15 ponder Lid sinds: 29-11-2012(UTC) Berichten: 113
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Hallo vriendelijke mede karpervissers, ik heb al eens tijdje een mooie tent maar helaas zit er geen binnen tent in aangezien op mijn nieuwe plek redelijk wat ratten zitten wil mij vriendin niet meer mee omdat ze de tent niks vind zu kunnen bewijzen van spreken gewoon er onder door naar binnen kruipen wat mij vriendin dus niet lekker slapen vind ( begrijpelijk!) Ik moet dus een tent hebben waar 2 stretchers in kunnen en die een binnen tent heeft die helemaal dicht zit met het grondzeil, welke raden jullie mij aan? graag wel eentje voor een redelijke prijs. Mvg. Bennie
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
|
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
whitey is 1x bedankt voor deze nuttige post.
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 4-3-2013(UTC) Berichten: 95
|
Piet vogel jedi 2 man dome.
bij raven hebben ze ze nog. Heb hem ook net van het weekend voor het eerst gebrobeerd en perfect.
weet alleen niet hoe breed jullie stretsers zijn 2 van een meter breed 210 cm lang gaat wel maar dan heb je geen ruimte voor je spullen voor kant geheel gaas wat je er uit kunt ritsen,tevens de andere voorkant ook.
En wat perfect is 2 luiken aan achterzijden heerlijk.
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 29-11-2012(UTC) Berichten: 113
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Danke heren ik ga er meteen naar kijken! b
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 28-8-2012(UTC) Berichten: 725
Bedankjes: 8 keer Is 83 keer bedankt in 76 post(s)
|
Bennie Ik zou toch kijken voor een tent met een inhangtent die piet vogels tent is met grondzeil vast te maken clips en velcro en daar raakt ongedierte toch nog in . De tenten met inhangtent van het type fox continetal 2man eazy dome die komt deze of volgende maand uit nieuwmodel of de jrc quad continetal dome is ook met inhangtent en daar kunnen er 3 bedchairs naast elkaar in, vismaat van mij heeft er zoèèn staat als een huis en plaats zat. MVG Lorenzo
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 17-2-2013(UTC) Berichten: 203
Bedankjes: 9 keer Is 20 keer bedankt in 18 post(s)
|
Ik zou idd gaan voor één van de "Dome" versies van JRC. Het verschil tussen de gewone en de "dome" versie bij JRC is net dat de dome versie een inhangtent (dus binnentent met vast grondzeil) heeft. Ik heb van't weekend de JRC Cocoon 2 man besteld, lijkt me zowat de ruimste tent te zijn momenteel, is iets groter dan de Continental, dewelke wel rechtere kanten heeft dus misschien iets meer bruikbare ruimte. Ik heb wel gekozen voor de niet-dome versie, omdat je met de inhangtent altijd wat ruimte verliest. En de huidige tenten sluiten echt wel goed af, zeker als het gaat om wat groter ongedierte als ratten en muizen enz... Deze zijn even snel in een dome binnen als in de niet-dome. Maar goed, dat laat je beter niet aan je vriendin lezen denk ik.
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 16-7-2013(UTC) Berichten: 27
|
Wat ik zelf gemerkt heb , Ik had mijn zak boilies buiten laten liggen en daar waren de ratten al lang genoeg mee bezig. Neem wat oud brood mee en leg het ver genoeg van de tent zodat je er geen last van hebt maar zo zijn de ratten tevreden en komen ze minder snel in de tent ( iets wat ik nog nooit meegemaakt heb ) maar ik begrijp je vriendin wel. |
PB spiegelkarper : 21,6 kg PB schubkarper : 18.7 Als er vis zit kan je hem ook vangen ! Blijven doorzetten dus ! |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 2-8-2014(UTC) Berichten: 350 Locatie: eeklo Bedankjes: 21 keer Is 23 keer bedankt in 20 post(s)
|
me vriendin zeurt ook over ongedierte. ik en me neef slapen gewoon buiten op de bedchair met gewoon een parasol voor regen. word gek van tenten, tegen dat ik effectief wakker ben dan nog eens uit tent moet kruipen. is de karper al aant lachen dat hij ontsnapt is |
Don't dream your life, But live your dream... |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
easy dome versies van fox. Mack 2 stx bivvy
|
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 28-8-2012(UTC) Berichten: 725
Bedankjes: 8 keer Is 83 keer bedankt in 76 post(s)
|
|
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 16-8-2012(UTC) Berichten: 8
|
ik gebruik de Nash Double Top 2 man, daar zit een binnentent en grondzijl aan vast.. 1 geheel dus zelf ben ik er zeer tevreden over Ser
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.