40 ponder Lid sinds: 28-5-2014(UTC) Berichten: 1.103 Locatie: Lochem Bedankjes: 25 keer Is 84 keer bedankt in 80 post(s)
|
Met techniek bedoelde ik mijn nuchtere kijk op dingen. Ik kon niet begrijpen dat het bij jou molen niet mogelijk zou zijn de slinger om te draaien. Vandaar dat ik om foto s vroeg van de linker en rechterkant. Maar het is je gelukt. Dus nu kunnen de vissen geland worden. Suc6 |
geniet aan het water, bewaar de stress voor later. |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 2-8-2014(UTC) Berichten: 350 Locatie: eeklo Bedankjes: 21 keer Is 23 keer bedankt in 20 post(s)
|
Eerst geschreven door: HarryO Met techniek bedoelde ik mijn nuchtere kijk op dingen. Ik kon niet begrijpen dat het bij jou molen niet mogelijk zou zijn de slinger om te draaien. Vandaar dat ik om foto s vroeg van de linker en rechterkant. Maar het is je gelukt. Dus nu kunnen de vissen geland worden. Suc6 haha idd, voelt veel beter aan, aangezien ik linkshandig ben 2de molen net opgespeld, we kunnen er invliegen nog eens bedankt voor alle info. mvg |
Don't dream your life, But live your dream... |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 17-8-2014(UTC) Berichten: 110 Locatie: Gelderland Bedankjes: 4 keer Is 8 keer bedankt in 7 post(s)
|
Mooi,
Nu nog leren gooien. Pak een oude deksel van eeen pan of zoek een vierkant ding van 30x30 cm met een felle kleur erop. Ga naar een grasveld en maak je hengel en molen gereed. Zet er een loodje van 70 gram of (als voorbeeld) op en gooi eerst van 10 meter net als bij tennis: forehand, backhand, onderhands.
Daarna na enig oefenen weet je wanneer je de lijn moet loslaten om je doel te raken.
Doe hier, na 20 meter afstandnemen, 30 meter etc. van je doel.
Gooi vanaf 20 meter afstand (voorzichtig) bovenhands.
NOOT: zet je doel altijd op een veilige plek, zodat als je te ver gooit, je niet een voorbijganger of dier raakt in een poging.
Waarom: hoe precieser je leert gooien, des te groter de kans dat je de vis kunt belagen op plekken waar zij zich veilig wanen. Dan is vaak de vierkante meter noodzakelijk.
Succes
|
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 2-8-2014(UTC) Berichten: 350 Locatie: eeklo Bedankjes: 21 keer Is 23 keer bedankt in 20 post(s)
|
thx maar gooien lukt al tamelijk goed. soms heb ik alleen schrik dat ik te ver zou gooien enige waar dat ik moeite mee heb is s'nachts werpen, ma bon dan zie je geen reet ook |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 17-8-2014(UTC) Berichten: 110 Locatie: Gelderland Bedankjes: 4 keer Is 8 keer bedankt in 7 post(s)
|
|
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 15-7-2010(UTC) Berichten: 405
Bedankjes: 4 keer Is 33 keer bedankt in 33 post(s)
|
Of op de homo ontmoetingsplaats.
|
|
|
|
|
Eerst geschreven door: bertkamp Of op de homo ontmoetingsplaats. ? |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 15-7-2010(UTC) Berichten: 405
Bedankjes: 4 keer Is 33 keer bedankt in 33 post(s)
|
Daar zie je vast wel een reet = ~
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 25-9-2012(UTC) Berichten: 544 Bedankjes: 5 keer Is 40 keer bedankt in 39 post(s)
|
S'nachts ingooien is nog niet zo evident. Ooit nog gehad dak ik wakker kwam en zag de m'n lijn mooi in een boom hing OP kanaal of rivier bijvoorbeeld, maar evengoed opeen vijver, kan je een kantstek achter de hand houden. Ipv de hengel 's nachts terug op een moeilijke manier te positioneren wordt deze gewoon in de kant gedropt
|
Flo is 1x bedankt voor deze nuttige post.
|
|
|
|
Eerst geschreven door: Flo S'nachts ingooien is nog niet zo evident. Ooit nog gehad dak ik wakker kwam en zag de m'n lijn mooi in een boom hing OP kanaal of rivier bijvoorbeeld, maar evengoed opeen vijver, kan je een kantstek achter de hand houden. Ipv de hengel 's nachts terug op een moeilijke manier te positioneren wordt deze gewoon in de kant gedropt lijkt mij wel een goede optie, ga het zeker eens proberen. mvg |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.