Nieuwe uitzetting Lid sinds: 14-8-2014(UTC) Berichten: 2 Bedankjes: 4 keer
|
Wie weet een adres waar ik mijn ATTs beetmelders kan laten customizen. Naar eigen inzicht wel te verstaan. Ik hoor het graag. Groeten Antoine Bewerkt door de gebruiker vrijdag 15 augustus 2014 11:17:53(UTC)
| Reden: Niet aangegeven Antoine35 heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 26-5-2011(UTC) Berichten: 3
|
wat versta je onder custimizen?
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 2-8-2014(UTC) Berichten: 350 Locatie: eeklo Bedankjes: 21 keer Is 23 keer bedankt in 20 post(s)
|
Eerst geschreven door: Antoine35 Beste.
Zie foto bij mijn vraag
gr. Mag ik vragen welk nut dit heeft? Mvg |
Don't dream your life, But live your dream... |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 15-7-2010(UTC) Berichten: 405
Bedankjes: 4 keer Is 33 keer bedankt in 33 post(s)
|
Welk nut heeft een schilderij ?
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
Eerst geschreven door: carpbuddy Eerst geschreven door: Antoine35 Beste.
Zie foto bij mijn vraag
gr. Mag ik vragen welk nut dit heeft? Mvg Voor mij niks, want ik ben kleurenblind, maar daar vang je niet meer door, das voor de show |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 2-8-2014(UTC) Berichten: 350 Locatie: eeklo Bedankjes: 21 keer Is 23 keer bedankt in 20 post(s)
|
Eerst geschreven door: whitey Eerst geschreven door: carpbuddy Eerst geschreven door: Antoine35 Beste.
Zie foto bij mijn vraag
gr. Mag ik vragen welk nut dit heeft? Mvg Voor mij niks, want ik ben kleurenblind, maar daar vang je niet meer door, das voor de show Vind maar geld verspilling, maar als jij dit er voor over hebt. Er zullen vast adressen zijn voor dit. |
Don't dream your life, But live your dream... |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 4-4-2012(UTC) Berichten: 78
|
|
Groot of klein elke karper telt |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 360
Bedankjes: 4 keer
|
Vind het wel wat hebben en het is ieder zijn eigen smaak.
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
Eerst geschreven door: Roy Oostindien Vind het wel wat hebben en het is ieder zijn eigen smaak. Volledig mee eens! |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 10-8-2012(UTC) Berichten: 511 Locatie: stekene city Bedankjes: 4 keer Is 16 keer bedankt in 15 post(s)
|
tis te zien of het beplakt is of gespoten is . zou eens rond kijken naar iemand die special paint doet zoals op de vrachtwagens ... of tegenwoordig kan je ook je voerboot laten painten mss willen die je beetmelders wel doen (navigator bv) ... maar alles heeft zijn prijs natuurlijk
|
big carp is 1x bedankt voor deze nuttige post.
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 4-4-2012(UTC) Berichten: 78
|
gaat het nu nog om de karpers te vangen of de spullen die op de kant staan sorry hoor uiteraard ieder zijn smaak voor mij is goed en degelijk belangrijk vind pesoonlijk te veel toeters en bellen tegenwoordig |
Groot of klein elke karper telt |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 10-8-2012(UTC) Berichten: 511 Locatie: stekene city Bedankjes: 4 keer Is 16 keer bedankt in 15 post(s)
|
dat heet en eigen toets geven aan je eigen materiaal. als je karper stoken laat afbouwen (hand gebouwde ) wil je toch ook iets naar eigen smaak ? je kijkt toch alt of alles bij elkaar past (kleur van swinger's , lichtjes beetmelder's ... ) ongewild doe je dat . heb bij de foto's van setup's nog geen kleurboeken gezien of op zijn minst materiaal dat bij elkaar past .
|
big carp is 1x bedankt voor deze nuttige post.
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 15-7-2010(UTC) Berichten: 405
Bedankjes: 4 keer Is 33 keer bedankt in 33 post(s)
|
Wat Antoine wil heet Water Transfer Printing ofwel Hydrographics
|
bertkamp is 1x bedankt voor deze nuttige post.
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
Hoi Antoine, We hebben dit wel eens in het Random nieuws behandeld. Kijken op onderstaande link en dan naar het bedrijfje Indentiskinz. http://www.carpfeeling.c...om-nieuws-februari-2014-(deel-4) Ook Smart-Indicators verkoopt stickersetjes. Misschien kunnen ze ook wel leveren voor ATTs. Gr. Tim,
|
timvanzanten is 2 keer bedankt voor deze nuttige post.
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.