logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
JustMoes  
#1 Gepost : donderdag 17 juli 2014 12:31:01(UTC)
JustMoes

10 ponder

Bedankjes: 4 keer
Is 11 keer bedankt in 9 post(s)
Hoi,

Ik ben op zoek naar een draadloos beetmelder setje. Ik heb twee beetmelders nodig(veel wateren waar ik vis mag niet met drie hengels gevist worden). Het ontvangertje zou ik wel graag zien dat er wel drie beetmelders op aangesloten kunnen worden zegmaar, zodat als ik ooit op wateren ga vissen waar ik wel met drie hengels mag vissen het setje simpelweg kan upgraden door een nieuwe beetmelder erbij te kopen.

Ik ben wel op zoek naar een beetmelder die een instelling heeft voor de gevoeligheid, ik vis namelijk met slappen lijnen en als het iets te hard waait(lees: wind uit de verkeerde hoek) zou ik allemaal loze piepjes kunnen krijgen.

Ik heb een aantal opties voor mezelf bedacht...

Nu heb ik al twee Delkim EV Plusjes. Deze kan ik natuurlijk upgraden met een Delkim Tx Micro Transmitter. Hierdoor kun je hem ontvangen met de Delkim RX Plus 6 LED Mini Receiver. Dit zou dan(Bij Henk Koster) uitkomen op een totaalbedrag van ±€310.

Ik kan ook mijn Delkim EV Plusjes verkopen en dan Delkim TXI'tjes kopen met de receiver. Dit zou uitkomen(bij Henk Kotser) op ±€454. Hier gaat dan natuurlijk nog bedrag X vanaf omdat ik dan mijn EV Plusjes verkoop(deze zijn 4 maanden oud).

Nu vind ik de bovenstaande allebij vrij dure opties. Ik heb ook gezien dat Henk Koster een setje van FOX aanbied voor ±€210. De FOX MR+ Presentation Set. Nou weet ik niet precies wat 'Presentation set' inhoud. Ook hebben deze beetmelders volgens mij geen gevoeligheids-instelling.

Nu wil ik jullie vragen wat jullie zouden kiezen, of is er een optie die ik niet gezien heb die ook zeer goed is?

Nick.

PS: Ik hoef niet persee bij Henk Koster te bestellen. Deze website heb ik alleen maar als prijsvergelijking.
Sponsor
l-o-r-e-n-z-o  
#2 Gepost : donderdag 17 juli 2014 18:13:54(UTC)
l-o-r-e-n-z-o

30 ponder

Bedankjes: 8 keer
Is 83 keer bedankt in 76 post(s)
Hallo Nick
Waarom probeer je niet om een 2dehands fox txr 433 of de fox txr digital te kopen vindt je regelmatig op marktplaats voor niet al te veel geld je moet er gewoon 3 nieuwe stekkertjes op solderen kost iets van 10 euro voor die stekertje zo heb ik het gedaan vroeger met mijn knuckelhaeds.
die fox mr+ kan je enkel de toon instellen maar ik vind toch dat de gevoeligheid het belangrijkste is om intestellen.
Anders bij een week of 2 verkoop ik 4 fox mmx Met 2 fox txr 433 zenders en één ontvanger zo kan je de stokken 2 aan 2 vissen is toch altijd beter dan alle 4 op een rod pod die foxen kan je de gevoeligheid toon en klank instellen en werken prefekt voor de luttele prijs van 200 euro en die prijs staat vast.
MVG Lorenzo
JustMoes  
#3 Gepost : vrijdag 18 juli 2014 08:51:58(UTC)
JustMoes

10 ponder

Bedankjes: 4 keer
Is 11 keer bedankt in 9 post(s)
Lorenzo,

Bedankt voor je antwoord. Zelf koop ik niet zo snel tweedehands apparatuur, ooit een flinke miskoop gedaan en hier heb ik van geleerd. Evengoed bedankt voor je aanbod!

Die mr+ valt inderdaad ook af. Deze heb ik even vastgehad bij de lokale flora&fauna winkel, toevallig hadden ze deze daar. Zoals je al zei(ook mijn vermoeden bevestigde) geen sensitivity-control, welke ik toch wel de belangrijkste vind(volume knop mag eigenlijk ook niet ontbreken...)

Heeft er iemand ervaring met de upgrade voor de Delkim EV Plus zodat deze kan worden ontvangen met de ontvanger?

Nick.
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest (2)
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.