5 ponder Lid sinds: 6-10-2012(UTC) Berichten: 26
|
hallo,
ik heb mijn baitcruiser xl zo goed als verkocht . omdat die mij te groot is. ik wil nu een andere nieuwe kleine voerboot. ik wil graag een kleine voerboot (zoals nanotec) met rf15 kopen op de karperbeurs in zwolle maar wat is de beste keus
ik dacht dat de nanotec wel een goeie keus is.
ik weet dat er veel topics zijn over voerboten ,maar reageer alsjeblieft ff
dus kan iemand mij vertellen wat de beste kleine voerboot is en er moet een rf15 in dus dat moet ook goed kunnen.
mvg luc
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 1-3-2011(UTC) Berichten: 140
Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
Nanotec schijnt een goed bootje te zijn. Ik zou wel kiezen voor de Graupner uitvoering. Dit omdat het belangrijkste materiaal uit goede degelijke onderdelen bestaat ipv chinese producten.
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 9-8-2012(UTC) Berichten: 595
Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
Ik heb de verwante boot, Nanotec graupner. klein en super snel bootje! Super ding. Enigste verschil is (zoals hierboven al werd gezegd) dat er betere onderdelen inzitten die langer meegaan. ik zeg doen Bewerkt door de gebruiker woensdag 29 januari 2014 22:23:25(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 24-12-2010(UTC) Berichten: 462
Bedankjes: 4 keer Is 12 keer bedankt in 10 post(s)
|
Ik heb inmiddels begrepen dat graupner falliet is. Dus mocht je de graupner versie nog kunnen kopen dan zou ik dit zsm doen, want het is topspul |
Courage, above all things, is the first quality of a warrior.
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
Eerst geschreven door: dreamcatcher Ik heb inmiddels begrepen dat graupner falliet is. Dus mocht je de graupner versie nog kunnen kopen dan zou ik dit zsm doen, want het is topspul En wat dan met de garantie en eventuele wisselstukken als het bedrijf failliet is? |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 24-12-2010(UTC) Berichten: 462
Bedankjes: 4 keer Is 12 keer bedankt in 10 post(s)
|
Denk dat bv snelheidsregelaren en motoren vervangen gaan worden door: Robbe,Jamara, etc |
Courage, above all things, is the first quality of a warrior.
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 25-8-2014(UTC) Berichten: 21 Locatie: zoersel
|
heeft er toevallig iemand een idee voor een goede voerboot ? hoeft geen al te dure boot te zijn
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 24-7-2011(UTC) Berichten: 790
Bedankjes: 3 keer Is 8 keer bedankt in 8 post(s)
|
|
Vissen kost je vrienden,vrienden kosten je vissen |
|
|
|
|
Eerst geschreven door: ronald308 navigator pss redelijk duur of vergis ik mij?
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
Eerst geschreven door: Tjubbie Eerst geschreven door: ronald308 navigator pss redelijk duur of vergis ik mij? Jij vraagt eerder om een niet te dure voerboot?, en iemand antwoord: navigator, die kost in België 806/ex btw en dan nog zonder draagtas, als dat goedkoop is? 1 ding is zeker: je gaat niet meer vangen omdat je uw bollen/aas dropt met een dure voerboot, dat is bullsh*t. Ik ben begonnen met een Skarp S60, wat een superbootje is voor een beginner, de beide batterijvakken zijn apart makkelijk te openen (magneet), heeft ook een betrekkelijk grote laadbak, die je in 2 kan verdelen, de laadkleppen werken echter ook magnetisch, dus moet je er geen 5kg bollen indroppen, heeft ook een hookrelease en een verstraler, wordt ook met draagtas geleverd.................(op de nieuwe uitvoering zijn de aansluitingen voor een dieptemeter ook reeds voorzien)niet alles wat gemaakt is door spleetogen is brol hoor. Ik heb die enkel en alleen maar verkocht omdat ik onverwacht budget had voor een duurdere Nanotec GT2 boot, ik vang helemaal niet meer/minder karper met deze boot. http://www.baitboats-rot...shfinders-gps/voerboten/Ik heb die hier gekocht en heel goed telefonisch contact gehad met de verkoper. Ik zeg u dus niet welke voerboot te kopen, dit zijn enkel mijn bevindingen, anderen kunnen daar een ander oordeel over hebben. Bewerkt door de gebruiker vrijdag 29 augustus 2014 11:57:40(UTC)
| Reden: !!aanvulling!! |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 13-4-2012(UTC) Berichten: 81
Bedankjes: 4 keer
|
waarom koop je geen baitcruiser mini ?
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 24-7-2011(UTC) Berichten: 790
Bedankjes: 3 keer Is 8 keer bedankt in 8 post(s)
|
Eerst geschreven door: Tjubbie Eerst geschreven door: ronald308 navigator pss redelijk duur of vergis ik mij? En hij vraagt om een goede boot dat is een goede boot |
Vissen kost je vrienden,vrienden kosten je vissen |
|
|
|
|
bedankt whitey voor de goede uitleg!
|
|
|
|
|
Eerst geschreven door: ronald308 Eerst geschreven door: Tjubbie Eerst geschreven door: ronald308 navigator pss redelijk duur of vergis ik mij? En hij vraagt om een goede boot dat is een goede boot ik vraag om een goede EN redelijk betaalbare voor beginner
|
|
|
|
|
heb er lang over nagedacht maar heb juist de nanotec besteld hopelijk geen miskoop maar als ik de reacties lees blijkbaar goede keuze ...
|
|
|
|
|
Eerst geschreven door: Tjubbie heb er lang over nagedacht maar heb juist de nanotec besteld hopelijk geen miskoop maar als ik de reacties lees blijkbaar goede keuze ... De GT2 ? |
|
|
|
|
nee de gewone nanotec
|
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 27-11-2015(UTC) Berichten: 4
|
Hoi Tjubbie,
Je hebt een jaar geleden de boot gekocht, hoe bevalt hij? Ik wil ook de Nanotec kopen maar twijfel tussen de gewone of Graupner.
Misschien iemand hier ervaringen mee.
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 19-12-2011(UTC) Berichten: 1.233 Locatie: Zwolle Bedankjes: 81 keer Is 60 keer bedankt in 56 post(s)
|
Als je een boot koopt, geef dan meer uit en koop de graupner. Dat is veel betere kwaliteit.
Goedkoop is duurkoop!
|
Doorzetten wordt beloond! |
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 27-11-2015(UTC) Berichten: 4
|
Oke,
Dank je wel voor je snelle reactie
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.