Nieuwe uitzetting Lid sinds: 3-6-2013(UTC) Berichten: 13
Bedankjes: 2 keer
|
Heeft er iemand ervaring met deze molens? Hoor graag!
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 21-7-2012(UTC) Berichten: 105
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
heb deze molens nu 1,5 jaar, fijne molens die niet snel stuk zullen gaan, t enigste probleem wat ik ermee heb is dat de slip niet helemaal meer werkt zoals die deed, hij maakt geen geluid meer en draait minder geleidelijk aan. hier heb ik mee leren omgaan dus naar mijn idee zijn het goede molens voor een redelijk betaalbare prijs. ik heb ze tijdens de kortingsdagen van raven toen voor 64 euro per stuk kunnen kopen.
groet joey
|
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 3-6-2013(UTC) Berichten: 13
Bedankjes: 2 keer
|
Hallo, Ik heb inmiddels wat ervaring met de molens(ik heb ze gewoon gekocht ). De molens bevallen mij zo ver zeker. Heb er helaas nog niet veel karper op mogen drillen(geblankt in frankrijk ) maar dit komt nog wel. b De grootste pluspunten vind ik dat hij snel binnendraait en de slip etc het allemaal zeer soepel doet. Een groot nadeel aan de molens vind ik de lijnclip. Deze beschadigd de lijn en werkt ook niet helemaal lekker. Ik heb gelukkig nog een setje shimano's die wel een goede lijn clip hebben dus wanneer ik deze echt nodig heb moet ik omschakelen naar mijn shimano's. Verder geen minpunten of echte pluspunten maar deze zullen naarmate ik er meer mee vis zeker duidelijk worden. Ik dacht deel mijn ervaringen zo ver wel even.
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 24-12-2010(UTC) Berichten: 462
Bedankjes: 4 keer Is 12 keer bedankt in 10 post(s)
|
Deze heb ik ook gehad alleen ging bij mij de lak bol staan en na verloop van tijd ook bladeren. Ook liep de slip niet soepel meer na een jaar wat voor Daiwa niks speciaals is, want heb daarna de windcast br ld gekocht en deze lip was nog beroerder Maar goed ik zie dat je ze al hebt aangeschaft, veel plezier ermee |
Courage, above all things, is the first quality of a warrior.
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.