25 ponder Lid sinds: 25-9-2012(UTC) Berichten: 544 Bedankjes: 5 keer Is 40 keer bedankt in 39 post(s)
|
laatste tijd een nieuw water aan het bevissen met een maat. Op een 7-tal sessies nog geen levende ziel gezien daar, kom je niet veel meer tegen ! (ook niet bepaald evident te vinden b ) Samen al 10 vissen waarvan 7 spiegels, en wat een plaatjes. (waarvan 2 rijens en 2 halve rijens ) Voor de bakken doen we het ginds niet maar miljaar wat een leuk bestandje en wat een drils (ze hebben genoeg plaats en diepte) Dit was de laatste [img= ]kg68[/img]
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
Eerst geschreven door: Ron van Houtum resultaat van een nachtje vissen
Prachtig gekleurde spiegels Ron, mooi gehaakt in die superdikke lip, top zoals gewoonlijk van jou! |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 2-8-2014(UTC) Berichten: 350 Locatie: eeklo Bedankjes: 21 keer Is 23 keer bedankt in 20 post(s)
|
Wat een kanjer, hoeveel pond was die? Mooi gevangen, keep it up b b b |
Don't dream your life, But live your dream... |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Eerst geschreven door: whitey Eerst geschreven door: Ron van Houtum resultaat van een nachtje vissen
Prachtig gekleurde spiegels Ron, mooi gehaakt in die superdikke lip, top zoals gewoonlijk van jou! Dank u Whitey |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 24-12-2010(UTC) Berichten: 462
Bedankjes: 4 keer Is 12 keer bedankt in 10 post(s)
|
Mijn vangsten van afgelopen week dreamcatcher heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
Courage, above all things, is the first quality of a warrior.
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Rustige week Dreamcatcher of wil je niet delen d d |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
|
hahahah ging effe fout, nu staat er wel wat op |
|
|
|
|
|
Nog wat vangsten dreamcatcher heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
|
|
|
|
|
lekker man Hoe bevalt de Carpmadness lipo?
|
|
|
|
|
De carpmadness heb ik alweer weggedaan d ik vond de besturing van de boot veeeeeelll te gevoelig en vond de afwerking ook wat minder. En bij een regenbuitje liep het water naar binnen bij de afdekplaatjes. Ben nu alweer een aantal weken in het bezit van een Viper Legacy en die bevalt opzich prima, alleen is de besturing wel wennen d |
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
Eerst geschreven door: dreamcatcher De carpmadness heb ik alweer weggedaan d ik vond de besturing van de boot veeeeeelll te gevoelig en vond de afwerking ook wat minder. En bij een regenbuitje liep het water naar binnen bij de afdekplaatjes. Ben nu alweer een aantal weken in het bezit van een Viper Legacy en die bevalt opzich prima, alleen is de besturing wel wennen d Blijkbaar een TOP-sessie gehad Danny! b |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
|
|
|
|
Het was inderdaad geen slechte sessie, alleen heb ik echt heel erg veel verspeeld dit keer. Ik heb echt hele grote meervallen aan de lijn gehad die me alle hoeken van het meer hebben laten zien. En in combinatie met de extreme wiervorming ben ik veel vissen kwijtgeraakt. Heb totaal 33runs gehad en heb 21 vissen weten te landen. |
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 5-11-2013(UTC) Berichten: 35
Bedankjes: 3 keer Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
Eerst geschreven door: StijnD Een zéér onverwachte verrassing tijdens een 48u sessie op openbaar (!) water. [img][/img] Knappe vangst
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 25-2-2013(UTC) Berichten: 139
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Eerst geschreven door: Thierry W Eerst geschreven door: StijnD Een zéér onverwachte verrassing tijdens een 48u sessie op openbaar (!) water. [img][/img] Knappe vangst Merci Thierry! Ik was er zelf ook van verschoten… |
Blanken is een kunst. |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 26-2-2012(UTC) Berichten: 495
Bedankjes: 1 keer Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
Weer 3 mooie vissen gevangen in het noodweer! Mvg; Jordy Paauw Bewerkt door de gebruiker maandag 18 augustus 2014 20:18:05(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Geniet en drink met je maten! |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 25-9-2012(UTC) Berichten: 544 Bedankjes: 5 keer Is 40 keer bedankt in 39 post(s)
|
Avondsessie gedaan, helaas een blank. Er zat meer in, hier en daar wat aarzelende piepjes, maar geen doorzetters na het werk revanche gaan nemen !
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-9-2013(UTC) Berichten: 630 Bedankjes: 12 keer Is 56 keer bedankt in 53 post(s)
|
Laatste foto is een hele mooie bak Jordy b |
Pak een Bak!!
Schubbenteller: -1 |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 32 Locatie: Antwerpen Bedankjes: 4 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
|
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 20-3-2013(UTC) Berichten: 430
|
Afgelopen week teruggekomen van Frankrijk. Hier heb ik met me maat Daniel 51 karpers gevangen en 2 meervallen. We hebben een mooi aantal dertigers gevangen, en de grootste was 40,8 pond! De vangsten zet ik erop nadat ons filmpje erop staat. Het filmpje z.s.m zien? abboneer dan alvast even op ons youtube kanaal: http://www.youtube.com/user/DwFishingTeamVangze :wink: , Wietse |
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 20-3-2013(UTC) Berichten: 430
|
mooie vissen allemaal btw! |
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.