20 ponder Lid sinds: 2-8-2014(UTC) Berichten: 350 Locatie: eeklo Bedankjes: 21 keer Is 23 keer bedankt in 20 post(s)
|
beste,
bij deze heb ik enorm veel problemen met het uploaden van foto's. daarom bij deze even mijn problemen schetsen.
1. heb vaak als ik een foto wil posten dat hij gewoon te zwaar is qua mb. - foto's van de telefoon getrokken. 2. heb ook al meegemaakt dat ik 3 verschillende foto's post, maar 3 dezelfde zie. - vermoed dat dit ook met het bestand te maken heeft?
enige manier hoe ik verschillende foto's kan uploaden, is op Facebook uploaden vervolgens weer opslaan. Via deze manier kan ik ze posten op het forum, dan zit ik maar rond 60 - 70kb per foto. weet niet of ik de enige ben met dit probleem, maar persoonlijk vind ik dit best irritant.
mvg |
Don't dream your life, But live your dream... |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-9-2013(UTC) Berichten: 630 Bedankjes: 12 keer Is 56 keer bedankt in 53 post(s)
|
|
Pak een Bak!!
Schubbenteller: -1 |
Jeroen84 is 3 keer bedankt voor deze nuttige post.
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 2-8-2014(UTC) Berichten: 350 Locatie: eeklo Bedankjes: 21 keer Is 23 keer bedankt in 20 post(s)
|
Eerst geschreven door: Jeroen84 ga het volgende keer zeker eens proberen, ben benieuwd. alvast bedankt. mvg |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 28-5-2014(UTC) Berichten: 1.103 Locatie: Lochem Bedankjes: 25 keer Is 84 keer bedankt in 80 post(s)
|
carpbuddy
Als je een nieuw bericht plaatst of reageert op en bericht, zie je links onderin. "opties" plaats een vinkje bij "bestand bijvoegen bij dit bericht" klik dan op plaatsen. nu kun je een foto o.i.d. selecteren via het pop-up menu. wel eerst even je foto's kleiner maken in jouw foto bestand. Dus via je pc plaatsen. |
geniet aan het water, bewaar de stress voor later. |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 15-7-2010(UTC) Berichten: 405
Bedankjes: 4 keer Is 33 keer bedankt in 33 post(s)
|
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 28-5-2014(UTC) Berichten: 1.103 Locatie: Lochem Bedankjes: 25 keer Is 84 keer bedankt in 80 post(s)
|
Eerst geschreven door: Jeroen84 Deze had ik nog niet eerder gezien. is een betere oplossing dan mijn vorige post. Je kunt daar heel eenvoudig verkleinen en de url kopieren. |
|
|
|
|
Eerst geschreven door: bertkamp Bert neem aan dat je bedoeld dat carpbuddy niet weet hoe je foto's moet verkleinen? Ik heb zijn topic nog eens door gelezen maar dat zie ik nergens staan, of ik lees er overheen. (vond het trouwens wel leuk gevonden) |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 25-9-2012(UTC) Berichten: 544 Bedankjes: 5 keer Is 40 keer bedankt in 39 post(s)
|
ik gebruik photobucket ! Wel even registreren maar vriendelijk in gebruik
|
|
|
|
|
gaat perfect met link van Jeroen84.
allen toch bedankt voor info.
mvg
|
|
|
|
|
Harry, Eerst geschreven door: carpbuddy enige manier hoe ik verschillende foto's kan uploaden, is op Facebook uploaden vervolgens weer opslaan. Via deze manier kan ik ze posten op het forum, dan zit ik maar rond 60 - 70kb per foto.
hij weet dus geen andere manier om foto' kleiner te maken dan dat. Google op 'foto's verkleinen' en je krijgt legio hits om foto's te comprimeren, dwz de grootte van het bestand te verkleinen, of om de afmeting te verkleinen. Google op 'batch foto's verkleinen' als je er meerdere tegelijk wil doen. Als ik er eentje wil verkleinen gebruik ik Irfanvieuw, gratis en ook voor de meeste Belgen hier te gebruiken.
|
|
|
|
|
bij deze is het al opgelost, toch bedankt om nog eens te reageren. en inderdaad qua pc en dergelijke ben ik niet echt met bezig omdat ik er geen interesse in heb. toch bij deze weer wat bijgeleerd mvg |
|
|
|
|
Dus toch.....ik had het niet gelezen. Volgens mij, tenminste ik heb het niet zelf geinstalleerd, zit bij windows 7 standaard Microsoft Office Picture Manager. Als je daar op bewerken klikt kun je de foto's procentsgewijs verkleinen. |
|
|
|
|
Microsoft Office Picture Manager is onderdeel van Microsoft Office, niet van windows.
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-9-2013(UTC) Berichten: 630 Bedankjes: 12 keer Is 56 keer bedankt in 53 post(s)
|
Kan ook gewoon met Paint. |
Pak een Bak!!
Schubbenteller: -1 |
|
|
|
|
topic mag slofjes problem solved |
|
|
|
|
Oké punt voor jou Bert. Probeerde alleen te zeggen dat met dit programma het wel heel eenvoudig is om foto's te verkleinen en op welke pc staat tegenwoordig geen office. Natuurlijk het kan met (bijna) alle foto programma's maar die moet je dan zelf extra geinstalleerd hebben. Maar daar ging het niet over. |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.