Nieuwe uitzetting Lid sinds: 22-7-2014(UTC) Berichten: 12 Locatie: Zuid holland Bedankjes: 1 keer
|
Hallo iedereen ik ben op zoek naar een karper set ik heb al op marktplaats gekeken maar niets gevonden weten jullie nog iets ik wil het liefst zo snel mogelijk een set
|
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 20-7-2014(UTC) Berichten: 6
|
Hoi Jochem,
Wat versta je onder een karper set? Wat heb je nodig qua materiaal?
Mvg Robert Jan
|
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 22-7-2014(UTC) Berichten: 12 Locatie: Zuid holland Bedankjes: 1 keer
|
Nou een of twee karper hengels(s) een rodpod en piepers Robert jan
|
|
|
|
|
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
@Jochem: allereerst, welkom op CF , wil je voortaan je posts in de juiste topics plaatsen?, zodat het hier wat overzichtelijk blijft aub? Vragen post je hier: http://www.carpfeeling.c...m/yaf_topics1_Vraag.aspxPS. het is altijd aangenamer als nieuwe leden zich eerst efkes voorstellen, en pas daarna allerhande vragen beginnen posten. |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
|
|
|
|
sorry waar moet je dat doen dat voorstellen
|
|
|
|
|
Jochem, Je hebt een pb
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
|
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
whitey is 2 keer bedankt voor deze nuttige post.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Maar weet iemand nog een leuke karperset
|
|
|
|
|
Hoi Jochem,
Ik heb je net een prive bericht gestuurd. Misschien dat je daar wat aan hebt?!
Mvg Robert Jan
|
|
|
|
|
Eerst geschreven door: Jochem Dankjewel @whitey Graag gedaan |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.