Nieuwe uitzetting Lid sinds: 21-7-2014(UTC) Berichten: 14 Locatie: venlo Bedankjes: 2 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Hoi na 14 x blanken was het dan toch weer raak 14 nachtjes erop.zitten de aanhouder wint het was geen hele grote 14.3 kilo niet heel zwaar maar vond het zelf wel een hele mooi jerry01 heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 10-6-2013(UTC) Berichten: 99
Bedankjes: 4 keer Is 11 keer bedankt in 9 post(s)
|
Jerry,
Leuk om te horen dat je weer wat gevangen hebt. Het is volgens mij alleen niet helemaal de bedoeling dat er voor iedere vis een apart topic geopend word. Hiervoor is het 'maand-topic' in leven geroepen.
14.3KG voor een vis vind ik zelf niet in de categorie 'niet heel zwaar' thuishoren, maar dat is natuurlijk ook wat persoonsgebonden. Wel een gave vis!
Nick. |
|
JustMoes is 1x bedankt voor deze nuttige post.
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
Inderdaad mooie bleke torpedo, maar als 14.3 kg geen zware vis is..... wat vang je dan wel als zware vis(sen)? |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 21-7-2014(UTC) Berichten: 14 Locatie: venlo Bedankjes: 2 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Hoi whitey nou 14.3 kg is zeker mooi maar zit al 2 jaar rond dat gewicht 17 kg is mijn zwaarste dus hoop echt eens op een dikke maas bak boven de 20 kilo Maar ben hier ook heeeeel blij mee hoor.......
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
Eerst geschreven door: jerry01 Hoi whitey nou 14.3 kg is zeker mooi maar zit al 2 jaar rond dat gewicht 17 kg is mijn zwaarste dus hoop echt eens op een dikke maas bak boven de 20 kilo Maar ben hier ook heeeeel blij mee hoor....... Bijna iedereen hoopt daarop , ik ga morgen nog es proberen.........niet te blanken. (op een weeral nieuw water) |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
|
|
|
|
Ja dat is ook zo. Ik ga morgen ook bent voer klaar aan het maken. dan hoop ik dat je er maar veel mag vangen. en blanken ja ook dat hoort erbij toch....
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 19-12-2011(UTC) Berichten: 1.233 Locatie: Zwolle Bedankjes: 81 keer Is 60 keer bedankt in 56 post(s)
|
Mooie vis man! Loon na werken! b |
Doorzetten wordt beloond! |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Net terug van een schouder operatie..... dat word 3 maanden niet karperen
|
|
|
|
|
Eerst geschreven door: jerry01 Net terug van een schouder operatie..... dat word 3 maanden niet karperen
Alvast suc6 bij de revalidatie! |
|
|
|
|
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 25-2-2013(UTC) Berichten: 139
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Eerst geschreven door: jerry01 Net terug van een schouder operatie..... dat word 3 maanden niet karperen
Van slechte timing gesproken… Net nu het op de Maas begint los te komen. Spoedig herstel gewenst! Jij vist dus ook op de Maas Jerry? Weliswaar in Nederland dan? Ik vis regelmatig op de Belgische Maas en 't is toch echt niet makkelijk… blanken, slapeloze nachten door kopvoorn, brasem en windes… Maar ALS er dan eentje uitkomt, doet die echt wel deugd ja! Heb er enkele weken geleden ook een 17kg graskarper gevangen… mijn grootste op de Maas tot nu toe. Hopelijk dit najaar de eerste 20kg+ ;-) Groeten, Stijn |
Blanken is een kunst. |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 28-5-2014(UTC) Berichten: 1.103 Locatie: Lochem Bedankjes: 25 keer Is 84 keer bedankt in 80 post(s)
|
Weet niet wat voor operatie het was. Maar ik ben ook aan mijn schouders geopereerd, (zgn operatie Neer) en was zeker 6 maanden uit de roulatie, Ben wel eerder gaan vissen, ving gelukkig een brasem i.p.v. een karper, maar lag daarna weer een paar dagen te kermen van de pijn. Dus pas op, begin miet te snel. en neem een buddy mee die kan overnemen. en oja heel veel suc6 bij de revalidatie en straks bij de krachttraining. |
geniet aan het water, bewaar de stress voor later. |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 15-7-2010(UTC) Berichten: 405
Bedankjes: 4 keer Is 33 keer bedankt in 33 post(s)
|
Eerst geschreven door: StijnD slapeloze nachten door kopvoorn, brasem en windes… Stijn, op de rivier is kwantiteit belangrijker dan kwaliteit, dat wil zeggen veel voeren met schrale boilies, bij voorkeur 25mm. Liever 10kg boilies van €3 per kilo voeren dan 5 kilo a €6 Attractief klein aas trekt veel te veel witvis aan. Dus ook niet voeren met particals of pellets als je vist, ermee voorvoeren kan wel. Veel, waarschijnlijk de meeste mensen vissen op de rivier met een te korte hair, die moet minstens 2, en nog liever 3 of 4 centimeter lang zijn. Bewerkt door de gebruiker maandag 15 september 2014 21:40:13(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 10-6-2013(UTC) Berichten: 99
Bedankjes: 4 keer Is 11 keer bedankt in 9 post(s)
|
Ik gebruik zelf eigenlijk altijd een hair die 2x zo lang is als mijn aas(soms wel 3x zo lang) als de karper nog gretig aast. Wees niet bang voor een lange hair! |
|
|
|
|
|
Hèy stijn ja weet het zij al tegen fisio Waneer denk je dat ik weer na de maas kan. Hij antwoorden hier op. Over 3 maanden dus dat is wel echt minder.hier op de maas stijn En wacht hoort er bij toch. En al je pieper dan s nachts gaat. Weet je 9 van de 10 Keer dat het goed raak is dan maakt het weer helemaal maal goed Na lang zoeken en proberen na de juiste bolie. Heb ik hem gevonden. De laste keer maas was het na een half uurtje raak. Er voor 14 keer blanken stijn haha En bedank greetz b Bewerkt door de gebruiker dinsdag 16 september 2014 19:16:07(UTC)
|
|
|
|
|
Hèy Harry mijn spier was los van mijn schouder.en er moest een stuk van mijn schouder kap.ik heb Door gevist tot het niet meer ging.ik had nam mijn maat ook steeds mee om het over nam. Maar heb gehad dat ik met een 14 kilo graskarper aan de haak. En mijn maat sliep gewoon Door. Mijn schouder branden had bijna de lijn Door geknipt uit eindelijk werd hij wakker haha en daar Door weer een paar mooie foto s. maar baal er echt van dan ik nu 3 maanden moet revalideren harry en zeker veel kracht training doen. Voor die dikke karpers in het nieuwe jaar haha ja Dankje b Bewerkt door de gebruiker dinsdag 16 september 2014 19:16:50(UTC)
|
|
|
|
|
Mijn zoontje van 4 neemt het even over Zn eerst karper Bewerkt door de gebruiker woensdag 15 oktober 2014 18:41:21(UTC)
| Reden: Niet aangegeven jerry01 heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
jerry01 is 1x bedankt voor deze nuttige post.
|
|
|
|
Eerst geschreven door: jerry01 Mijn zoontje van 4 neemt het even over Zn eerst karper Mooi zo Jerry!! TOP!! Hoe gaat het trouwens met de revalidatie van uw schouder? |
|
|
|
|
Hoi whitey gaat best wel moeizaam De ene dag beter als de andere. Maar heb nog ff te gaan
Dankje
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.