45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
Eerst geschreven door: wre Volgens mij is dit een "bewerkte foto"? |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 6-7-2011(UTC) Berichten: 7
|
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 25-9-2012(UTC) Berichten: 544 Bedankjes: 5 keer Is 40 keer bedankt in 39 post(s)
|
Sfeerplaatje Chillin' like a pro [img= ]chill[/img]
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
Eerst geschreven door: Flo Sfeerplaatje Chillin' like a pro
Typisch 1 Belg .....ik dacht eerst dat je een blaaspijp in je mond had. |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 25-9-2012(UTC) Berichten: 544 Bedankjes: 5 keer Is 40 keer bedankt in 39 post(s)
|
Ja heb dat overgenomen van een indianenstam. Polaroid op en floep, poison dart in zijne rug en op de BBQ Het is dus geen blaaspijp maar een Jupiler
|
|
|
|
|
Eerst geschreven door: Flo Ja heb dat overgenomen van een indianenstam. Polaroid op en floep, poison dart in zijne rug en op de BBQ Het is dus geen blaaspijp maar een Jupiler Een "zuigpijp" dan, ipv een blaaspijp |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 19-12-2011(UTC) Berichten: 1.233 Locatie: Zwolle Bedankjes: 81 keer Is 60 keer bedankt in 56 post(s)
|
Hier een paar plaatjes van mijn rivier visserij. thimon heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
Doorzetten wordt beloond! |
|
|
|
|
@thimon: ik dacht al dat je een boot had gevangen de zonsopgang is ook mooi, of is het zonsondergang? Tuurlijk heb ik 1 vraagje: jij zal er wel een goede reden voor hebben, maar waarom "hangen" je hangers niet?.....verder merk ik op dat je alleen vist, vandaar 2 landingsnetten, doe ik ook zo.... |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 2-8-2014(UTC) Berichten: 350 Locatie: eeklo Bedankjes: 21 keer Is 23 keer bedankt in 20 post(s)
|
wat ik mij altijd afvraag is op wat men zich focust op zo'n water. karpers zitten toch vaak bij obstakels niet? zou 1 al niet weten waar ik moeten gooien 2 zou begot niemeer weten waar me lijn ligt om te voeren zal ervaring zijn zeker. |
Don't dream your life, But live your dream... |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 19-12-2011(UTC) Berichten: 1.233 Locatie: Zwolle Bedankjes: 81 keer Is 60 keer bedankt in 56 post(s)
|
Heren, Whitey: Ik gebruik inderdaad altijd twee schepnetten omdat ik grotendeels alleen maar alleen vis. Heerlijk vind ik dat. De hangers die 'hangen' er zo bij omdat ik op de rivier altijd stroomafwaarts vis. Omdat het stromende water druk uitoefent op de lijn worden ze automatisch omhoog gedrukt. Hele zware hangers heeft daarom ook totaal geen enkele nut. Ze dienen eigenlijk alleen voor een witvis aanbeet... Brasem, winde etc etc. De rivier is echt een mega verslaving. Zowel zonsopgangen als zonsondergangen heb ik gefotografeerd. Ik weet het niet eens meer wat nou wat was... haha! Carpbuddy... Riviervissen is een verslaving en een kwestie van pure ervaring. Er leren karpervissen is echt lastig. Ik viste al jaren ook op witvis op de rivier en daardoor leerde ik goed de plekken herkennen waar de karper zich ophield. Als je van riviervissen veel wilt weten dan moet je effe mijn artikelen over riviervissen er bij pakken. Daar kan je er alles over lezen. Daar heb ik ook heel veel praktische info in beschreven. b |
|
|
|
|
Thimon: hartelijk gefeliciteerd met je nieuwe droomjob! Is je op het lijf geschreven! SUC6!! b |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 6-8-2011(UTC) Berichten: 37 Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Blijft moeilijk s'nachts een degelijke foto maken.
|
|
|
|
|
Eerst geschreven door: DeDordtenaar Blijft moeilijk s'nachts een degelijke foto maken.
Het is u dan wel heel goed gelukt hoor! |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 1-10-2013(UTC) Berichten: 39 Locatie: Enschede Bedankjes: 3 keer
|
|
PB 2015: 33 pondjes
|
|
|
|
|
Eerst geschreven door: Gummiebeer Sfeerfoto van afgelopen zomer. Ik krijg nu alweer heimwee Ik had nooit eerder een dergelijke 3x2 opstelling gezien, maar mooi! |
|
|
|
|
Eerst geschreven door: whitey Thimon: hartelijk gefeliciteerd met je nieuwe droomjob! Is je op het lijf geschreven! SUC6!! b Vriendelijk bedankt Whitey!! b b b |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 9-11-2014(UTC) Berichten: 85 Locatie: Oostvl Bedankjes: 8 keer Is 6 keer bedankt in 6 post(s)
|
enkele sfeer foto's Carpsam heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
Better a bad day at fishing than a good day at work.
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 9-11-2014(UTC) Berichten: 85 Locatie: Oostvl Bedankjes: 8 keer Is 6 keer bedankt in 6 post(s)
|
kheb hier ook nog een paar sfeer foto's Carpsam heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
Better a bad day at fishing than a good day at work.
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 3-6-2013(UTC) Berichten: 163 Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Gaperslanden Hattem Hier zwemt karper Denk aan de Copyright© |
Iedereen heeft recht op mijn mening |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.