Nieuwe uitzetting Lid sinds: 3-9-2010(UTC) Berichten: 2 Locatie: Drenthe
|
hej allemaal! ik ben eigenlijk al een poosje lid van het forum maar ik moet eerlijk bekennen dat ik nooit eerder iets heb gepost! (op mijn vangsten na dan 5 minuutjes geleden) vandaar dat ik me dan toch maar even voorstel mijn naam is Jeffrey en ben 24 jaar Ik woon in Stuifzand (klein dorpje naast Hoogeveen Drenthe) Ik vis eigenlijk al zolang als ik kan lopen dus dat is nu 2,5 jaar... karpervissen doe ik nu een jaar of 8 denk ik! daarvoor was het altijd op pad met de vaste stok en de winkel pinkel na heel wat jaartjes op die manier gevist te hebben leek het me wel eens leuk om wat anders te proberen! de overgang op karper leek me al snel een hele leuke uitdaging... na het vangen van mijn eerste karper, sloeg het virus mega snel toe! hoppa naar de lokale hengelsport zaak en kopen kopen kopen b toen wist ik natuurlijk de kneepjes van het vak niet en wist ik eigenlijk niet eens wat ik kocht haha gelukkig is dat nu wel anders geworden ik hoop dat ik snel weer wat nieuwe foto's kan posten onder het kopje 'vangst meldingen' voor vragen ofzo kun je natuurlijk altijd ff een berichtje doen dit was het einde van mijn spreekbeurt |
40 of 10 pond, elke karper telt |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
Welkom op CF Jeffrey! |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 19-12-2011(UTC) Berichten: 1.233 Locatie: Zwolle Bedankjes: 81 keer Is 60 keer bedankt in 56 post(s)
|
Welkom op CF! |
Doorzetten wordt beloond! |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 2-8-2014(UTC) Berichten: 350 Locatie: eeklo Bedankjes: 21 keer Is 23 keer bedankt in 20 post(s)
|
Welkom op CF.
Hoe meer ziel, hoe meer vreugde. |
Don't dream your life, But live your dream... |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 14-4-2012(UTC) Berichten: 529
Is 17 keer bedankt in 17 post(s)
|
Hoi Jeffrey welkom op cf.
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Hoi Jeffrey
Welkom hier, en bedankt voor je uitgebreide intro!
Heel veel plezier hier en dat we nog maar veel van je mogen blijven lezen.
M.v.g. Erwin
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
welkom Jeffrey op CF en veel plezier met het vissen |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.