20 ponder Lid sinds: 2-8-2014(UTC) Berichten: 350 Locatie: eeklo Bedankjes: 21 keer Is 23 keer bedankt in 20 post(s)
|
Karper sessie was zeer geslaagd vandaag. Om 7 u begonnen na half uurtje mooie fluiter, de eerste maar dikste vangst vandaag. mijn mede visser had bij deze eens foto genomen van mij en deze mooie spiegelkarper. een lekker uurtje nadien was de volgende er kleine spiegel nr2. Toen ik mijn lijn ververste, en wou aansluiten op mijn swingers, gingen mijn biepers weer. En jahoor, daar was de volgende kleine vriend. op een hele dag 9 mooie maar kleine spiegels gevangen. jammer van sommige hen bek die toch wat beschadigd was. bij deze eens een paar foto's showen. Mvg Bewerkt door de gebruiker dinsdag 12 augustus 2014 18:06:17(UTC)
| Reden: Niet aangegeven carpbuddy heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
Don't dream your life, But live your dream... |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
Proficiat Lorenzo! Iets (kleins) is nog steeds beter dan niks! b |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 2-8-2014(UTC) Berichten: 350 Locatie: eeklo Bedankjes: 21 keer Is 23 keer bedankt in 20 post(s)
|
Eerst geschreven door: whitey Proficiat Lorenzo! Iets (kleins) is nog steeds beter dan niks! b Idd ben er zeer tevreden mee, niks is maar niks hè. |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-9-2013(UTC) Berichten: 630 Bedankjes: 12 keer Is 56 keer bedankt in 53 post(s)
|
Zo te zien vreten ze allemaal genoeg carotene/larven. Mooie vissen b |
Pak een Bak!!
Schubbenteller: -1 |
|
|
|
|
Eerst geschreven door: Jeroen84 Zo te zien vreten ze allemaal genoeg carotene/larven. Mooie vissen b Denk het ook. Ze hadden in maart/april 800 kg spiegel opgestoken rond de 2kg vandaar al de kleintjes. Hop hop groeien moeten ze doen |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 20-3-2013(UTC) Berichten: 430
|
|
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 9-11-2014(UTC) Berichten: 85 Locatie: Oostvl Bedankjes: 8 keer Is 6 keer bedankt in 6 post(s)
|
Eerst geschreven door: carpbuddy Karper sessie was zeer geslaagd vandaag. Om 7 u begonnen na half uurtje mooie fluiter, de eerste maar dikste vangst vandaag. mijn mede visser had bij deze eens foto genomen van mij en deze mooie spiegelkarper. een lekker uurtje nadien was de volgende er kleine spiegel nr2. Toen ik mijn lijn ververste, en wou aansluiten op mijn swingers, gingen mijn biepers weer. En jahoor, daar was de volgende kleine vriend. op een hele dag 9 mooie maar kleine spiegels gevangen. jammer van sommige hen bek die toch wat beschadigd was. bij deze eens een paar foto's showen.
Mvg das goe gevist jonghe |
Better a bad day at fishing than a good day at work.
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.