20 ponder Lid sinds: 2-8-2014(UTC) Berichten: 350 Locatie: eeklo Bedankjes: 21 keer Is 23 keer bedankt in 20 post(s)
|
Beste,
bij deze lijkt het mij een zeer tof gedacht om iets meer persoonlijk te gaan met het forum. daarmee bedoel ik : verjaardag aankondigingen Hoe ? zoals je zelf weet, zie je onderaan forum de actieve onderwerpen. Dit kan je vervolgens ook doen met verjaardagen i.v.m de forum leden. Is dit een meerwaarde voor het forum? waarschijnlijk niet, maar het word meer persoonlijk met de leden.
mvg
|
Don't dream your life, But live your dream... |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 17-8-2014(UTC) Berichten: 110 Locatie: Gelderland Bedankjes: 4 keer Is 8 keer bedankt in 7 post(s)
|
Lijkt me meer iets voor Facebook. En dat heb ik gelukkig niet. |
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 2-8-2014(UTC) Berichten: 350 Locatie: eeklo Bedankjes: 21 keer Is 23 keer bedankt in 20 post(s)
|
Eerst geschreven door: Carpphoto Lijkt me meer iets voor Facebook. En dat heb ik gelukkig niet. ieder zijn vrije mening natuurlijk. |
Don't dream your life, But live your dream... |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
Eerst geschreven door: carpbuddy Eerst geschreven door: Carpphoto Lijkt me meer iets voor Facebook. En dat heb ik gelukkig niet. ieder zijn vrije mening natuurlijk. Volledig mee akkoord!! Zolang ik maar taart krijg!! En Facebook heb ik niet, ik noem dit trouwens "fuckbook".... sorry voor het taalgebruik. Bewerkt door de gebruiker vrijdag 26 september 2014 06:31:05(UTC)
| Reden: !!aanvulling!! |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Ik vind het wel een leuk idee! Bedankt voor je suggestie!!
Gr. Erwin
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.