CarpFeeling Forum
»
CarpPlaats
»
Tips
»
!!Raven (weeral) Midweekkorting!!
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
WOENSDAG 27-08 VANAF 19:00 IN DE WINKELS EN ONLINE 20% korting bij Raven Aanstaande woensdag geven wij 20% korting op ons complete assortiment*. Kom op deze koopavond gezellig met je vismaten langs in de winkel of bestel op www.raven.nl. Dit is tenminste een korting die telt! |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
whitey is 1x bedankt voor deze nuttige post.
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 2-8-2014(UTC) Berichten: 350 Locatie: eeklo Bedankjes: 21 keer Is 23 keer bedankt in 20 post(s)
|
krijg je een procent van raven voor de reclame of ben je mede-eigenaar ? wel goed om te weten thx mvg |
Don't dream your life, But live your dream... |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 2-2-2014(UTC) Berichten: 176 Locatie: Flevoland Bedankjes: 12 keer Is 10 keer bedankt in 10 post(s)
|
Eerst geschreven door: carpbuddy krijg je een procent van raven voor de reclame of ben je mede-eigenaar ? wel goed om te weten thx mvg whitey is waarschijnlijk net als ik geabboneerd op de nieuwsbrief haha! whitey, in ieder geval bedankt dat je weer eens andere een tip geeft zulk soort mensen zouden er meer van moeten zijn b |
CarpRespect! |
Tycho Leushuis is 1x bedankt voor deze nuttige post.
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
Eerst geschreven door: carpbuddy krijg je een procent van raven voor de reclame of ben je mede-eigenaar ? wel goed om te weten thx mvg neen op beiden, ik wil gewoon dat iedereen kan genieten van deze toch wel mooie korting op ALLES!! |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 2-8-2014(UTC) Berichten: 350 Locatie: eeklo Bedankjes: 21 keer Is 23 keer bedankt in 20 post(s)
|
Deze info is inderdaad zeer interessant. Ze zouden je titel moeten geven van marktplaats |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 19-12-2011(UTC) Berichten: 1.233 Locatie: Zwolle Bedankjes: 81 keer Is 60 keer bedankt in 56 post(s)
|
Daar komen weer 3 nieuwe Ultegra's aan voor deze meneer! |
Doorzetten wordt beloond! |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 2-2-2014(UTC) Berichten: 176 Locatie: Flevoland Bedankjes: 12 keer Is 10 keer bedankt in 10 post(s)
|
Eerst geschreven door: thimon Daar komen weer 3 nieuwe Ultegra's aan voor deze meneer! wat zijn/waren uw oude molens? |
CarpRespect! |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 19-12-2011(UTC) Berichten: 1.233 Locatie: Zwolle Bedankjes: 81 keer Is 60 keer bedankt in 56 post(s)
|
Eerst geschreven door: Tycho Leushuis Eerst geschreven door: thimon Daar komen weer 3 nieuwe Ultegra's aan voor deze meneer! wat zijn/waren uw oude molens? Zeg maar jij hoor Tycho, ik ben ook nog maar 23 haha! Ik heb nu 3 ultegra's XSC. Maar ik breid mijn uitrusting uit met nog 3 stuks. Omdat ik nog een setje hengels er bij heb gekocht voor vissen met dood aas op grote snoek. Dat is mijn hobby in de winter wanneer karpervissen nagenoeg stil ligt. Bewerkt door de gebruiker maandag 25 augustus 2014 14:53:41(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
|
|
|
|
Eerst geschreven door: thimon Eerst geschreven door: Tycho Leushuis Eerst geschreven door: thimon Daar komen weer 3 nieuwe Ultegra's aan voor deze meneer! wat zijn/waren uw oude molens? Zeg maar jij hoor Tycho, ik ben ook nog maar 23 haha! Ik heb nu 3 ultegra's XSC. Maar ik breid mijn uitrusting uit met nog 3 stuks. Omdat ik nog een setje hengels er bij heb gekocht voor vissen met dood aas op grote snoek. Dat is mijn hobby in de winter wanneer karpervissen nagenoeg stil ligt. ow oke, zijn het mooie molens? |
CarpRespect! |
|
|
|
|
Eerst geschreven door: Tycho Leushuis Eerst geschreven door: thimon Eerst geschreven door: Tycho Leushuis Eerst geschreven door: thimon Daar komen weer 3 nieuwe Ultegra's aan voor deze meneer! wat zijn/waren uw oude molens? Zeg maar jij hoor Tycho, ik ben ook nog maar 23 haha! Ik heb nu 3 ultegra's XSC. Maar ik breid mijn uitrusting uit met nog 3 stuks. Omdat ik nog een setje hengels er bij heb gekocht voor vissen met dood aas op grote snoek. Dat is mijn hobby in de winter wanneer karpervissen nagenoeg stil ligt. ow oke, zijn het mooie molens? Effe googlen. Ultegra's zijn het topsigment van Shimano. |
|
|
|
|
bestelling geplaatst
STYRO ONTHAAKMAT VISPARAPLU 2.50 METER 2 stuks SHIMANO BAITRUNNER USA 8000 OCEANIC
totaal 57€ korting, best mooi vind ik. Bedankt voor info.
mvg |
|
|
|
|
Eerst geschreven door: carpbuddy bestelling geplaatst
STYRO ONTHAAKMAT VISPARAPLU 2.50 METER 2 stuks SHIMANO BAITRUNNER USA 8000 OCEANIC
totaal 57€ korting, best mooi vind ik. Bedankt voor info.
mvg Dat is zoals steeds, graag gedaan! |
whitey is 1x bedankt voor deze nuttige post.
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
CarpPlaats
»
Tips
»
!!Raven (weeral) Midweekkorting!!
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.