30 ponder Lid sinds: 28-8-2012(UTC) Berichten: 725
Bedankjes: 8 keer Is 83 keer bedankt in 76 post(s)
|
Hallo Ik ben opzoek naar een groot muggennet voor over mijn daytripper, breedte van mijn ovaal is ongeveer 3 meter zodus moet het een redelijke grote zijn dat hij helemaal over de ovaal kan vroeger nog èèn gehad maatje van mij bracht die mee van Duitsland maar daar komt hij nu nooit meer. Moet groen kaki of zwart zijn geen van die hemelbed modellen. Ben al naar de plaatselijke legerschop geweest maar dan vertelde ze me dat de groene niet meer te verkrijgen is enkel de witte. MVG Lorenzo
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 10-8-2012(UTC) Berichten: 511 Locatie: stekene city Bedankjes: 4 keer Is 16 keer bedankt in 15 post(s)
|
je kan die ook kaki spuiten met spuit bus
|
|
|
|
|
Bigcarp Ik heb dat geprobeerd maar dat lukt niet ik had het in een emmer met textielverf gestopt maar ik denk dat het net van een soort synthetische stof was want het absorbeerde de vloeistof niet. En als ik het kon spuiten dan moet ik nog èèn zien te vinden die groot genoeg is. MVG lorenzo
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 10-8-2012(UTC) Berichten: 511 Locatie: stekene city Bedankjes: 4 keer Is 16 keer bedankt in 15 post(s)
|
de meeste zijn voor op rijs over en 2p bet . welke legerchop ben je gaan kijken ?
|
|
|
|
|
Den deze www.legerstockdebackere.be,ik ben nu niet van plan om meer dan 100km te rijden om een net van 10euro tekopen ik hoop dat iemand een website kent waar ik er èène kan bestellern. MVG Lorenzo
|
|
|
|
|
mss kijken of je die dan in duitseland kunt bestellen anders broly waar en muggen panel in kunt aanritsen aanschafen ... er zijn anders genoeg online leger dumps waar je eens ken rondneuzen ....
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 6-11-2010(UTC) Berichten: 533
Bedankjes: 27 keer Is 4 keer bedankt in 3 post(s)
|
|
Van de passie voor het karpervissen mijn werk gemaakt... |
|
|
|
|
Erwin Dat muggenet zal veel te klein zijn de powerplus day tripper is nogal een groot ding.
MVG Lorenzo
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 19-3-2012(UTC) Berichten: 183
|
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
Eerst geschreven door: l-o-r-e-n-z-o Erwin Dat muggenet zal veel te klein zijn de powerplus day tripper is nogal een groot ding.
MVG Lorenzo Buurman: kan je geen 2 kleinere netten aaneen (laten) stikken? of Decathlon? grtjs Pat |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 19-12-2011(UTC) Berichten: 1.233 Locatie: Zwolle Bedankjes: 81 keer Is 60 keer bedankt in 56 post(s)
|
In de toekomst een tentje of brolly aanschaffen met een muggengaas wat er in geritst kan worden? Ik noem maar even een optie! |
Doorzetten wordt beloond! |
|
|
|
|
Heren Bedankt voor de tips ik heb al 3 kampeerwnkels bezocht maar niet die groot genoeg is een nieuwe kopen zie ik ook al niet zitten een daytripper is voor mij de beste brolly ooit gemaakt dat ding is al 15 jaar oud en nog altijd in prima staat en een tent heb ik al met muggengaas power plus tent maar op sommige plaatsen is die te groot en teveel werk om op te zettenvoor één nacht. 2 aan elkaar naaien daar zal ik eens moeten informeren als dat mogelijk is er bestonken wel grote ik had er één maar is bij een storm een paar weken terug in de bomen gewaaid en er zitten nogal wat gaten in maar we zoeken rustig verder ik vindt wel iets. MVG lorenzo
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.