5 ponder Lid sinds: 6-5-2014(UTC) Berichten: 30
Bedankjes: 7 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Beste karpervissers,
Nu mijn action hengel kats in 3 stukken is gebroken gisteravond na ik een flinke vis aan de haak had,heb ik besloten een karperhengeltje te gaan kopen. De bedoeling is om een setje te kopen waarmee ik op de bodem kan vissen.
Ik wil het karpersetje van 29,95 kopen op raven.nl
Mijn vraag is, Wat voor lood, onderlijn en materiaal heb ik allemaal nodig? Ik weet zelf niet precies wat voor maten haakjes etc en wel of niet onderlijn ik nodig heb..
Is kunstmais een goed aas? Aangezien dit wel makkelijk te gebruiken is
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 19-12-2011(UTC) Berichten: 1.233 Locatie: Zwolle Bedankjes: 81 keer Is 60 keer bedankt in 56 post(s)
|
Beste Nick, Ik zou je graag willen verwijzen naar het hoofdmenu van deze site dat aan de linkerkant staat vermeld. Daar staat een menu met Rigs, Technieken en Aas. In dit menu staat een hele hoop uitleg en ervaringen van karpervissers die het vanuit hun oogpunt geschreven hebben. Daar kan je erg veel van leren. Welk aas, rigs, lood en montage jij het beste kunt gebruiken hangt weer af van de situatie waarin je vist. Dit kan je grotendeels vinden in het menu waar ik je naar verwezen heb. Lees dat eens rustig door, dan moet je een heel eind kunnen komen. Succes! b |
Doorzetten wordt beloond! |
thimon is 1x bedankt voor deze nuttige post.
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 25-9-2012(UTC) Berichten: 544 Bedankjes: 5 keer Is 40 keer bedankt in 39 post(s)
|
Mss nog een tip ik weet dat budget soms een belemmerend iets is, maar 30€ voor een setje is wel extreem weinig, ik zou persoonlijk voor het dubbel daarvan opteren. Dit is nog altijd niet zoveel, maar de kans dat je meer dan een jaar met je materiaal zal doen vergroot wel een pak! Het zou jammer zijn om weer een mooie vis te verspelen door onaangepast materiaal. Dus my two cents : nog eventjes doorsparen en je zal meer vertrouwen hebben in je materiaal en dus ook in je visserij
|
Flo is 1x bedankt voor deze nuttige post.
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 6-5-2014(UTC) Berichten: 30
Bedankjes: 7 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Eerst geschreven door: Flo Mss nog een tip ik weet dat budget soms een belemmerend iets is, maar 30€ voor een setje is wel extreem weinig, ik zou persoonlijk voor het dubbel daarvan opteren. Dit is nog altijd niet zoveel, maar de kans dat je meer dan een jaar met je materiaal zal doen vergroot wel een pak! Het zou jammer zijn om weer een mooie vis te verspelen door onaangepast materiaal. Dus my two cents : nog eventjes doorsparen en je zal meer vertrouwen hebben in je materiaal en dus ook in je visserij Ja klopt ik heb al een mooi setje gekocht van Robertjan, heb ook al een bestelling gedaan met onderlijn wartels haakjes lood kwaaltjes etcetera zodat ik zelf wat in mekaar kan prutsen, zal hier wel een foto van plaatsen volgende week ofzo wanneer ik het binnen heb Bewerkt door de gebruiker woensdag 23 juli 2014 09:57:35(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.