15 ponder Lid sinds: 18-10-2013(UTC) Berichten: 124 Locatie: Bergeijk Bedankjes: 19 keer Is 17 keer bedankt in 17 post(s)
|
Hallo karpervrienden, ik wil graag Big Pit Molens kopen maar weet niet zeker welke.. ik heb 2 mooie molens gezien, de Daiwa Cosscast X en de Shimano Ultegra 14000 XSC.. vooral de Shimano Ultegra 14000 XSC vind ik zeer mooi, maar nu vraag ik naar jullie mening, ervaring en welke molen jullie mij zouden aanraden.. het hoeft niet perse eentje van die 2 te zijn die ik in dit onderwerp heb gezet, ook jullie favoriete molen zou ik graag willen weten als jullie mij andere molens aanraden let dan een beetje op de prijs (350,- voor 2) wil het ook weer niet al te gek maken Alvast bedankt.. Mvg Aaron |
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 19-12-2011(UTC) Berichten: 1.233 Locatie: Zwolle Bedankjes: 81 keer Is 60 keer bedankt in 56 post(s)
|
Eerst geschreven door: Carpaco97 Hallo karpervrienden, ik wil graag Big Pit Molens kopen maar weet niet zeker welke.. ik heb 2 mooie molens gezien, de Daiwa Cosscast X en de Shimano Ultegra 14000 XSC.. vooral de Shimano Ultegra 14000 XSC vind ik zeer mooi, maar nu vraag ik naar jullie mening, ervaring en welke molen jullie mij zouden aanraden.. het hoeft niet perse eentje van die 2 te zijn die ik in dit onderwerp heb gezet, ook jullie favoriete molen zou ik graag willen weten als jullie mij andere molens aanraden let dan een beetje op de prijs (350,- voor 2) wil het ook weer niet al te gek maken Alvast bedankt.. Mvg Aaron Ik zou voor de Shimano Ultegra XSC gaan! Ik heb er zelf ook 3 en die bevallen echt mega goed. Ze bevallen zelfs zo goed dat ik voor mijn andere setje hengels 3 Ultegra XTC 14000 heb gekocht. Zeer degelijke molens met goede werp en dril prestaties! b |
Doorzetten wordt beloond! |
thimon is 1x bedankt voor deze nuttige post.
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-4-2011(UTC) Berichten: 774 Locatie: Elst
Bedankjes: 7 keer Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
sluit me volledig bij Thimon aan! zelf heb ik de Ultrega XSB ook zeer degelijke molens die wel tegen een stootje kunnen |
tight lines and wet nets Luuk Zomerhuis
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 24-12-2010(UTC) Berichten: 462
Bedankjes: 4 keer Is 12 keer bedankt in 10 post(s)
|
De Daiwa Cosscast X en de Shimano Ultegra 14000 XSC zijn kwalitatief gezien wel 2 totaal verschillende molens. Maar zou zeker voor de Ultegra's gaan |
Courage, above all things, is the first quality of a warrior.
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
Eerst geschreven door: Carpaco97 Hallo karpervrienden, ik wil graag Big Pit Molens kopen maar weet niet zeker welke.. ik heb 2 mooie molens gezien, de Daiwa Cosscast X en de Shimano Ultegra 14000 XSC.. vooral de Shimano Ultegra 14000 XSC vind ik zeer mooi, maar nu vraag ik naar jullie mening, ervaring en welke molen jullie mij zouden aanraden.. het hoeft niet perse eentje van die 2 te zijn die ik in dit onderwerp heb gezet, ook jullie favoriete molen zou ik graag willen weten als jullie mij andere molens aanraden let dan een beetje op de prijs (350,- voor 2) wil het ook weer niet al te gek maken Alvast bedankt.. Mvg Aaron Aaron: hier heb je nog geen 300euro nodig (voor 2 stuks): http://www.markerworld.n...tegra-14-000-xs-c-vanaf/Markerworld is tevens sponsor van CF! |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
whitey is 2 keer bedankt voor deze nuttige post.
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 18-10-2013(UTC) Berichten: 124 Locatie: Bergeijk Bedankjes: 19 keer Is 17 keer bedankt in 17 post(s)
|
bedankt allemaal, ik wil nu zeker voor de Schimano Ultegra 14000 XSC gaan maar nu heb ik nog een vraag wat is het verschil tussen, XSA, XSB en XSC, en dan heb je ook nog met Ci4 erbij.. als ik dat wil weten heb ik toch ff hulp nodig haha Bewerkt door de gebruiker donderdag 11 september 2014 18:57:52(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
Eerst geschreven door: Carpaco97 bedankt allemaal, ik wil nu zeker voor de Schimano Ultegra 14000 XSC gaan maar nu heb ik nog een vraag wat is het verschil tussen, XSA, XSB en XSC, en dan heb je ook nog met Ci4 erbij.. als ik dat wil weten heb ik toch ff hulp nodig haha Om het kort en simpel te zeggen: de CI4 uitvoeringen zijn basic dezelfde molens met dezelfde eigenschappen, maar van een ander materiaal gemaakt, grootste voordeel is dat dezelfde molen een pak lichter is, ik kan het weten, ik heb er 6 van. suc6! PS. we zijn er om elkaar te helpen! Bewerkt door de gebruiker vrijdag 12 september 2014 06:29:44(UTC)
| Reden: !!aanvulling!! |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
whitey is 1x bedankt voor deze nuttige post.
|
|
|
|
ik heb me nog eens extra laten adviseren bij een hengelsportzaak en ben uit eindelijk voor de Shimano Ultegra XTC 14000 gegaan ze zijn een 10tje duurder maar dat vond ik niet erg... als het goed is is daar ook niet over te klagen over deze molens.. Mvg Carpaco97 |
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.