Nieuwe uitzetting Lid sinds: 28-8-2014(UTC) Berichten: 7 Locatie: Maastricht Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
Aldo: er zitten verdorie mooie topbakken tussen! b , is die tamme zwaan uw huisdier? grtz |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 28-8-2014(UTC) Berichten: 7 Locatie: Maastricht Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Eerst geschreven door: whitey Aldo: er zitten verdorie mooie topbakken tussen! b , is die tamme zwaan uw huisdier? grtz Thanks,,,Jup Pino is ondertussen al meer dan 7 jaar mijn watermaatje,,slaap vaak in of rondom de bivy.
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 2-8-2014(UTC) Berichten: 350 Locatie: eeklo Bedankjes: 21 keer Is 23 keer bedankt in 20 post(s)
|
zeer mooie vissen, hoop ooit ook zo bakken te vangen. en hoeveel kg was de zwaarste?
mvg |
Don't dream your life, But live your dream... |
|
|
|
|
De zwaarste was 24,7 kg gevangen door mijn zoon een paar jaar geleden ,de laatste keer toen hij door iemand anders werd gevangen woog hij/zij rond 26 kg mvg aldo
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 2-8-2014(UTC) Berichten: 350 Locatie: eeklo Bedankjes: 21 keer Is 23 keer bedankt in 20 post(s)
|
Eerst geschreven door: Aldo De zwaarste was 24,7 kg gevangen door mijn zoon een paar jaar geleden ,de laatste keer toen hij door iemand anders werd gevangen woog hij/zij rond 26 kg mvg aldo Dat is al een serieuze bak hè. mooie vangsten, doe zo verder. |
Don't dream your life, But live your dream... |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.