logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
Tyranitar  
#1 Gepost : zaterdag 26 juli 2014 17:54:54(UTC)
Tyranitar

5 ponder

België

Hi!

Ik heb 2 vragen.
Men eerste vraag gaat vooral over de dender (of mss ander kanaal). Mss hebben sommige hier daar meer ervaring mee.
Ik heb sinds kort hier in ons klein dorpje een doorgang gevonden langs weiden om zo naar een stek aan de dender te geraken.
Dit is slechts 5min stappen van bij ons thuis, wat dus perfect zou zijn om daar soms eens te gaan vissen.
Nu, ik heb altijd al op plekken gevist op de dender waar er meerdere mensen vissen en soms ook eens wedstrijden worden gehouden.
Daar kan ik altijd wel wat karpers op de mat krijgen maar dan denk ik dat dit vrij normaal is aangezien iedereen daar achteraf of tijdens het vissen al zen eten (vaste stok vissers) en bollies ingooit. De vissen zullen daar dus zeker wel blijven met al dat eten.

Nu, op deze stek bij ons thuis lagen er ook veel resten van potten Maïs en kampvuurmaterieel. Tenzij iemand verzot was op Maïs denk ik toch dat er daar gevist word ookal ligt dit zeer afgelegen en zal bijna niemand deze stek kennen. Men vraag is nu als volgt:
Zit de vis op de dender overal een beetje of kan het echt zijn dat omdat het daar afgelegen is en er misschien nog wel nooit iemand heeft gevist dat er totaal geen kans is om daar een vis te kunnen vangen? Hoe kan ik dit het beste aanpakken? Elke dag wat gaan voeren en daarna zelf eens gaan vissen?

Vraag 2:
Ik maak momenteel men bollies nog niet zelf, ik ga deze in een karpershop uit een diepvries gaan kopen.
Daarom kan het voorvoeren met bollies soms snel oplopen qua prijs. Vaak zie ik mensen op filmpjes die een emmer hebben met een hele zooi in van Maïs en een soort zaden en duivenvoer heb ik ookal gehoord? Hiermee samen met bollies zou denkik goedkoper uitkomen? Of hoe en met wat gaan jullie voorvoeren? Bollies, korrels, mengeling van iets?

Alvast bedankt voor jullie tijd!
Sponsor
wimvg  
#2 Gepost : maandag 28 juli 2014 07:30:32(UTC)
wimvg

10 ponder

Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
gewoon u stekje onderhouden met duivenmengeling en wa kemp en verbrokel paar bollen, hou wel rekening mee met het weer= veel regen zorgt voor veel stroming, je hebt altijd onderstroming de dender is immers een rivier, dus bij het voeren moet je ni alles op 1 plaats dumpen gewoon open voeren
veel succes!!
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.