20 ponder Lid sinds: 2-8-2014(UTC) Berichten: 350 Locatie: eeklo Bedankjes: 21 keer Is 23 keer bedankt in 20 post(s)
|
aangezien mijn vriendin kanaal niet ziet zitten. moet ik een 2de vast water zoeken, iemand ervaring me bentillekreek ?
mvg |
Don't dream your life, But live your dream... |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 6-8-2012(UTC) Berichten: 492
Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
je zegt het zelf al... zoeken. |
gooi je problemen uit, vang je dromen. |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 2-8-2014(UTC) Berichten: 350 Locatie: eeklo Bedankjes: 21 keer Is 23 keer bedankt in 20 post(s)
|
Eerst geschreven door: David v. Z je zegt het zelf al... zoeken. Beste David, mensen zoals jou, zijn eerlijk gezegt mensen waar ik het persoonlijk moeilijk mee heb. zal ik ook even uitleggen waarom : nutteloze antwoorden, je helpt er niet echt mee. Waarom registreer je? is het voor bijdehand te doen of gewoon op te vallen? meer en meer kom ik zulke antwoorden tegen, maar O wee als je zelf een vraag hebt. Bij deze indien je dan toch nutteloze antwoorden klaar hebt, laat even die paar hersenen werken op een goede manier. als dit niet mogelijk is, raad ik jou aan om gewoon niks te zeggen . mvg |
carpbuddy is 1x bedankt voor deze nuttige post.
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 6-8-2012(UTC) Berichten: 492
Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
kon een glimlach niet onderdrukken. was niks negatiefs hoor maar om je stekken op een presenteerblaadje te krijgen, daar heb ik het persoonlijk moeilijk mee. rij een keer langs het water en observeer wat en dan kun je uiteindelijk zelf de beste keus maken waar je je tijd in wil gaan steken. Mvg |
gooi je problemen uit, vang je dromen. |
|
|
|
|
Eerst geschreven door: David v. Z kon een glimlach niet onderdrukken. was niks negatiefs hoor maar om je stekken op een presenteerblaadje te krijgen, daar heb ik het persoonlijk moeilijk mee. rij een keer langs het water en observeer wat en dan kun je uiteindelijk zelf de beste keus maken waar je je tijd in wil gaan steken. Mvg Heb nooit gevraagd om alles gepresenteerd te krijgen, maar indien er al mensen geweest zijn kunnen ze over nuttige informatie beschikken. dacht eerlijk gezegt ook dat voor zulke dingen deze board bestaat niet? mvg |
carpbuddy is 1x bedankt voor deze nuttige post.
|
|
|
|
vandaag eens gaan kijken naar bentillekreek. ik zag van ver het water al liggen, maar kon er niet bij wegens afgesloten prikkeldraad enz. zitten rondrijden om aan de andere kant te raken, raar maar ik kwam er niet op uit. overkant zag ik allemaal koeien lopen, dus vermoed dat dit ook wel afgesloten moet zijn. iemand enig idee hoe je erop komt?
mvg
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 2-2-2014(UTC) Berichten: 176 Locatie: Flevoland Bedankjes: 12 keer Is 10 keer bedankt in 10 post(s)
|
de koeien die je zag lopen horen vast bij een boer, zoek contact met die boer en vraag of je op zijn land mag zitten of al niet dat via zijn erf dat water te benaderen, voordeel om op priveterrein te zitten, nooit last van stekkenpezers! als je echt lastig wil doen(ook erg onbeschoft) knip je dat prikkeldaad kapot of klim je er overheen wat voor mij niet optie 1 zou zijn!!! veel succes verder met een mooie stek zoeken en vinden, we horen het graag als je een stek gevonden hebt |
CarpRespect! |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
Eerst geschreven door: carpbuddy vandaag eens gaan kijken naar bentillekreek. ik zag van ver het water al liggen, maar kon er niet bij wegens afgesloten prikkeldraad enz. zitten rondrijden om aan de andere kant te raken, raar maar ik kwam er niet op uit. overkant zag ik allemaal koeien lopen, dus vermoed dat dit ook wel afgesloten moet zijn. iemand enig idee hoe je erop komt?
mvg
Gewoon gaan vragen aan de boer (oeverrecht vragen heet dat denk ik), zeker niet zijn prikkeldraad kapot knippen! (hou een goede fles achter de hand, helpt altijd) . |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
|
|
|
|
en hoe kom ik bij de boer als ik alleen maar koeien, eenden en dergelijke zie |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
Eerst geschreven door: carpbuddy en hoe kom ik bij de boer als ik alleen maar koeien, eenden en dergelijke zie Gewoon eens navragen bij de bewoners in de buurt van wie de weide is die toegang kan geven tot een visstek. Bewerkt door de gebruiker woensdag 3 september 2014 17:13:31(UTC)
| Reden: verbetering spelfout |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 2-2-2014(UTC) Berichten: 176 Locatie: Flevoland Bedankjes: 12 keer Is 10 keer bedankt in 10 post(s)
|
|
CarpRespect! |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 6-11-2013(UTC) Berichten: 73 Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Of ga gewoon een keertje met mij mee. |
Aantal karpers 2015: 100+ xD |
ElGofri is 1x bedankt voor deze nuttige post.
|
|
|
|
Eerst geschreven door: ElGofri Of ga gewoon een keertje met mij mee. Dat is nu in deze tijden eens een heel nobel voorstel! b |
|
|
|
|
Eerst geschreven door: whitey Eerst geschreven door: ElGofri Of ga gewoon een keertje met mij mee. Dat is nu in deze tijden eens een heel nobel voorstel! b haha in deze tijden |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 9-11-2014(UTC) Berichten: 85 Locatie: Oostvl Bedankjes: 8 keer Is 6 keer bedankt in 6 post(s)
|
Zit veel kleine vis. Tussen de 6 à 9 kg. Een paar stuks tussen de 10 en 13 kg. En je mag bijna overal. Zitten. Alleen soms ver stappen. Ma ge vangt daar wel makkelijk een visie ze. |
Better a bad day at fishing than a good day at work.
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 9-11-2014(UTC) Berichten: 85 Locatie: Oostvl Bedankjes: 8 keer Is 6 keer bedankt in 6 post(s)
|
hier heb ik wat foto's vn bentille. b Carpsam heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
|
|
|
|
|
Eerst geschreven door: ElGofri Of ga gewoon een keertje met mij mee. ik wil wel keer mee |
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 26-3-2012(UTC) Berichten: 300
Bedankjes: 17 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
Moogt ge daar nachtvissen ? |
Wie de eerste steen niet gooit, is de laatste ook niet waard... |
|
|
|
|
Eerst geschreven door: Peter D Moogt ge daar nachtvissen ? t'zal wel. dag en nacht vergunnig gaat ook. 30€ ist vo een jaar mee 4 hengels ;-) Bewerkt door de gebruiker dinsdag 2 december 2014 14:40:21(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
|
Carpsam is 1x bedankt voor deze nuttige post.
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 26-3-2012(UTC) Berichten: 300
Bedankjes: 17 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
Eerst geschreven door: Carpsam Eerst geschreven door: Peter D Moogt ge daar nachtvissen ? t'zal wel. dag en nacht vergunnig gaat ook. 30€ ist vo een jaar mee 4 hengels ;-) Aha, da wist ik niet, ik dacht dat dat daar gewoon met de staatsvergunning was en je niet mocht nachtvissen. En waar haalde die vergunning dan ? |
Wie de eerste steen niet gooit, is de laatste ook niet waard... |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.