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 2-8-2014(UTC) Berichten: 350 Locatie: eeklo Bedankjes: 21 keer Is 23 keer bedankt in 20 post(s)
|
de helft kent hier niet eens Facebook |
Don't dream your life, But live your dream... |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 28-5-2014(UTC) Berichten: 1.103 Locatie: Lochem Bedankjes: 25 keer Is 84 keer bedankt in 80 post(s)
|
Whithey Zo zou ik het niet direct willen zeggen, maar zonder info en link kan en zal er niemand reageren. Ik vermoed dat het de kweekvijver van zijn vader is. carpbuddy Ik denk dat iedereen hier facebook wel kent. Maar of iedereen er ook lid van is, is een ander verhaal. Maar goed, stel dat er toch "iemand" denkt oké ik zou wel een "like" willen plaatsen. Moet hij/zij toch kunnen zien wat ze "leuk" vinden. |
|
|
|
|
Volgens mij is dit weer een persoon die hier een bericht(je) neer kwakt en er dan niet meer naar omkijkt. Anders dan reageer je toch. "potvolblommen" |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.