5 ponder Lid sinds: 22-4-2014(UTC) Berichten: 22 Locatie: Noord-holland
|
Na wat gelezen te hebben is mijn keuze nog tussen 2 voerbootjes ,maar kan over 1 bootje nog niet heel veel vinden.
Ik hoop dat iemand hier toch zon bootje in bezit heeft en mij hier iets over kan vertellen
Het gaat om de instant pearl van cor hendriks bfp ,
Hoe lang kan je ongeveer op de accu varen ? Mogelijkheid om de lowrance 4x in te bouwen ? Betrouwbaarheid en degelijkheid van het bootje
mvg sjaak
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 24-12-2010(UTC) Berichten: 462
Bedankjes: 4 keer Is 12 keer bedankt in 10 post(s)
|
|
Courage, above all things, is the first quality of a warrior.
|
dreamcatcher is 1x bedankt voor deze nuttige post.
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
Eerst geschreven door: dreamcatcher http://www.bfpproducts.nl/wordpress/?page_id=5429 Mooie link Danny! Bedankt! |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
whitey is 1x bedankt voor deze nuttige post.
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 634
Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
Ik ken Cor niet echt maar heb m wel eens ontmoet. Op basis daarvan durf ik best te zeggen dat t qua service (en kwaliteit niet minder verwacht ik) wel goed zit :-). oftewel, kun je gerust doen volgens mij..
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 22-1-2011(UTC) Berichten: 359
Bedankjes: 5 keer Is 2 keer bedankt in 1 post(s)
|
Cor is 1 van de beste voerboten bouwer in Nederland. Is oud eigenaar en ontwikkelaar van baiter voerboten en heeft meegeholpen aan de ontwikkeling van de navigator. En deze twee vallen toch wel onder het rijtje beste boten van Nederlandse makelij, maar er zijn er nog een paar die in dit rijtje vallen (om discussies te voorkomen). Cor kiest altijd voor de beste onderdelen en besteed de nodige tijd in ontwikkeling en testen voordat hij wat op de markt brengt. Bewerkt door de gebruiker zaterdag 28 juni 2014 10:56:15(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 4-4-2012(UTC) Berichten: 78
|
probeer aan een fishfeeder xxs te komen klein maar een superrrr bootjr |
Groot of klein elke karper telt |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 22-4-2014(UTC) Berichten: 22 Locatie: Noord-holland
|
Dank jullie mannen Heb de medium pearl besteld bij cor Hoop dat ik hem gauw binnen heb gr
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
|
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.