45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
Velen kennen deze site wel, maar de nieuwelingen onder ons waarschijnlijk niet, Lorenzo aka Carpbuddy <> nuttig voor jou ook denk ik. http://visdeal.nl/ << dagelijks nieuwe koopjes, de ene al beter als de andere natuurlijk. suc6 |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
whitey is 2 keer bedankt voor deze nuttige post.
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 2-8-2014(UTC) Berichten: 350 Locatie: eeklo Bedankjes: 21 keer Is 23 keer bedankt in 20 post(s)
|
Eerst geschreven door: whitey Velen kennen deze site wel, maar de nieuwelingen onder ons waarschijnlijk niet, Lorenzo aka Carpbuddy <> nuttig voor jou ook denk ik. http://visdeal.nl/ << dagelijks nieuwe koopjes, de ene al beter als de andere natuurlijk. suc6 Heb het opgeslagen in mijn favorieten, ga vanavond eens kijken momenteel sessie aant vissen. Foto's volgen nog :-) bedankt voor info |
Don't dream your life, But live your dream... |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
Eerst geschreven door: carpbuddy Eerst geschreven door: whitey Velen kennen deze site wel, maar de nieuwelingen onder ons waarschijnlijk niet, Lorenzo aka Carpbuddy <> nuttig voor jou ook denk ik. http://visdeal.nl/ << dagelijks nieuwe koopjes, de ene al beter als de andere natuurlijk. suc6 Heb het opgeslagen in mijn favorieten, ga vanavond eens kijken momenteel sessie aant vissen. Foto's volgen nog :-) bedankt voor info Suc6!! |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
whitey is 1x bedankt voor deze nuttige post.
|
|
|
|
Ik heb al snel de langste banksticks besteld, voor die prijs heb je amper 1 fox bankstick, nu zal ik er 4 hebben, en zijn ze van iets mindere kwaliteit? Das geen probleem, ik hoef er niet van te eten, ze moeten enkel in de grond steken! |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 20-4-2013(UTC) Berichten: 66
Bedankjes: 1 keer Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
Nou leuk! Er heeft er weer 1 aandacht tekort.
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 6-5-2014(UTC) Berichten: 30
Bedankjes: 7 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Eerst geschreven door: Boe Nou leuk! Er heeft er weer 1 aandacht tekort. wat is dat dan weer voor onzin... blijf aub weg bij een forum als je dit soort dingen niet waardeert...
|
Nick51 is 1x bedankt voor deze nuttige post.
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 2-8-2014(UTC) Berichten: 350 Locatie: eeklo Bedankjes: 21 keer Is 23 keer bedankt in 20 post(s)
|
Eerst geschreven door: Nick51 Eerst geschreven door: Boe Nou leuk! Er heeft er weer 1 aandacht tekort. wat is dat dan weer voor onzin... blijf aub weg bij een forum als je dit soort dingen niet waardeert... Let niet op hem boe verziekt elke post. mocht hij evengoed vissen als onzin droppen was hij wereldkampioen. |
carpbuddy is 2 keer bedankt voor deze nuttige post.
|
|
|
|
Heb onlangs nog site gehoord: 1 henkkoster.nl 2 Goedkopervissen.nl Mvg Bewerkt door de gebruiker vrijdag 15 augustus 2014 09:43:18(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.